کد خبر 352644
تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۱

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: امام خمینی(ره) بنیانگذار کبیر انقلاب شناسنامه انقلاب بوده و تا ابد خواهد ماند.

به گزارش مشرق، سردار اسماعیل احمدی مقدم فرمانده نیروی انتظامی صبح امروز در حاشیه تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحلمان ضمن تبریک به مناسبت عید سعید غدیر و هفته نیروی انتظامی گفت: این نشست سالانه ما در حرم مطهر حضرت امام در هفته نیروی انتظامی تجدید میثاقی با آرمان‌های حجضرت امام است.

وی افزود: امام شناسنامه انقلاب است و تا ابد خواهد بود.

فرمانده نیروی انتظامی درباره واقعه غدیر خم نیز گفت: عید سعید غدیر اکمال دین و اتمام نعمت است. و انحراف از جریان غدیر عاشورا را آفرید و باعث شد قرن‌ها اسلام از مسیر خود خارج شود.

احمدی مقدم تصریح کرد: نتیجه این انحراف این شد که سال‌ها جباران بر جهان حکومت کنند.

وی تأکید کرد: در بلندی جایگاه امام همین بس که بعد از چهارده قرن توانست نهضت اسلام را به سرانجام برساند و غدیر را دوباره احیا کند.

فرمانده ناجا گفت: فرمایشات امام از آنجایی که الهی است جاودانه می‌ماند و محدود به زمان و دوره خاصی نیست.

فرمایشات امام به عنوان روح انقلاب در کالبد این کشور در جریان است و تمام تلاش رهبری این است که پرچم این حرکت ادامه دار باشد و به دست صاحب اصلی آن برسد.

احمدی مقدم تأکید کرد: اگر استقلال نباشد آزادی معنا ندارد و آزادی بعد از استقلال به آرمغان اورده شد. جمهوری اسلامی دو هدیه حضرت امام به این کشور بود.

وی گفت: مردم امامت امام و حرکت اسلامی را اختیار کردند و این دو به مردم تحمیل نشد و این مسیر همچنان ادامه دارد. و هر روزی که از این انقلاب می‌گذرد ما تأثیر وجود امام و رهبری را بیشتر حس می‌کنیم.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: نیروی انتظامی پاسدار این انقلاب است و ناجا مسیرش قطعا از کربلا می‌گذرد و به حرم مطهر امام ختم می‌شود.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس