كامرون در نطق خود در سازمان ملل تصريح كرد: ما با ايران اختلافات جدي داريم و فهرست اختلافات خود با تهران را به طور خلاصه به شرح زير اعلام كرد:1- برنامه هسته اي ايران2- حقوق بشر3- حمايت از گروههاي تروريستي. اين اظهارات سخيف نشان ميدهد كه ذوق زدگي روزنامه هاي اصلاح طلب چقدر با منافع و مصالح ملي انطباق دارد.

به گزارش مشرق، محمد کاظم انبارلویی در یادداشتی به نقد خوشبینی رسانه های اصلاح طلب در برابر انگلیس پرداخت و نوشت: اين جمله تاريخي امام (ره) در ذهن ملت ايران در قضيه كاپيتولاسيون هميشه زنده است كه فرمود: "آمريكا از انگليس بدتر، انگليس از آمريكا بدتر و شوروي از هر دو بدتر و ...."
انگليس در طول يكصد سال اخير تاريخ ايران بزرگترين ظلم ها را به ملت ايران كرده است. خيانت آنها در تاريخ مشروطيت و قبل از آن در قراردادهاي ننگين تنباكو ونفت محرز است. در خيانت آنها در كودتاي 28 مرداد در همراهي با آمريكا ترديدي نيست. و بالاخره همراهي آنها با آمريكا در مقابله با انقلاب اسلامي كارنامهاي سياه دارد كه نيازي به ذكر آن نيست.
روزنامه ايران ارگان دولت پنجشنبه گذشته از ديدار رئيس جمهور محترم با نخست وزير انگليس به عنوان "پايان 35 سال رابطه سرد" ياد كرد و روزنامه هاي دوم خردادي از اين ديدار به عنوان يك ديدار تاريخي در پرونده روابط ايران و انگليس ياد كردند. اما نطق توهين آميز كامرون در مجمع عمومي سازمان ملل نشان داد كه بخشي از جريان رسانه اي داخل از مناسبات روابط ايران وانگليس دچار توهم هستند. اين نطق نشان ميدهد كه انگليسيها خوي استعمارگري خود را حفظ كرده اند. اين خوي در ذات انگليسي ها است كه هيچگاه تغييري در آن حاصل نمي شود.
كامرون در نطق خود در سازمان ملل تصريح كرد: ما با ايران اختلافات جدي داريم و فهرست اختلافات خود با تهران را به طور خلاصه به شرح زير اعلام كرد:
1- برنامه هسته اي ايران
2- حقوق بشر
3- حمايت از گروههاي تروريستي
اين اظهارات سخيف نشان ميدهد كه ذوق زدگي روزنامه هاي اصلاح طلب چقدر با منافع و مصالح ملي انطباق دارد.
انگليس به همراه 5 قدرت جهاني بيش از يك دهه است كه ملت ايران را از حق برخورداري از فناوري صلحآميز هستهاي با تمسك به يك دروغ تاريخي محروم كرده است. برنامه هستهاي ايران شفاف است و مسئولان هرچه در اين شفافسازي پيش ميروند بر حجم دروغها و تهمتهاي انگليسيها و شركايشان افزوده ميشود.
انگليسي ها در توافقنامه ژنو متعهد به رفع تحريم ها و تجاوزاتي كه به حقوق ملت ايران كرده بودند، شدند. اما وقيحانه در كنار آمريكا ايستادند و برخلاف عهد و پيمان خود بر حجم تحريم ها و زورگويي هاي خود در پرونده هستهاي ايران اضافه كردند. با اين همه آقاي كامرون از موضع طلبكاري وارد گود شده و در نطق خود در سازمان ملل صريحاً مي گويد: "ايران برنامه هسته اي خود را تغيير دهد". مردم ايران انرژي هسته اي را حق مسلم خود مي دانند. اما انگليسيها با پررويي و زورگويي مي خواهند ملت ايران را از حق مسلم خود محروم كنند.
آقاي كامرون در حالي دولت ايران را به نقض حقوق بشر محكوم مي كند كه در همين مرداد ماه سال جاري دادگاه حقوق بشر اروپا براي چندمين بار انگليس را به نقض حقوق زندانيان محكوم كرد. كامرون در حالي اين اظهارات را بيان ميكند كه جنايات سرويس هاي امنيتي انگليس در ايرلند شمالي هنوز زبانزد گزارشهاي حقوق بشري سازمانهاي جهاني است.
آقاي كامرون در حالي دولت ايران را متهم به حمايت از گروههاي تروريستي ميكند كه كشورش پشت سر آمريكا از جنايات صهيونيستها در سرزمينهاي اشغالي تحت عنوان "حمايت از تروريسم دولتي" ايستاده است.
انگليسيها از رژيم صهيونيستي به دليل كشتار بيرحمانه كودكان، زنان و مردم عادي در سرزمينهاي اشغالي و بويژه در غزه به شدت حمايت ميكنند و به ايران و كشورهايي كه از مردم فلسطين حمايت ميكنند نسبت حمايت از تروريسم ميدهند. رژيم كودك كش صهيونيستي در اثر فشار افكار عمومي در جهان مجبور شد به كشتار 50 روزه مردم فلسطين پايان دهد و به مفاد آتش بسي كه رعايت نميكند، گردن نهد. اما به دليل همين جنايات تروريستي هنوز مورد حمايت كامرون است.
انگليسيها از اول رخدادهاي تروريستي و اقدامات جنايتكارانه منافقين در ايران از آنها حمايت مالي و معنوي كردهاند. دست آنها در قتل عام شهداي هفتم تير و هشتم شهريور و 17 هزار شهيد ترور در ايران آلوده است.
انگليسيها در تدارك نبرد نرم در تاريخهاي 18 تير 78 و بحران آفرينيهاي 8 ماهه انتخابات سال 88 عليه ملت ايران وارد كار شدند اما ملت با حضور خود در صحنه به آنها تو دهني زد. و سرويسهاي امنيتي و جاسوسي آنها در تور وزارت اطلاعات مثل موش گير افتادند و سرانجام خود آنها سفارت خود را با يك ترفند تبليغاتي تعطيل كردند. آقاي كامرون خوب ميداند ملت ايران از انگليسيها چه نفرتي دارند و لذا در ملاقات با رئيس جمهور برخلاف عرف ديپلماتيك پاي راست خود را روي پاي چپ مياندازد تا با زبان بدن به ملت ايران اهانت كند. البته از رئيس ديپلماسي هستهاي ايران جناب آقاي دكتر ظريف بايد تشكر كرد كه به نمايندگي از ملت ايران پاسخ اين اهانت را با همان زباني كه كامرون آشناست، داد.
همچنين از سخنگوي وزارت خارجه بايد تشكر كرد كه پاسخ ظريف را تكميل كرد.
اما سخن سخيف تر و در عين حال مضحكتر آقاي كامرون در ارتباط با "شكلگيري اتحاد در مقابل شر داعش" است. شر داعش از كجا پديد آمده است؟ كيست كه نداند سرويسهاي جاسوسي و امنيتي انگليس از يكصد سال پيش در تدارك جنگهاي قومي در كشورهاي اسلامي و بويژه تشديد اختلاف شيعه و سني بوده اند و نان استعمار و استكبار را در تنور اين اختلافات مي پختند.
القاعده، داعش و .... جريانهاي دستساز انگليسيها و آمريكاييهاست كه امروز به ظاهر وبال گردن آنها هستند. كامرون پيش از نطق خود در سازمان ملل گفته بود: "چكمه نظاميان انگليس براي مبارزه با داعش به زمين عراق نخواهد رسيد." معلوم نيست انگليسي ها كه حاضر نيستند هزينه انساني در جنگ با داعش را بپردازند چگونه ميخواهند با اين پديده روبهرو شوند. اكنون جبهه النصره كه از همين تير و طايفه است مورد حمايت انگليسيها در سوريه است. چقدر زمان ميبرد كه انگليسيها همانند رويارويي با القاعده و داعش سخن از نبرد با النصره بكنند.
كيست كه نداند بازي مضحك مبارزه با تروريست ها كه آمريكايي ها و انگليسي ها مدعي آن هستند، بخشي از به رسميت شناختن تروريسم مورد حمايت آنان است تا به سياست مداخله جويي خود در جهان اسلام مشروعيت بدهند. ملت ايران دست استكبار و استبداد جهاني بويژه انگليسيها را خوانده است و تا قطع اين دست از ايران و بلاد اسلامي از پاي نخواهد نشست و در اين ترديد ندارد كه آمريكا از انگليس بدتر و انگليس از آمريكا بدتر و ... است.
رئيس جمهور محترم در نطق خود در مجمع عمومي سازمان ملل ريشه پيدايش تروريست ها در منطقه وجهان را مورد اشاره قرار داد وصريحاً گفت: غرب خاورميانه را به بهشت تروريست ها تبديل كرده است وبه طور شفاف خطاب به آقاي كامرون و شركايش گفت: كسانيكه در ايجاد تروريست ها نقش داشتند بايد از ملت ها عذر خواهي كنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 37
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • جاوید ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    اصلاح طلبها اصلا آینده نگری ندارن و سواد سیاسی پایینی دارن .اینهمه غرب و آمریکا به ما توهین میکنن ،هرروز علنا اعلام میکنن که مشکلات ما با ایران بسیار جدیست .ولی نمیدونم اینها چرا اینقدر ساده هستند که فکر میکنن دوستی با آمریکا و انگلیس مشکلات رو حل میکنه.الان هم که کامرون جواب امثال زیبا کلام و زشت کلامهای اصلاح طلب رو داد و گفت که به شماها اعتماد نداریم و شما حامی تروریسم هستید ولی فکر نکنم اصلاح طلبها باز قبول کنن که اصلا تو باغ نیستن.و سراب براخودشون ترسیم کردن.انشااله که خداوند به این عزیزان بصیرت لازم رو بده تا مملکت بیش از این تحقیر نشه.الان باز خیلی ها دل به مذاکره با اوباما بستن ولی نمیدونن که اوباما هم از کامرون بدتره و مطمئن باشید باهم هماهنگ هستن.این ما هستیم که هماهنگی نداریم و ساده ایم (البته یه عده که دل به غرب بستن).
  • مشکوک ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    حالا باید سردبیران و نویسندگان و بازی گردانان این روزنامه های زرد دستجمعی برن بشینن تو اب سرد
  • آنتی فتنه ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    آخه افساد طلبا که دیگه اسمشون روشونه یه مشت اراذل و اوباش که بویی از دین یا غیرت یا عرق ملی نبردند
  • ملیسا ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    آقای روحانی باید یک سبد کالا شامل پتو وکاپشن وبخاری اعلام میکرد ومشمولینش دلواپس ها اعلام میکرد وتوزیع میکردکه بنده خداها نلرزن
  • هموطن ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    بیدار کردن کسی که خواب ممکن اما کسی که خودش رو به خواب زده نه ممنون از مطلب کاملتون
  • ناشناس ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    سابقه استعمار پیر برای همگان مشخص است اما جای شگفتی است که بعضی با خوشبینی وارد ملاقات با آنها میشوند و باعث تحقیر ملت ایران میشوند !
  • ۱۹:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    دنیا از اقتدار ایران حرف می زند آنوقت روزنامه های ایرانئ همدیگر را هدف قرار داده اند وتخریب می کنند فردای قیامت خداوند شکننده این اقتدار را هرگز نخواهد بخشید چون ایران اقتدار اسلام ومسلمین است
  • سعید ۱۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    از دست این روبه‌صفتان فقط احمدی‌نژاد برمی‌آید. احمدی نژاد اینها را می‌شناخت که آنگونه به آنها می‌تاخت که از شنیدن اسمش لرزه بر اندامشان می‌افتاد. اینها واقعا حقشان فقط احمدی‌نژاد است که خواب را برایشان آشفته کند. اینها زبان خوب حالی شان نیست.
  • ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    میخوری نمکدانم میشکونی. عجب روزگاری شده
  • طاها ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    شما هم اینقدر با لذت این شعر ها رو ننویس که اصلاح طلب ها ضایع شدن و غیره... نسل امروز خودش نیاز داره به آزمون و خطاهای جدید و این اتفاقات ها برای نسل امروز بسیار موثر تر از تحلیل تاریخ ِ . من به عنوان یک جوان که قبلا تاریخ رو قبول نداشتم و احساس میکردم که ممکنه الان انگلیس و آمریکا بعداز گذشت سال ها شاید نسبت به مردم ایران کاراشون تغییر کرده و خیر خواه ایران هستن. اما با این مذاکرات شفاف ، من و دوستان من با واقعیت عمیق استکباری این کشورها کاملا آشنا شدیم. برای همین من حرکت ها و مذاکره های جدید رو برای انسجام ملی خیلی دوست دارم. که این کار نیاز به شهامت برای مذاکره داشت . پس روحانی متشکریم
  • مرتضیsk ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    دنبال یه جواب دُرُس دَرمون بگرد بدجور کامرون جـونتـون ضـِد حال زد!!
  • امید ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    این جماعت اصلاح طلب اول باید خودشون رو اصلاح کنن تا اینطوری مفتضح نشن ظمنا جاوید جان این جماعت ساده نیستن جیره خورن
  • امید ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    اینا اگه غیرت داشت که اینطوری ذوق زده میشدن. اصلا غیرت و عرق ملی پیشکش حمع کنن بساتشون رو برن گاوچرانی
  • سیدمهدی موسوی ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    شما بروید شجره نامه اصلاح طلب ها رو نگاه کنید دقیقا اجداد اینا امثال شاه سلطان حسین صفوی و آغا محمد خان و فتحعلیشاه قاجار هست یه مشت وطن فروش و خائن که به خاطر سفیدی دندان های گرگ انگلوساکسن حاضرن ملت ایران به روز سیاه بنشیند سگ کدخدا هم پاچه شما رو گرفت وای به حال خود کدخدا ! به قول یکی از نمایندگان مجلس عوام انگلستان در زمان تونی بلر هیات حاکمه بریتانیا شده اند دم سگ آمریکا ! حالا جریان منحوس دوم خرداد به دم سگ آمریکا دخیل بسته و افسار خود را به دیوید کارمون داده اند !
  • ارباب حلقه ها ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    جالب ماجرا اینجاست افساد طلبان که رویگردانی اربابان امربکایی غربی خود بعد از این همه پاچه خواری و چاپلوسی ناراحتن و نمیتوانند و نمیخواهند باور کنند اربابانشان اندازه سگی برای انها ارزش قائل نیست قصد دارند که زهر و عقده خود از این ابتذال سیاسی ب برهم زدن روابط نسبتا خوب ایران و روسیه خالی کنند بطوری که وقتی در سایتها افساد طلب و نظرات منتشر شده نگاهی میندازی هر چند گاهی صحبت سعی در نشان دادن روسیه امروز بعنوان عامل بدبختی مردم و دولت ایران دارند مثلا سایت تابناک درباره قرداد نفتی با روسیه چنان مطلب میزند و ماجرا را طوری تعریف میکنند که ای داد بی داد روسیه ملت دوشید غارت کرد رفت ای هوار! ولی درباره این یکسال و این همه تهدید تحقیر ملت بعد از ژنو مطلبی درباره این تحقیر ها و زیادی ها خواهیزکه نمیزند هیچ بلکه با زدن مطالبی در جهت شستن گناهان طرفهای غربی هستند و زیادی خواهی های غربی ها را امری عادی مذاکرات جلوه میدهند! یا در نظرات انتشاری جملاتی چون: روسیه غیر قابل اعتماد است ولی امریکا نه! روسیه کثیف ترین کشوری است که ب ایران ضربه زده است و میزند همه بدبختی های ما از روسیه است! یا اینکه خدا کند توافق فلان مسئله اقتصادی با روسیه سر نگیرد! این ادمها چشم ندارند ببیند روسیه امروز پوتین(هرچند براساس منافع خود عمل میکند ن چشم ابروی ما) با ایران و منافع راهبردی منطقه مثل سوریه عراق در تفاهم است ولی چرا اربابان نازنینشان با این همه ناز کرشمه و فرش قرمزی که که دولت فخیمه روحانی برایشان پهن کرده چرا حتی جواب لبخندها و چاپلوسیاشان را با اخمو و تخم میدهد!
  • ارباب حلقه ها ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    جالب ماجرا اینجاست افساد طلبان که رویگردانی اربابان امربکایی غربی خود بعد از این همه پاچه خواری و چاپلوسی ناراحتن و نمیتوانند و نمیخواهند باور کنند اربابانشان اندازه سگی برای انها ارزش قائل نیست قصد دارند که زهر و عقده خود از این ابتذال سیاسی ب برهم زدن روابط نسبتا خوب ایران و روسیه خالی کنند بطوری که وقتی در سایتها افساد طلب و نظرات منتشر شده نگاهی میندازی هر چند گاهی صحبت سعی در نشان دادن روسیه امروز بعنوان عامل بدبختی مردم و دولت ایران دارند مثلا سایت تابناک درباره قرداد نفتی با روسیه چنان مطلب میزند و ماجرا را طوری تعریف میکنند که ای داد بی داد روسیه ملت دوشید غارت کرد رفت ای هوار! ولی درباره این یکسال و این همه تهدید تحقیر ملت بعد از ژنو مطلبی درباره این تحقیر ها و زیادی ها خواهیزکه نمیزند هیچ بلکه با زدن مطالبی در جهت شستن گناهان طرفهای غربی هستند و زیادی خواهی های غربی ها را امری عادی مذاکرات جلوه میدهند! یا در نظرات انتشاری جملاتی چون: روسیه غیر قابل اعتماد است ولی امریکا نه! روسیه کثیف ترین کشوری است که ب ایران ضربه زده است و میزند همه بدبختی های ما از روسیه است! یا اینکه خدا کند توافق فلان مسئله اقتصادی با روسیه سر نگیرد! این ادمها چشم ندارند ببیند روسیه امروز پوتین(هرچند براساس منافع خود عمل میکند ن چشم ابروی ما) با ایران و منافع راهبردی منطقه مثل سوریه عراق در تفاهم است ولی چرا اربابان نازنینشان با این همه ناز کرشمه و فرش قرمزی که که دولت فخیمه روحانی برایشان پهن کرده چرا حتی جواب لبخندها و چاپلوسیاشان را با اخمو و تخم میدهد!
  • ابوالحسن ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    کلا جو گیرن و بصیرت سیاسی ندارن.
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۴
    0 0
    احمدی نژاد که خودش از همه بدتر بود! با دست پس نیزد و با پا پیش میکشید
  • صابر ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    مشکل دوچیز است . بعضی از این اقایون نوک بینی خودشان را هم به زحمت میبینند و بایک مویز زود کهیر میزنند . بعضی هاشون هم که نوکر اربابند نه نوکر بادمجان . هر چه ارباب گفت اینها به به و چه چه میکنند . بهر حال مهم مردم بزرگ ایرانند که این کفتار پیر و نوچه هایش را خوب میشناسند.
  • گروهبان ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    یادمان نرفته که خاتمی با چه طمطراق وشوروحرارتی گفتگوی به اصطلاح تمدنها!!را اعلام کرد اما همین بوش پسر ،ایران را محور شرارت نامید .البته بعضیها بخاطر نمک گیر شدن ورسیدن شیتیل مجبورند دم از اونور ابی ها بزنند.اما بد انند افغانستان نمونه ش قاچاق وکشت مواد مخدر صدها برابر شده هرج ومرج وبدبختی دامان این ملتی که با منابع اب وزمین ان به بهترین تولید کننده مواد غذایی در اسیای میانه وجنوبی می تواند باشد به ملتی فقیر وعقب مانده تبدیل شده .این از برکات امریکاست !!
  • ۰۱:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    اراذل اوباش تویی و همفکرات
  • ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    آقاي پرفسوراي سياست ،اگر غرب و غربيها كشك اند . اصلا چه نيازي است آقاي ظريف با آنها نشست و برخاست كنه ؟ برگرده ايران و اصلا" حرفهاي آنهارا نشنيده بگيره .
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    واقعا
  • یوسف ۰۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    با اینکه من یه جوون طرفدار اصلاحطلبیم.. ولی اعتراف میکنم حرف اصولگراها تو سیاست خارجی و رابطه با غربی ها درست از آب در میاد... ولی چه کنیم که بعضی افکارتون هم آزاردهندس برای مردم...
  • ناشناس ۰۲:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    اگر ما دنبال دوستی و برادری از طرف این حرامزادگان هستیم اشتباه بزرگی کرده ایم چون اینها تنها یک چیز است که مییشناسند و انهم پول است و برای ان همه چیز را زیر پا میگذارند. اینها مروت نمیشناسند و همه چیز و همه کس برایشان قابل فروش است. بجای هدف قرار دادن احساساتشان بایست کیفشان را نشان بگیریم. بکذارید هر چقدر میخواهند دری وری بگویند ما فقط به حساب کتابشان توجه داشته باشیم!
  • ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    چون این حضرات اصلاح طلب بارشون رو که ببندن رفتن کانادا و اون ور آب به ریش رهبری و مردم هم می خندن شما ببینید نماینده های مجلس اصلاح طلب تندرو الان کجا هستن بی بی سی و منو تو...
  • ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    خوش بینی اصلاح طلب ها خوش بینی نوکر هست پیش ارباب....اونها بخشی از طیف جامعه ایران نیستن بخشی از طیف جامعه غرب هستن که موقعا در ایران هستن به خاطر همین اولیت منافع آنها کاملا شخصی قومی و قبیله ای هست چون گرین کارت رو که بگیرن بای بای
  • sober ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    گل گفتی . احمدی نژاد علی رغم برخی انتقادهایی که در مدیریت کشور ازش داریم انصافا خیلی در مقابل اینها مقتدرانه ایستاد
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    فعلا باید یه دستمال به شماها بده اشک شوق رو از گونه هاتون پاک کنین ندیده بودم جماعتی اینقدر از قلاده هایی که به گردنشون انداخته میشه شاد باشن و بدتر از اون افراد آزاد و آزاده رو مسخره کنن
  • غریب آشنا ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    یهویی بگو همه برن به جهنم مثل اقای ......
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    تاریخ واسه همین وقتا به درد میخوره
  • حجت ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    تا کی باید تاوان سعی و خطا رو داد. اونا به خون ما تشنن بعد ما سعی و خطا کنیم؟ می شه هیسسس!!
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    ناشناس : ۰۱:۰۷ اولا همه می دونن کیا اراذل هستند که تلبور اون رو در فتنه 88 هم دیدیم ...پس ...
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    فعلا شما تندروهای دل آرام رو این اربابتون رسوا کرده ...
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    اون خاتمی سوروسه اشتباه نکن...
  • مرگ بر فتنه گر ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    خدا رو شکر اینها رسوا شدند ...
  • عباس رئیسی ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۶
    0 0
    پارس کردن سگهایی مثل کامرون برای ما که تازگی ندارد لذا ما ملت بزرگ ایران ضمن هوشیاری در برابر این سگهای وحشی به حول و قوه الهی و رهبری خردمندانه پیشوایمان آقای خامنه ای به پیش خواهیم رفت و قله های افتخار را یکی پس از دیگری فتح خواهیم نمود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس