کد خبر 345502
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

فرمانده انتظامي فهرج استان كرمان گفت: اتوبوسي كه از شيراز عازم زاهدان بود ، بامداد امروز در كيلومتر 75 اين شهرستان واژگون شد و بر اثر آن يكنفر كشته و 6 نفر مجروحح شدند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سرهنگ"مهدي پنجعلي زاده" در تشريح اين خبر بيان كرد: يكدستگاه اتوبوس ولوو كه از شيراز عازم زاهدان بود، در حدود ساعت 2 بامداد در منطقه شوره گز واژگون شد.

وي افزود: پس از اطلاع پليس از اين وقوع حادثه ، بلافاصله تيم هاي امداد و نجات جاده اي به محل حادثه فرا خوانده شدند .

اين مقام انتظامي خاطر نشان ساخت: بر اثر وقوع اين حادثه يكنفر جان خود را از دست داد و تعدادي از مسافران نيز مجروح شدند كه برخي از آنان به صورت سرپايي مداوا و 6 نفرشان به مركز درماني منتقل شدند.

"پنجعلي زاده"گفت: بر اثر نظر كارشناس پليس راه بم- زاهدان، بي توجهي راننده به جلو هنگام رانندگي علت اين حادثه اعلام شده است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پايگاه خبري پليس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس