کد خبر 349592
تاریخ انتشار: ۷ مهر ۱۳۹۳ - ۰۰:۱۴

دبیرکل کمیته ملی المپیک گفت: شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری مسابقات اجازه شرکت در مسابقه را به علیزاده دادند اما فدراسیون جهانی اعتراض دارد.

علت مشکل دختر تکواندوکار ایران
به گزارش مشرق، شاهرخ شهنازی درباره نتایج کسب شده کاروان ایران تا روز نهم، گفت: در مجموع ورزشکاران طبق پیش‌بینی‌‌های ما جلو می‌روند، البته بعضی از مدال‌های طلا به نقره و بعضی نقره‌ها به طلا تبدیل شده است.

وی درباره نتایج جودو و کشتی اظهار داشت: جودو هم باید موفق می‌شد، آنها به ما قول مدال داده بودند، اما نشد. درباره کشتی هم باید بگویم فکر نمی‌کنم آنها کم بیاورند ما روزهای خوبی پیش‌رو داریم و روی تعداد مدال کشتی‌گیران حساب کرده‌ایم.

دبیرکل کمیته ملی المپیک درباره میزبانی کره‌ای‌ها و اعتراضاتی که به بحث داوری در برخی رشته‌ها وجود دارد، عنوان کرد: آنها به هر قیمتی که شده می‌خواهند دوم شوند، با توجه به اینکه میزبان هستند از این ویژگی نهایت استفاده را می‌برند، چیزهایی که ما می‌بینیم، غیرعادی نیست.

شهنازی همچنین در پاسخ به سؤال دیگری ‌مبنی بر اینکه اعلام شده کیمیا علیزاده در رقابت‌های تکواندو نمی‌تواند شرکت کند، تصریح کرد: شورای المپیک آسیا و کمیته برگزاری مسابقات اجازه شرکت در مسابقه را به علیزاده دادند اما فدراسیون جهانی اعتراض دارد. این موضوع اختلاف بین دو سازمان است، فدراسیون هم در حال پیگیری است و همه تلاش می‌کنند که این مشکل حل شود.

وی همچنین در ادامه این مصاحبه با بیان اینکه دوچرخه‌سواران تلاش خوبی در بازی‌های آسیایی داشتند، عنوان کرد: من از معظمی تشکر می‌کنم، او بسیار زحمت کشید و با فاصله کمی نقره گرفت. ورزشکار کره‌ای با تجربه بود و فکر می‌کنم آینده خوبی در انتظار این ورزشکار ایرانی است. فدراسیون دوچرخه‌سواری خوب عمل کرد و ماورای پیش‌بینی‌های ما بود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس