کد خبر 353447
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۳۹۳ - ۱۱:۱۰

رئیس کمیته ملی پارالمپیک کشورمان گفت: فکر می‌کنم در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون عنوان دوره قبل تکرار و تعداد مدال‌های‌مان نیز بیشتر شود.

به گزارش مشرق، محمود خسروی‌وفا در حاشیه جشن روز ملی پارالمپیک درباره برگزاری این مراسم اظهار داشت: خوشحالم که امروز توانستیم چنین جشنی را برگزار کنیم. باید از مسئولان وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک برای کمک برگزاری این جشن هم تشکر کنم. واقعا وقتی این تعداد معلول و جانباز را در این جشن دیدم، خوشحال شدم.

وی ادامه داد: اصل موضوع عید غدیر است چون فردا عید غدیر است و نام کاروان پاراآسیایی ایران در بازی‌های پاراآسیایی اینچئون غدیر است تصمیم گرفتیم تا امروز جشن روز ملی پارالمپیک را برگزار کنیم. البته این جشن هر ساله 24 مهر برگزار می‌شد اما چون کاروان ما امشب به اینچئون سفر می‌کند، تصمیم گرفتیم جشن را امروز برگزار کنیم.

رئیس کمیته ملی پارالمپیک تصریح کرد: وقتی بچه‌های معلول در چنین جشن‌هایی نمادهای قهرمانی ورزش خودشان را می‌بینند و با آنها آشنا می‌شوند قطعا در آینده می‌توانند ورزشکاران موفقی برای کشورمان شوند.

خسروی‌وفا در پاسخ به این سوال که چه انتظار و پیش‌بینی از عملکرد کاروان پاراآسیایی ایران در اینچئون دارد، تصریح کرد: فکر می‌کنم عنوان دوره قبل تکرار و تعداد مدال‌های‌مان نیز بیشتر شود. اراده و عزم ورزشکاران کاروان غدیر و این بچه‌های گل باعث شده تا با قاطعیت این موضوع را اعلام کنم.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس