کد خبر 389850
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۳ - ۰۹:۰۲

واژگونی یک دستگاه اتوبوس در محور بجنورد - شیروان در شرق استان خراسان شمالی منجر به مرگ یک تن و مجروح شدن هشت نفر دیگر شد.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، این اتوبوس که با 19 مسافر از تهران راهی شیروان بود ساعت 5 و 30 دقیقه صبح دوشنبه در 19 کیلومتری شرق بجنورد واژگون شد که کارشناسان پلیس علت اولیه وقوع این حادثه را خستگی و خواب آلودگی راننده و خروج اتوبوس از جاده عنوان کردند.

رییس پلیس راه خراسان شمالی گفت: مجروحان این سانحه رانندگی برای درمان به بیمارستان شیروان منتقل شدند که حال اکثر آنان مساعد گزارش شده است.

سرهنگ علیرضا حسین زاده اظهار کرد: اتوبوس واژگون شده از 'شهریار' در استان تهران راهی شیروان بود و اعلام علت قطعی این حادثه پس از بررسی های کارشناسان پلیس راه، در روزهای آینده اعلام خواهد شد.

در نیمه دوم امسال سه دستگاه اتوبوس در محورهای استان خراسان شمالی دچار سانحه شده اند، که دو مورد آن واژگونی بوده، و بر اثر این حوادث 12 نفر جان باخته اند.

علت اصلی بروز حوادث مزبور از سوی پلیس راه، خستگی و خواب آلودگی رانندگان عنوان شده و حال آنکه طبق آییننامه راهنمایی و رانندگی، رانندگان این خودروها نمی توانند بیش از هشت ساعت رانندگی مداوم داشته باشند.

در سال جاری حدود 180 نفر در محورهای خراسان شمالی براثر سوانح رانندگی جان خود را از دست داده اند که آمار فوتی های این حوادث به نسبت مدت مشابه سال قبل سه درصد کاهش داشته است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس