هفتمین روز بازی های آسیایی برای کاروان ایران با یک طلای خوشرنگ در وزنه برداری و صعود هندبال به جمع 4 تیم برتر به پایان رسید.

به گزارش مشرق، هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون وارد هفتمین روز برگزاری خود شد و ملی پوشان ایران در هشت رشته قایقرانی، شنا، تیراندازی، بسکتبال، هندبال، والیبال، وزنه برداری و بوکس به رقابت پرداختند.

 نتایج کامل ملی پوشان ایران در روز هفتم به شرح زیر است:

برنامه کامل مسابقات نمایندگان ایران در اینچئون +اسامی مدال آوران

تیراندازی

سه وضعیت 50 متر بانوان: تیم ایران متشکل از دینا فرزادخواه، الهه احمدی و مه لقا جام بزرگ بین 11 تیم در رده هفتم قرار گرفت. در رقابت‌های انفرادی جام بزرگ نهم شد، فرزادخواه در رده 22 قرار گرفت و احمدی عنوانی بهتر از 29 بدست نیاورد. 40 نفر در این مسابقه تیر زدند.

شنا

50 متر قورباغه: آریا نسیمی شاد با ثبت زمان 31 ثانیه و 6 صدم ثانیه در بین 27 شناگر در رده نوزدهم قرار گرفت و از راهیابی به فینال باز ماند.

مهدی انصاری دیگر نماینده ایران به دلیل مصدومیت نتوانست به آب بزند.

٤در ١٠٠ متر : تیم ایران با ثبت زمان 3 دقیقه و 52 ثانیه و 25 صدم ثانیه دهم شد و از راهیابی به فینال بازماند.

تیم ایران به دلیل مصدومیت مهدی انصاری با ترکیب ناقص (سه نفر) ر این رقابت شرکت کرد.

جمال چاووشی فر با ثبت زمان 57 ثانیه و 78 صدم ثانیه یکبار دیگر رکورد ملی 100 متر کرال پشت ایران را شکست. او در همین مسابقات زمان 58 ثانیه و 23 صدم ثانیه را ثبت کرده بود. اما امروز در قالب مسابقه تیمی باز هم رکورد زد.

وزنه برداری

نواب نصیر شلال در حرکت دوضرب اوت کرد تا نایب قهرمان المپیک بدون مدال بازیهای آسیایی را ترک کند. او در یک ضرب 181 کیلوگرم را ثبت کرد.

بهداد سلیمی با مهار وزنه 211 کیلو گرم رکورد بازی های آسیایی را بهبود بخشید و در حرکت یکضرب با اقتدار اول شد.

بهادر مولایی وزنه بردار فوق سنگین کشورمان به دلیل مصدومیت از حرکت دو ضرب انصراف داد.

بهداد سلیمی در حرکت یک ضرب وزنه 210 کیلوگرمی را ثبت کرده بود، در حرکت دو ضرب وزنه‌برداری بازی‌های آسیایی توانست وزنه 241 را به ثبت برساند. وی در بار دوم وزنه 255 کیلوگرمی را بالا برد. سلیمی از وزنه زدن برای بار سوم انصراف داد تا با ثبت رکود مجموع 465 کیلوگرم به کارش پایان دهد.

قایقرانی

بادبانی: احمد احمدی در دور ششم بخش لیزر با حریفان خود به رقابت پرداخت که در پایان در رده هشتم قرار گرفت.

بوکس

وزن 81+کیلوگرم: در مرحله یک هشتم نهایی احسان روزبهانی با نتیجه 3بر 0 نوربو تاشی از بوتان را شکست داد.

جاسم دلاوری مشت زن وزن 91+ کیلوگرم کشورمان به مصاف "ژو گوانگ مینگ" از چین رفت و با پیروزی برابر این بوکسور راهی مرحله یک چهارم نهایی شد. او باید در این مرحله به مصاف بوکسور کره ای برود.

والیبال

ملی پوشان والیبال ایران در دومین بازی خود در بازی‌های آسیایی 2014 با نتیجه 3 بر صفر و با نتایج 25 بر 22، 25 بر 22 و 25 بر 18 هندی‌ها را شکست دادند. سومین دیدار شاگردان کواچ ساعت 09:30 فردا (شنبه) مقابل مالدیو خواهد بود.

هندبال

تیم ملی هندبال ایران با پیروزی 26 بر 21 مقابل عربستان و با توجه به شکست عمان مقابل کره جنوبی به عنوان تیم دوم به جمع 4 تیم برتر راه یافت و باید دوشنبه ساعت 10:30 صبح به مصاف تیم قدرتمند قطر برود.

بسکتبال:

تیم ملی بسکتبال ایران در نخستین دیدار مرحله یک چهارم نهایی بازی‌های آسیایی 2014 اینچئون با نتیجه 82 بر 59 مقابل ژاپن به پیروزی رسید.

جدول توزیع مدال ها

تا پایان روز هفتم کاروان چین با 91 طلا، 49 نقره و 39 برنز با اختلاف صدرنشین است و کاروان ورزشی ایران نیز با 5 طلا و 6 نقره و 4 برنز در جایگاه ششم جدول مدال آوران قرار دارد.

**این جدول به روز رسانی می شود**

{$sepehr_album_17847}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس