کد خبر 352496
تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۳ - ۱۳:۵۶

معاون برنامه‌ریزی استاندار همدان از به تعویق افتادن همایش سرمایه‌گذاری استان همدان خبر داد و گفت: معاون اول رئیس جمهور اواخر مهرماه به همدان سفر می‌کند.

به گزارش مشرق؛ خسرو سامری در گفت و گو با تسنیم، اظهار کرد: همایش سرمایه گذاری با تبیین سیاست های اقتصاد مقاومتی قرار بود اواخر مهر ماه امسال در همدان برگزار شود که به علت سفر معاون اول رئیس جمهور در اواخر مهر ماه به تعویق می افتاد.

وی افزود: اواخر مهرماه معاون اول رئیس جمهور برای افتتاح چند طرح بزرگ صنعتی به همدان سفر می‌کند که به این علت همایش سرمایه گذاری به تعویق می‌افتاد.

سامری درباره همایش سرمایه‌گذاری استان همدان گفت: این همایش با محوریت جذب سرمایه گذار در راستای سیاست های اقتصاد مقاومتی در همدان برگزار می شود.

معاون استاندار همدان عنوان کرد: سرمایه‌گذاران بومی و کسانی که در همدان سرمایه‌گذاری کرده‌اند برای شرکت در این همایش در اولویت هستند و سرمایه‌گذاران جدید نیز در مرحله بعدی قرار دارند.

وی با اشاره به سفر چند هیات روسی در ماه‌های گذشته به استان همدان اظهار کرد: در ماه‌های گذشته با تعامل و پیگیری سفیر ایران در فدراسیون روسیه، چند هیات روسی متشکل از مقامات دولتی و بخش خصوصی به همدان سفر کردند.

سامری تصریح کرد: در سفرهای گذشته ظرفیت ها و توانمندی های استان همدان توسط هیات روسی مورد بررسی قرار گرفته و سبب شد تا از این طریق بتوان مراحل مقدماتی امضای تفاهم نامه را طی کرد.

معاون استاندار همدان از سفر استاندار همدان در ماه‌های آینده به کشور روسیه خبر داد و گفت: در این سفر هیاتی متشکل از بخش خصوصی و مدیران دولتی استاندار همدان را همراهی می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس