نمایندگان ایران در ششمین روز بازی های آسیایی 2 مدال طلا و 2 برنز را برای ایران به ارمغان آوردند.

به گزارش مشرق، در ششمین روز از هفدهمین دوره بازی‌های آسیایی اینچئون نمایندگان ایران کار خود را در رشته های قایقرانی، شنا، تیر اندازی، بدمینتون، بسکتبال، هندبال، والیبال، دوچرخه سواری و تیروکمان آغاز کردند.

نتایج ملی پوشان ایران در روز ششم به شرح زیر است:

برنامه کامل مسابقات نمایندگان ایران در اینچئون +اسامی مدال آوران

تیراندازی

50 متر تفنگ درازکش: در مرحله مقدماتی مهدی جعفری پویا هفدهم شد، ساسان شهسواری در رده 25 قرار گرفت و حسین باقری جایگاهی بهتر از 28 بدست نیاورد. ایران در امتیازات تیمی این ماده نیز مجموعا هفتم شد.

قایقرانی

روئینگ تک نفره: محسن شادی زمان 7 دقیقه و 5 ثانیه و 66 صدم ثانیه را ثبت کرد و در رقابتی نزدیک و فشرده حریف کره ای خود را پشت سر گذاشت و به مدال طلا رسید.

روئینگ تک نفره سبک وزن زنان: سولماز عباسی با ثبت زمان 8 دقیقه و 10 ثانیه و 53 صدم ثانیه صاحب مدال برنز شد.

روئینگ دونفره مردان: ایران با ترکیب مجتبی شجاعی و امیر رهنما دیگر مدال برنز ایران را بدست آورد.

روئینگ هشت نفره مردان: ایران در رده پنجم قرار گرفت

روئینگ چهار نفره زنان: تیم ایران در رده ششم قرار گرفت.

شنا

50 متر پروانه : مهدی انصاری با زمان 25 ثانیه و 86 صدم ثانیه در رده 16 قرار گرفت. در مجموع 28 نفر در این ماده شرکت کرده بودند.

100 متر کرال سینه : احمدرضا جلالی با زمان 52 ثانیه و 69 صدم ثانیه و میرزایی با زمان 53 ثانیه و 14 صدم ثانیه در رده بیستم قرار گرفت.

آرشام میرزایی هم با زمان 53 ثانیه و 14 صدم ثانیه بیست و چهارم شد.

بدمینتون

سروش اسکندری در اولین مسابقه اش برابر سون وان هو از کره جنوبی قرار گرفت که با نتیجه دو بر صفر (21-8 و 21-10) شکست خورد و از دور رقابتها کنار رفت.

ثریا آقایی در مرحله یک شانزدهم در مصاف با نوال ساینا از هند 2 بر صفر مغلوب و حذف شد.

دوچرخه سواری

کایرین: در دور اول محمود پراش در گروه شش نفره پنجم شد. پراش در گروه شانس مجدد نیز در جایگاه سوم قرار گرفت وتوانست به دور دوم راه یابد.

در گروه سوم، محمد دانشور دوم شد و مجوز حضور در فینال را کسب کرد. محمد دانشور که توانسته بود به مرحله فینال راه یابد در مصاف با پنج رکابزن از کره جنوبی، چین و مالزی توانست مدال طلا را کسب کند تا رکابزنان پیست دست خالی به ایران بر نگردند.

پراش که از راهیابی به فینال باز مانده بود برای کسب مقام هفتم تا دوازدهمی رقابت کرد که در پایان در رده دهم قرار گرفت.

تیروکمان

کامپوند تیمی و انفرادی: در انفرادی زنان، شبنم سرلک در دور اول حریف مغولستانی را شکست داد و در دور دوم با سکینه قاسم پور، دیگر ملی‌پوش ایرانی روبرو شد. او موفق شد مقابل قاسم پور هموطن خود نیز پیروز شد. سرلک در دور یک چهارم نهایی مغلوب نماینده هند شد.

تیم کامپوند بانوان ایران با ترکیب سکینه قاسم‌پور، مریم رنجب و شبنم سرلک برابر کره جنوبی با قبول شکست 229 بر 222 از رسیدن به مرحله پایانی باز ماند. بانوان ایران در حالی برابر کره جنوبی مغلوب شدند که تا امتیاز 113 با حریف مساوی بودند.بانوان کشورمان برای کسب برنز با فیلیپین مبارزه خواهند کرد.

در کامپوند انفرادی مردان نیز اسماعیل عبادی و امیر کاظم پور به جمع هشت نفر برتر راه یافتند. در مرحله یک شانزدهم عبادی حریف عراقی و کاظم پور حریف ویتنامی را برد. امیر کاظم‌پور در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کامپوند انفرادی مردان بازی‌های آسیایی مقابل حریفی از مالزی قرار گرفت و با نتیجه 149 بر 150 شکست خورد تا بدین ترتیب از دور رقابت‌ها حذف شود.

در مرحله یک چهارم نهایی مسابقات کامپوند انفرادی مردان بازی‌های آسیایی، اسماعیل عبادی مقابل لینگ هو از کره‌جنوبی قرار گرفت که با نتیجه 149 بر 145 به برتری رسید و به مرحله نیمه‌نهایی صعود کرد.

تیم کامپوند مردان نیز برابر هند شکست خورد و به فینال نرسید.

بسکتبال

تیم ملی بسکتبال ایران در دومین دیدارش به مصاف فیلیپین نایب قهرمان آسیا رفت و در این مسابقه دشوار با نتیجه 68 بر 63 حریفش را شکست داد و به عنوان سرگروه صعود کرد. تیم ملی بسکتبال ایران در مرحله سوم بازی های آسیایی با تیم های ژاپن، چین و مغولستان هم گروه شد. تیم ملی ایران در نخستین دیدارش از این مرحله فردا ساعت 18:30 به وقت اینچئون به مصاف ژاپن می رود.

هندبال

تیم ملی هندبال کشورمان در دومین دیدار خود در دور دوم مقابل کره جنوبی 25-21 شکست خورد تا کار صعودش به اما و اگر بکشد. ایران در بازی بعدی خود از ساعت 12:30 فردا (جمعه) به مصاف تیم ملی عربستان می‌رود. عربستان با شکست عمان امید ایران را زنده نگه داشت.

والیبال

تیم ملی والیبال ایران که پس از ششمی در رقابتهای جهانی خود را مستقیما از لهستان به اینچئون رسانده است، در اولین دیدارش مقابل هنگ کنگ قرار گرفت که این مسابقه بیشتر حالت دست گرمی داشت و به برتری 3 بر صفر (25-16، 25- 17 و 25-12) رسید.

بازی بعدی ایران فردا جمعه ساعت 11:30 به وقت تهران با هند است.

جدول توزیع مدال ها

تا ساعت 15:00 روز ششم کاروان چین با 76 طلا، 41 نقره و 34 برنز با اختلاف صدرنشین است و کاروان ورزشی ایران نیز با 4 طلا و 6 نقره و 4 برنز در جایگاه هفتم جدول مدال آوران قرار دارد.

**این جدول به روز رسانی می شود**

{$sepehr_album_17824}

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۳
    0 0
    بعضی از ورزشکاران محترم که در عین قوی بودن از نظر فنی ، متوجه جایگاه بازی ها و اهمیت نتایج برای مردم نشده اند و بی روحیه ، قبل از شروع بازی باخته اند ، لطفا قبل از بازی انصراف دهند تا حداقل مردم حرص نخورند . امروز منتظر مدال خوشرنگ در کامپوند بودیم که متاسفانه تیرها را به در و دیوار زدند و هندبال 7 8 توپ صدر در صد گل را دو دستی تقدیم کره کردند . ورزشکار یعنی دانشور که در عین ضعیف تر بودن ، با روحیه و غیرت مدال ارزشمند طلا دوچرخه سواری رو کسب کرد یا سیفی که از ابتدا بوی طلا می داد دختر 18 ساله کشورمان که طلا گرفت یا همین بسکتبال کشورمان در جو سنگین ورزشگاه تا دقایق پایانی از تیم دوملیتی و قدرتمند فلیپین عقب بود و تا ثانیه های آخر جنگید و برد .
  • آرمین ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    دستگرمی رو خوب اومدی! ایول تیم والیبال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس