کد خبر 342917
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۷

برخورد شدید خودروی سواری با تریلی پارک شده در بزرگراه فتح، مصدومیت شدید راننده سواری را در پی داشت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، ستاد فرماندهی آتش‌نشانی تهران ساعت 07:01 دقیقه صبح امروز با دریافت خبر وقوع این حادثه بلافاصله آتش‌نشانان ایستگاه 44 و گروه امداد و نجات 8 را به محل حادثه در بزرگراه فتح(جاده قدیم) به سمت تهران، محدوده ایران خودرو اعزام كرد.

علی عبدالله آبادی فرمانده آتش نشانان اعزامی که در محل حادثه حضور داشت در این باره گفت: یک دستگاه خودرو سواری سمند به علت نامعلوم به شدت با قسمت عقب تریلی برخورد کرده بود و راننده که مردی مسن بود و سطح هوشیاری نداشت به صورت واژگون روی صندلی شکسته خودرو افتاده واز ناحیه صورت و گردن دچار آسیب دیدگی شدید شده بود.

وی ادامه داد: بر اثر شدت این برخورد پای راست این راننده زیر فرمان خودرو گیر کرده بود که آتش نشانان بی درنگ پس از ایمن سازی محل با قرار دادن علائم هشدار دهنده و قطع سیستم برق خودرو سواری با استفاده از تجهیزات هیدرولیکی و نجات، راننده را در حضور عوامل اورژانس از داخل خودرو خارج کرده و برای مداوا به مراکز درمانی انتقال دادند.

گفتنی است؛ آتش نشانان پس از انتقال خودرو سواری توسط جرثقیل، به ماموریت خود پایان دادند.
{$sepehr_album_17012}


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: پایگاه 125

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس