روز دهم بازی های آسیایی برای کاروان ایران با کسب 3 طلا 3 مدال نقره و 2 مدال برنز به پایان رسید.

به گزارش مشرق، در دهمین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون کاروان ایران روز پرکاری را باید پشت سر بگذارد و ملی پوشان در 9 رشته قایقرانی، والیبال، بوکس، دوومیدانی، کشتی آزاد و هندبال  به رقابت بپردازند.

نتایج کامل ملی پوشان ایران در روز دهم به شرح زیر است:

برنامه کامل مسابقات نمایندگان ایران در اینچئون +اسامی مدال آوران

آخرین به روز رسانی: (ساعت: 16:15)

دوومیدانی

هفت گانه زنان:

پرش ارتفاع: سپیده توکلی در پرش طول دو بار خطا کرد و در حرکت سوم 4 متر و 4 سانتی متر پرید تا تنها 317 امتیاز از این ماده بدست آورد. توکلی در بین یازده شرکت کننده آخر شد

پرتاب نیزه: سپیده توکلی در بخش پرتاب نیزه با ثبت رکورد 39 متر و 32 سانتی‌متر پنجم شد. وی 654 امتیاز کسب کرد.

دوی 800 متر:  توکلی در این ماده با رکورد 2 دقیقه و 25 ثانیه در گروه خود در جایگاه دوم ایستاد.

وی با کسب 5053 امتیاز در پایان مسابقات این ماده در جایگاه ششم قرار گرفت.

پرش ارتفاع مردان: کیوان قنبرزاده، نماینده کشورمان با انجام سه خطای پیاپی در ارتفاع 2 متر و 10 سانتی متری از گردونه رقابت‌ها حذف شد.

قایقرانی

فینال کایاک تک نفره 1000 متر مردان: «احمدرضا طالبیان پس از پاروزن ازبکی از خط پایان عبور کند و صاحب مدال نقره بازیهای آسیایی شد. وی 3 دقیقه و 44 ثانیه و 155 هزارم را ثبت کرد.»

فینال کانوی تک نفره 1000 متر مردان: در ادامه رقابت‌های قایقرانی در بازی‌های آسیایی امروز (دوشنبه) شاهو ناصری در کانوی تک نفره هزارمتر به رقابت با پاروزنانی از کره جنوبی، قزاقستان، چین، ازبکستان، چین تایپه، اندونزی، هند و تاجیکستان پرداخت و در نهایت پنجم شد.

فینال کایاک تک نفره 500 متر زنان: در فینال مسابقات قایقرانی کایاک 500 متر زنان، آرزو حکیمی در خط 2 مسابقه داد که در رقابتی بسیار نزدیک در صدم ثانیه مدال برنز را از دست داد و چهارم شد.

فینال کایاک دونفره 1000 متر مردان:  «علی آقا میرزا و سعید فضل اولی در فینال کایاک دونفره 1000 متر مردان به مصاف حریفان رفتند که موفق شدند مدال نقره را به دست آورند.»

فینال کانوی دونفره 1000 متر مردان: ملی‌پوشان کانوی دو نفره در مسافت هزارمتر به مصاف حریفان رفتند. ایران با ترکیب پژمان دیوسالار و سیدکیا اسکندانی به رقابت پرداخت و با زمان 4:09.020 در جایگاه هفتم قرار گرفتند.

کایاک 4 نفره 1000 متر مردان: تیم ایران با ترکیب احمدرضا طالبیان، حمیدرضا ترکی، فرزین اسدی و امین بوداغی به عنوان چهارم دست یافت.

کایاک تک‌نفره 200 متر زنان: « در این ماده آرزو حکیمی زمان 41 ثانیه و 80 صدم ثانیه را به نام خودش ثبت کرد و به مدال برنز رسید»

کایاک تک‌نفره 200 متر مردان: علیرضا علی‌محمدی با ثبت زمان 36 ثانیه و 80 صدم ثانیه به عنوان نفر چهارم از خط پایان عبور کرد.

کانوی تک نفره 200 متر مردان: «عادل مجللی ملی‌پوش قایقرانی کشورمان در این بخش با زمان 39 ثانیه و 66 صدم ثانیه از خط پایان گذشت و به عنوان نفر سوم به مدال برنز رسید.»

کایاک 200 متر مردان: سعید فضل‌اولی و علی‌آقامیرزایی در فینال با زمان 33 ثانیه و 30 صدم ثانیه از خط پایان عبور کنند و به عنوان ششم دست پیدا کنند.

تیم کایاک دو نفره 500 متر بانوان: ایران با ترکیب مینا عبداللهی و هدیه کاظمی ملی‌پوشان ایران در پایان این رقابت با زمان 1:52.870 هشتم شدند. قزاقستان، چین و ژاپن اول تا سوم شدند.

کشتی

وزن 61 کیلوگرم:

مسعود اسماعیل پور نماینده تیم ملی کشتی آزاد در اولین دیدار خود در بازی‌های آسیایی مقابل نماینده ازبکستان به پیروزی رسید.

اسماعیل‌پور در کشتی دوم مقابل کشتی‌گیر کره‌ای قرار گرفت و در این رقابت هم موفق ظاهر شد و با نتیجه 7 بر 2 کشتی‌گیر میزبان را شکست دهد.

 نماینده ایران درمرحله نیمه نهایی به مصاف نیازبک‌اف از قزاقستان رفت و توانست با نتیجه 8 بر 3 حریف خود را شکست دهد. اسماعیل با این برد فینالیست شد.

«مسعود اسماعیل پور، نماینده وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد ایران در دیدار فینال بازی‌های آسیایی اینچئون کره جنوبی، مقابل باجرنگ از هند به روی تشک رفت و در پایان موفق شد با وجود مصدومیت در مسابقات جهانی با پیروزی 6 بر 4 مقابل حریف خود گردن آویز طلا را از آن خود کند تا تیم ملی کشتی ایران تا این جای کار به دومین مدال طلای خود در این بازی‌ها دست یابد.»

وزن 125 کیلوگرم:

پرویز هادی در کشتی‌ اول خود در  بازی‌های آسیایی مقابل ژیووی دنگ حریف چینی خود قرار گرفت و  با نتیجه 11 بر صفر به پیروزی رسید.

هادی در کشتی دوم مقابل حریف مغولستانی قرار گرفت و حریفش را با نتیجه 4 بر صفر شکست داد و به مرحله نیمه نهایی بازی‌های آسیایی رسید.

پرویز هادی با شکست حریف کره ای خود به فینال راه پیدا کرد.

در 86 کیلوگرم:

میثم مصطفی‌جوکار در مرحله اول با نتیجه 11 بر یک مقابل ژانگ فنگ، نفر سوم آسیا از چین به برتری دست یافت و راهی یک‌چهارم نهایی شد.

مصطفی‌جوکار در مرحله یک‌چهارم نهایی موفق شد با نتیجه 10 بر صفر از سد پاوان کومار از هند بگذرد و گام به نیمه‌نهایی بگذارد.

جوکار در مرحله نیمه نهایی مقابل «کیم» کشتی گیر کره جنوبی قرار گرفت و با نتیجه 4 بر یک به پیروزی رسید تا فینالیست بازی‌های آسیایی شود.

«میثم مصطفی جوکار در فینال مقابل نور ژومبایف حریف قزاقستانی خود پیروز  شد و مدال طلا را بر گردن آویخت.جوکار در یک کشتی کاملا برتر 14 بر 4 حریفش را شکست داد.»

وزن 74 کیلوگرم:

عزت‌الله اکبری که در دور اول مسابقات با قرعه استراحت مواجه شد، در کشتی‌ اول خود مقابل حریفی از پاکستان قرار گرفت و با نتیجه 10 بر صفر به پیروزی رسید.

اکبری در مرحله نیمه نهایی به مصاف حریفی از کره جنوبی رفت و با نتیجه 4 بر 3 به پیروزی رسید و به فینال بازی‌های آسیایی راه یافت.

«اکبری در فینال با کشتی‌گیر کشور ازبکستان(کوربان‌اف) سرشاخ شد و با نتیجه 3 بر 2 مقابل این کشتی‌گیر شکست خورد تا کاروان کشورمان صاحب یک مدال نقره دیگر شود.»

بوکس

وزن 75 کیلوگرم:

سجاد محرابی نماینده تیم ملی بوکس به مصاف نماینده فلسطین رفت و با شکست حریف خود به مرحله یک چهارم نهایی راه یافت.

وزن 81 کیلوگرم:

احسان روزبهانی در دومین مسابقه خود در بازی‌های آسیایی اینچئون توانست سینگ گولدپ بوکسور هندوستان را با نتیجه 3 بر صفر از پیش رو بردارد.روزبهانی با این پیروزی راهی مرحله نیمه نهایی شد.

وزن 69 کیلوگرم:

امین قاسمی‌پور در سالن بوکس ورزشگاه سئونهاک به مصاف سردار هودای بیراموف از ترکمنستان رفت و با نتیجه 3 بر صفر مقابل بوکسور ترکمنستانی شکست خورد.

هندبال

تیم ملی هندبال ایران با شکست 29-21 مقابل قطر در نیمه نهایی از رسیدن به فینال بازماند. شاگردان ماچک با این نتیجه برای کسب مدال برنز باید پنج شنبه ساعت 10:30 به وقت تهران به مصاف بازنده دیدار کره جنوبی و بحرین بروند.

والیبال

تیم ملی ایران مقابل کره جنوبی قرار گرفت و با نتیجه 3 بر یک (25 بر 21، 25 بر 19، 23 بر 25 و 25 بر 19 ) به پیروزی رسید.

**این جدول به روز رسانی می شود**

{$sepehr_album_17995}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • عباس م 61 ۱۷:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    بسلام مشرق یه درخواست ازتون داشتم . یه گزارش لطفا بدین اخه این دویست تا طلایی که تا حالا اهدا شده تو کدوم رشته ها بوده اصلا مگه چنتا رشته هست تا اونجا که ما میدونیم تو رشته های بدردبخور ما اولیم پس چرا تمام طلا هارو کس دیگه می گیره
  • ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۷
    0 0
    قسمت بانوان رو حساب نکردی. چین بیشتر مدالاش تو بانوان بوده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس