سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به من پیشنهاد دادند تا در ستاد انتخاباتی آقای احمدی نژاد حضور پیدا کنم اما من قبول نکردم و مرا اخراج کردند.

به گزارش مشرق، بحث برکناری عجیب و غریب علی دایی آن قدر سوژه جذابی بود که در برنامه نود دوشنبه 24 شهریور بخش اعظمی از برنامه به این موضوع اختصاص داشته باشد.
از دیالوگ های رد و بدل شده میان علیرضا رحیمی که در برنامه حضور داشت با حمیدرضا سیاسی که تلفنی با برنامه صحبت می کرد، بگذریم، یک اتفاق قابل پیش بینی دیگر هم در این برنامه رخ داد و مایلی کهن با لحنی تند و توهین آمیز به فردوسی پور و دایی تاخت و علی دایی هم از برخی اتفاقات و عواملی که موجب برکناری وی شد پرده برداشت.

علی دایی درباره برکناری‌اش از سرمربیگری پرسپولیس عنوان کرد: من از هواداران پرسپولیس حلالیت می طلبم چراکه ما نیز مشکلات و نقاط ضعف هایی داشتیم. اما بعضی صحبت ها هست که باید عنوان کنم هرچند که تمام آنها را نمی توانم بگویم.

وی با اشاره به نحوه برکناری‌اش و خبری که در این خصوص در خبرگزاری‌ها منتشر شد، افزود: من با سایت ها قرارداد نبسته ام که با اخبار سایت ها و خبرگزاری ها برکنار شوم, باشگاه باید حکم اخراجم را به من ابلاغ میکرد. تا وقتی که به من حکمی ابلاغ نشده باشد من باید بر سر تمرین حضور پیدا کنم.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره بخشی از برنامه نود که به موضوع سرمربی شدن دایی در تیم ملی اشاره کرده بود، گفت: آقای فردوسی پور من را آقای احمدی نژاد سرمربی تیم ملی نکرد او فقط در اخراج من از تیم ملی نقش داشت. من با دستور مستقیم آقای علی آبادی به آقای کفاشیان سرمربی تیم ملی شدم اما بعد از بازی با عربستان با دستور مستقیم آقای احمدی نژاد حکم اخراج من صادر شد. دلیل اخراج من هم این بود که آنها به من پیشنهاد دادند تا در ستاد انتخاباتی آقای احمدی نژاد حضور پیدا کنم اما من قبول نکردم و مرا اخراج کردند.

دایی خاطرنشان کرد: آقای رحیمی عنوان کرد که  پس از تصمیم هیئت مدیره به اخراج علی دایی، من به آقای سیاسی گفتم اجازه بدهید به خود علی دایی بگوییم شاید خود او استعفا بدهد اما آقای سیاسی بعد از صحبت با تلفن به آقای رحیمی گفتند نه, علی دایی حتما باید اخراج شود. من می خواهم از آقای سیاسی بپرسم آن شخص چه کسی که با او تماس گرفت؟

وی با تمجید از عملکرد علیرضا رحیمی در طول مدیریتش در باشگاه پرسپولیس گفت: در این مدتی که من در خدمت پرسپولیس بودم فقط یک نفر را پشت تیم دیدم و آن آقای رحیمی بود و به جز ایشان شخص دیگری از تیم حمایت نمی کرد.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: در جلسه هیئت مدیره عنوان کردم در صورتی که مرا نخواهید خودم به راحتی کنار می روم زیرا پست و مقام برای من ارزشی ندارد و چیزهای دیگری در زندگی دارم که بسیار ارزشمندتر از آن هستند، اما از هفته دوم مصاحبه های هیئت مدیره علیه من شروع شد. نه تنها از هفته دوم, بلکه از روزی که هیئت مدیره تشکیل شد مصاحبه ها علیه  بود.

دایی یادآور شد: عنوان کردند که تا دو سه روز دیگر سرمربی تیم را تعیین می کنیم. من ایراد را از آنها نمی بینم بلکه مشکل از کسانی است که آنها را بر سر کار آورده اند. از همان روز اول هم گفتم که در هیئت مدیره چه خبر است و آنجا چه چیزهایی علیه من و کادرم بیان می کنند.

وی به مشکلاتش با مسئولان وزارت ورزش و جوانان اشاره کرد و اظهار داشت: مشکل من از اسفند سال قبل شروع شد. یکی در آن زمانی که حرف های من و علی پروین به بیرون درز پیدا کرد و من اعلام کردم که در اتاق وزیر ورزش شنود گذاشته اند و مشکل دوم وقتی بود که آن لیست دومیلیاردی دروغین را منتشر کردند و من دروغی بودن آن را افشاء کردم چون که علی دایی زیر بار حرف زور نمی رود.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه ببینید آنهایی که در این مدت پرسپولیس را با مصاحبه هایشان نابود کردند چه کسانی بودند، عنوان کرد: این افراد چون در پرسپولیس نبودند برای تیم حاشیه سازی کردند. من وقتی که از پرسپولیس رفتم یک مصاحبه هم علیه پرسپولیس انجام ندادم. حالا کسانی گزینه سرمربی گری پرسپولیس شدند که علیه من مصاحبه کردند. یکی آقای درخشان و دیگری آقای مایلی کهن. شما صحبت های آقای درخشان را در زمانی که هیئت مدیره تشکیل شد ببینید. او گفت من به این هیئت مدیره هم امیدوار نیستم.

دایی با اشاره به صحبت‌هایی که از طرف وزیر ورزش و جوانان در خصوص خودش عنوان شده گفت: اگر از نظر آقای گودرزی وزیر ورزش مشکل فوتبال این کشور من هستم به من بگویند تا برای همیشه از فوتبال بروم.

وی همچنین پس از صحبت‌های محمد مایلی‌کهن علیه‌اش به فردوسی‌پور اظهار داشت: متاسفانه شما اجازه دادید در برنامه زنده به بنده توهین شود. او (مایلی‌کهن) اگر حرف درست می‌زد هیچ‌وقت در دادگاه محکوم نمی‌شد. من هیچ‌وقت با لباس شخصی تیم را تمرین ندادم. شاید یکی، دو بار با لباس شخصی به تمرین رفته باشم اما آن هم در روزهای ریکاوری بوده است.

سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس، تأکید کرد: کاری به حرف‌هایی که زده شد ندارم و من کارهایم را با وکلایه قانونی دنبال می‌کنم. صحب‌هایم را در دادگاه خواهم زد.

مایلی کهن:
بگیرید و مرا دار بزنید/ آقای فردوسی پور شما فوتبال را به لجن کشیدید!
به گزارش مشرق، برنامه دوشنبه شب نود هرچند در 30 دقیقه پایانی خود با صحبت‌های علی دایی و انتقادات وی از وزیر ورزش و جوانان تا حدودی جنجالی شده بود، ولی با روی خط آمدن محمد مایلی کهن همه چیز عوض شد. سرمربی پیشین تیم ملی با به کار بردن جملات و عباراتی باعث شد تا بینندگان و میهمانان برنامه نود هم برای لحظاتی دچار شوک شوند و ماجرای دعوای علی دایی با وزارت ورزش را از یاد ببرند.

افشاگری دایی و جنجال مایلی کهن در برنامه زنده تلویزیونیمایلی کهن در ابتدا فردوسی پور را کروشی‌پور خطاب کرد که این مسئله هرچند برای لحظاتی لبخند مجری برنامه نود را در پی داشت، ولی در نهایت فردوسی پور از مایلی کهن خواست از این کار خود دست بردارد.

سرمربی پیشین تیم ملی که بسیار عصبانی بود گفت: اگر من این فضا را به هم می ریزم، شما همه چیز را زیر سئوال می برید. دم دم‌های صبح است که شما به من وقت می‌دهی! شما فوتبال این ممکت را نابود کردی! چرا اجازه نمی‌دهی صحبت کنم؟

مایلی کهن سپس خطاب به علیرضا رحیمی میهمان حضوری برنامه گفت: آقای رحیمی فرمودند که سیاسی (رئیس هیات مدیره باشگاه پرسپولیس) با من برای سرمربیگری صحبت کرده است. آیا من باید از رحیمی اجازه می‌گرفتم؟ شما خودت می‌گویی هیات مدیره و وزارت ورزش قبولت نداشتند، پس چرا در پرسپولیس ماندی؟ شما چند دفعه سر تمرین پرسپولیس رفتی و دیدی که سرمربی تیمت با کت و شلوار به تمرین آمده است. من 45 سال است که در پرسپولیس هستم و از این اتفاقات خون دل می‌خورم.

وی در توضیح تماس رئیس هیات مدیره پرسپولیس با وی، تاکید کرد: بنده سیاسی را نمی شناسم. او روز یکشنبه هفته قبل با من تماس گرفت و پیام گذاشت. من هم ساعت 11 شب با وی تماس گرفتم و قرار شد صبح روز دوشنبه همدیگر را ببینیم. سیاسی از من مشورت خواست و هرگز نگفت که من سرمربی شوم. من هم به سیاسی گفتم که اگر هدف شما برکناری است، هدفتان اشتباه است. من تاکید کردم که شما دارید احساسی عمل می‌کنید.

مایلی کهن در ادامه انتقادات و حملاتش را متوجه علی دایی کرد و گفت: سرمربی تیم (علی دایی) هم دشمن خودش بود، هم دشمن طرفداران. ما کجا از فوتبال حرفه‌ای صحبت می‌کنیم. پرسپولیس میلیون‌ها هوادار دارد آن وقت سرمربی با لباس شخصی سر تمرین می‌رود.

در این هنگام رحیمی دو بار تکرار کرد که دایی یکبار هم با لباس شخصی به تمرین نرفته است. مایلی کهن گفت: عکس‌هایش موجود است.

مایلی کهن مجددا خطاب به رحیمی گفت: شما که درباره امامزاده صالح رفتنت هم دروغ می‌گویی! شما با یک فرش فروش با سرمربی تیم چِفت شده بودید. چطور وقتی یک فرد مثل سیاسی می‌آید در باشگاه سرمایه گذاری کند، شما می گویی وی بساز و بفروش است. شما گفتی هیات مدیره 14 میلیارد تومان پول داده است. پس پول بوده. چرا دارید با حرفهایتان شکل مردم را خراب می‌کنید؟

وی در ادامه بدون نام بردن از علی دایی گفت: آقایان می‌خواستند با قلدری در پرسپولیس بمانند. اگر روز چهارشنبه هفته گذشته (حضور همزمان دایی و درخشان در تمرین پرسپولیس) یک نفر از تماشاگران کشته می‌شد، چه کسی جوابگو می‌بود؟ چرا هواداران را به جان هم می‌اندازید؟ فیلم صحبت‌هایشان هم هست که آقایان گفتند باید وضعیت قرارداد ما مشخص شود. آنها فقط به فکر پول هستند.

مایلی کهن با اشاره به صحبت‌هایی دایی که گفته بود انتخابش به عنوان سرمربی تیم ملی با دستور علی آبادی (رئیس وقت سازمان تربیت بدنی) بوده است نه محمود احمدی نژاد، گفت: مگر علی آبادی معاون اوباما بوده است؟! او معاون احمدی نژاد بوده و دستورات او را اجرا می‌کرده. چرا سیاه نمایی می‌کنید. همان سال من که گفته بودم احمدی نژادی هستم، سرمربی پرسپولیس هم نشدم. بعد می‌گویند من در مصلی التماس می کردیم تا سرمربی شویم.

سرمربی پیشین تیم ملی که صدایش هر لحظه بلندتر می‌شد، گفت: آن وقت یکی هم مثل اخوی ایشان (برادر علی دایی) درباره من حرف می‌زند!

در این هنگام، عادل فردوسی پور مودبانه به وقت کم برنامه‌اش اشاره کرد و از مایلی کهن خواست صحبت‌های پایانی‌اش را انجام بدهد. این درخواست با واکنش شدید مایلی کهن روبرو شد: چرا فرصت کم است؟ چرا شما همیشه طلبکاری؟ اگر رحیمی را به برنامه‌ات آوردی، باید سیاسی را هم می آوردی تا با هم صحبت کنند. خودتان نا عادلانه عمل می‌کنید.

وی به یکباره بحث را عوض کرد و گفت: الان فوتبال ما با این همه استعداد باید جای والیبال باشد. ما باید در فوتبال جزو 10 تیم اول دنیا باشیم. ولی همین شما فوتبال این مملکت را به لجن کشیدید!

مایلی کهن در حالی که صدایش می‌لرزید، افزود: چطور کی‌روش تیم ملی را در گروه چهار تیمی در جام جهانی پنجم کرده ولی این اهانت نیست! آن وقت زمانی که من تلفن می زنم، شما میگویی من نژاد پرستم. این مملکت را شما چه کار می‌خواهی بکنی؟ این همه استعداد در فوتبال داریم ولی شما اجازه نمی‌دهی...

فردوسی پور در تلاش بود تا این تماس تلفنی را قطع کند ولی مایلی کهن ادامه داد: اصلا مرا بگیرند و اعدام کنند. من از هیچکس ترسی ندارم. ولی شما هدایت شده کار می‌کنید! 15 سال است که آنتن دست شماست و روز به روز...

مجری برنامه نود سپس گفت که مردم درباره برنامه اش قضاوت خواهند کرد. مایلی کهن در واکنش به این جمله تاکید کرد: مظلوم نمایی نکنید!

در این هنگام فردوسی پور تماس تلفنی را قطع کرد تا ارتباط مایلی کهن بدون خداحافظی قطع شود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 117
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 1
    ///. ممکنه کسی بازیکن خوبی باشه ولی معلوم نیست بتونه مربی خوبی هم باشه
  • علی ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    همه میدونن که تو واسه پول و مقام هر کاری میکنی حالا داریاینو میگی?
  • دانشجوی ارشد تربیت بدنی ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 1
    خوبه والا به زدن چهار تا گل به یک کشور عقب مونده ای مثل مالدیو برای خودش شد گلزن. آدم خوبه این طوری خوش شانس باشه که از اموال بیت المال کاخ وویلا در شمال داشته باشه ومرگ بر کسی که این خبر را سانسور کند
  • ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    احتمالا زمین کج نبود ؟!!!!
  • احمد ماجد ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 1
    من نمیدونم چرا امثال علی دایی زمانیکه در رأس کار هستن افشاگری نمیکنن!!!
  • احمد ماجد ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 1
    من نمیدونم چرا امثال علی دایی زمانیکه در رأس کار هستن افشاگری نمیکنن!!!
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    1 1
    واقعاً به دايي ظلم شد فصل قبل تيم رده سيزدهم و تحويل گرفت تا قهرماني پيش رفت و با اشتباهات داوران دوم شد امسال با اين بازيكنان مصدوم و محروم و عدم حمايت هئت مديره مي خواستند اول بشه ... دايي جون دوستت داريم- افتخار ايراني
  • احمد ماجد ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 1
    من نمیدونم چرا امثال علی دایی زمانیکه در رأس کار هستن افشاگری نمیکنن!!!
  • قاسم ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    بابا این کارها زشته با هم دوست باشید.چرا این همه دعوا و مشکل ؛ ما فقط یه مشکل داریم که 4 تا از ویتنام می خوریم اونم به زودی حل میشه دیگه ؛ نشد هم 4 سال دیگه ؛ اینقدر خودتونو ناراحت نکنید.
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    شماها هم بیکارید. این حرفهای مزخرف و بی فایده رو اصلا چرا پیاده میکنید. بیچاره او تایپیست که عمرش رو هدر میده و بیجاره این مردم که شما جرت و پرت ها و مطالب سخیف چند نفر رو به خوردسون میدید
  • عاشق پرسپولیس ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 1
    اقا تو تهران مقابل چشم هواداران به دشمن همیشگی فوتبال ایران باخته هنوز هم حاضر نیست قبول کند که به قول خودش با لابی قوی تر به تیم ملی امده هنوز طلبکار هم هست اگر واقعا احمدی نزاد شمارا اخراج کرده یکی از بهترین تصمیمات دوران ریاست جمهوری خودش را گرفته این اقا فکر میکنه هیچکس بجز ایشان از فوتبال چیزی نمیفهمه ............
  • پسر بامرام ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 1
    وقتی یاد شادی عربستانیها بعد از برد ایران توی ورزشگاه آزادی زمان سرمربی گری علی دایی می افتم اعصابم بهم میریزه. بنظرم فردوسی پور آدم خوبیه ولی فقط کیفیت نشان دادن فوتبال توی رسانه رو بالا برده و نتونسته توی افزایش کیفیت فوتبالمون اثر بگذاره. بهتره سیما یه تغییراتی توی مدیریت کیفیت ورزش رسانه ای ایران بکنه.
  • بابک ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    1 0
    مشرقیهای عزیز سلام واقعیت امر من از آقای مایلی کهن خوشم میاد ولی نسبت به ادبیات مورد استفاده ایشان انتقاد جدی دارم و این لحن صحبت را نمی پسندم. انسان ابتدا یه سوزن به خودش میزنه و بعد یه جوالدوز به دیگران، اگر کسی برای آقای مایلی کهن اسمهای اینچنینی میگذاشتند خوب بود.
  • ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 1
    دایی: "از من خواستند ستاد انتخاباتی آقای احمدی نژاد حضور پیدا کنم"حالا تو مثلا کی هستی که حضورت در ستاد مهم باشد. خیلی برای خودت نوشابه باز نکن
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 1
    آره،حتما عمه من بود که به عربستان تو تهران باخت و البته بقیه نتایج مشعشعات دیگر. فعلا با آبروی قهرمانی بازی کردی دیدی با خودت چیکارکردن؟ هنوز درس نگرفتی؟ اشکال نداره ادامه بده
  • ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    1 0
    احمدی نژاد فوتبالم به گند کشیده!!!
  • عصری ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    نباید فرصت صحبت کردن به اقای مایلی داد
  • علی ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    1 0
    نه طرفدار فردوسی پور هستم نه ضد مایلی کهن ولی مایل کهن ادای یک انسان دیندار و حق طلب را در می آورد دلش با زبانش راست نیست
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    چرا؟ به علی دایی و رحیمی داد خوب بود نه؟
  • مهدی مرادیفر ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 1
    نمیدانم چرادایی باخت هاشو یه جوری توجیه میکنه کسی که هفت هفته نتیجه نکیره باید اخرج بشه اقای دایی شما برای هر بازی صدو پنجاه میلیون پول میگیری منتی نداره اکه واقعا عاشق پرسپو لیسی رایگان مربیگری کن چه ربطی به احمدی نژاد داشت قهرمان!!!!!!
  • مهدی مرادیفر ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    اخه حق سکوت خود را گرفته دلیلی نداره
  • مهدی مرادیفر ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    خجالت بکش تورا نمیدانم ولی فوتبال در زمان او سهمیه جام جهانی گرفت
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    دایی از خود راضی 14 میلیارد از بیت المال حرامت باد. ما برای خود اشتغالی لنگ 50 میلیون تومنیم اونوقت اینا واسه 2 تا لگد به توپ و 4 فحش ....
  • ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    به من پیشنهاد دادند تا در ستاد انتخاباتی آقای احمدی نژاد حضور پیدا کنم اما من قبول نکردم و مرا اخراج کردند. خیل ضایع داره دروغ میگه. از چشمم افتاد
  • ابراهیم ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    واقعا لحن و طرز صحبت کردن مایلی کهن زشت و سخیف بود.واقعا درست نیست که تو برنامه برنامه زنده اینجوری صحبت کنه.واقعارکه ...
  • سلمان ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    آقای دایی دروغ نگو ، کاشانی و رویانیان که آدمای احمدی نژاد بودن آوردنت پرسپولیس و کلی برای تیمت خرج کردن اون هم بعد از برکناری از تیم ملی ، شما در دوره ریاست احمدی نژاد در مصاحبه های مختلف به ایشون حمله کردی ولی مدیر عاملی که از یاران ایشون بود کاملا از شما حمایت کرد چرا اون موقع برکنار نشدید چرا بعد از پنج باخت پی در پی دوره کاشانی باز هم با قدرت از شما پشتیبانی کردن در حالیکه بهترین زمان برای اخراج شما بود ولی شما در آخر همان فصل با حمله به کاشانی جواب محبت او را دادید آیا درک نمی کنید که اخراج شما در اون زمان به خصوص بعد از اخراج از تیم ملی می توانست به معنای پایان دوران مربیگری شما باشه و شما به سرنوشت خداداد عزیزی دچار می شدید که دیگه هیچ تیمی حاضر نیست ایشون رو سرمربی کنه ؛ آقای دایی شما همیشه ضعفهای خودت رو با حمله به دیگران پنهان می کنی
  • سلمان ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    الان عرق ملی ایشون گل کرده ولی وقتی که سر کار هستن منافع مالی جلوی افشاگری هاشون رو می گیره
  • جواد ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    فعلا که در زمان احمدی نژاد رفتیم جام جهانی الان داریم از ویتنام چهار تا گل می خوریم
  • اسمعيل ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    آقاي مايلي كهن فردوسي پور شناسنامه فوتبال ايران است بهتر است احترام خود رادر برنامه زنده حفظ كنيد
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    پس اصلا هم نتیجه شکست تحقیر آمیز دو بر صفر در ورزشگاه آزادی مقابل عربستان که باعث عدم صعود تیم و نیز شکست رکورد شکست ناپذیری ما در مقابل عربستان در ورزشگاه آزادی شد هیچ نقشی در برکناری شما نداشته. درسته مردم حافظه شون کم شده و لی نه دیگه انقدر!!! علی دایی. هرچی داری هم از خدا داری میدونم
  • نیما ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    دانشجوی ارشد تربیت بدنی! علی دایی همانطور که چهار گل به مالدیو زد به تیم هایی مثل کره جنوبی، ژاپن، عربستان، اکراین، پاراگوئه و ... هم گل زد منتها چون آدم تنگ نظر( ولو تحصیل کرده و دانشجوی ارشد تربیت بدنی!) تو مملکت ما زیاده همه زوم کردن رو همون چهار تا گلی به مالدیو زد. در ضمن علی دایی بخش عمده اموالش رو از بازی کردن تو تیم های اروپایی ، اماراتی و قطری به دست آورد. یادتون رفته علی دایی زمانی گران ترین بازیکن آسیا شده بود؟! کاخ و ویلا و اتومبیل و .... هزار تای دیگه نوش جونش. تا باشد تنگ نظرانی مثل شماها تا شهریار ما به بزرگی اش ادامه بدهد.
  • حسین 1400 ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    روزایی که دایی با حمایت های تابلوی علی آبادی جام حذفی رو بالای سر میبرد فکر پس دادن جواب این محبت ها نبود! حالا داره همه چیز رو نصفه تعریف میکنه! یک مدت با دولت قبلی همکاری کردی، بهت حال دادن، بزرگت کردن، سرمربی تیم ملی شدن با کمتر از یک فصل مربیگری! بدون هیچ کلاس و مدرکی! اینها خدمات دولت قبل به شما بوده آقای دایی! درست و غلطش رو نمیدونم اما به هر صورت تو عالم سیاست هر خدمتی به امید خدمت متقابل است! خودت را به سادگی نزن و جانماز آب نکش آقای دایی!
  • ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    در زمان احمدی نژاد ورزش ایران پیشرفت های خیلی خوبی در والیبال، کشتی، و وزنه برداری داشت حتی دو و میدانی ما در المپیک مدال نقره گرفت
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    "فردوسي پور شناسنامه فوتبال ايران است" خخخخخخخخخخخخخخخ
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    چه ربطی به پولدار بودن دایی داراشت؟ پولشو از اختلاس و دزدی به دست اورده؟
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    بلدی تو برو بزن
  • ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    یه بار دیگه هم بگو، شاید بعضی ها هنوز نفهمیده باشند
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    کاری با مربی و بازیکن خوب بودن یا نبودن ایشون ندارم، ولی جایگاه ایشون بین مردم مشخصه.
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    مثل جایگاه شجریان در موسیقی
  • شناس ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    قشر دانشجو رو به لجن کشیدی!
  • ۱۲:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    الان میفهمیم که افراد معروف چرا به ستاد احمدی نژاد میرفتند
  • شناس ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    کلا داد میزنه 95% اشخاصی که اینجا کامنت گذاشتن! در واقع مخاطب مشرق هستن! دقیقا همون گزینه ی اول نظر سنجی برنامه 90 رو زدن! دیگه دریابید سطح فرهنگ و درک و فهم و شعور و کینه و عقده و . . . . . مشرق جان شرف داری چاپ کن خودشون منفی میزنن!
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    نوش جونش داره كه داره شما برو درستو بخون رفوزه نشي
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    چه حمايتي؟ چرا افتخار دايي رو زير سوال ميبرين؟
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    چند بار افشاگري كرده؟ قهرماني كارتاي پايان خدمت همه رو دايي گفته ها
  • مصطفی ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    چرا حرف مزخرف می زنی بابا همین دیروز بازیکنان ایران به تیمی مثل ویتنام نتونستن گل بزنن مالدیو که خیلی خوبه یادمون نرفته با هنرنمایی دایی ایران مالدیو را گلباران کرد و یا به جام جهانی 98 فرانسه صعود کرد
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    جنابعالي ميتونيد مشرق رو نخونيد بنده گرايش سياسي به سمت اصلاح طلبان رو دارم و مخالف احمدي نژادم و معتقدم احمدي نژاد كارهاي منفي بيشتري داره تا مثبت اما ادبيات جنابعالي رو هم در راستاي اونها ميبينم جنابعالي هميشه اينطور قضاوت ميكنيد؟با يك كامنت شعورسنجي ميكنيد؟
  • ناشناس ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    ای قربون دهنت! =))) هزارررررررتا مثبتم کمه به مولا!
  • الی ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    آقای دایی مطمئنی به خاطر نرفتن به ستاد اخراج شدی، چیز دیگه نیود !!!؟!؟!؟!!!! شما اگه یادتون رفته ما یادمون نرفته ... مخصوصا اون باخت درخشان جلو عربستان .... سیاه نمایی هم حدی داره ... خجالت هم خوب چیزیه
  • مانی ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    خوبه خدا احمدی نژاد رو آفرید هرکسی گند میکاره بزاره پای اون بنده خدا
  • مهدی ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    حتما تو هم دفترچه بیمه شی
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    عادل فردوسی پور عادل ترین فرد فوتبالی ایران همینجور ادامه بده تا ملت پشتت هستند خیالت راحت باشه,در ضمن آقای مایلی کهن علی دایی شناسنامه فوتبال ایرانه شما کجای این فوتبال قرار داری؟
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    آقای دائی بعد از اون گندی که تو ورزشگاه ازادی و در مقابل 120000 تماشاگر بوجود آوردی هر کس دیگه ای هم تو رو اخراج می کرد باید سپاسگزارش باشیم!
  • عقیل فلاح لیاولی ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    سلام ، درود بر شرافت و صداقت ورمدانگی علی دایی ، دایی وقتی که فساد در فوتبال را افشاء کرد ، دایی وقتی رشوه خواری بعضی از ناداواران را افشاء کرد ، دایی وقتی بحث سربازی نرفتن بازیکنان فوتبال را افشاء کرد ، دایی وقتی ... نسخه برکناری دایی از بالا پیچیده شد ، دایی عزیز خودت خبر نداری ، برای چی بر کنار شدی ، توی تنهایی نمی توانی با مافیای فوتبال بجنگی ، پس پسر خوبی باش کاری به کسی نداشته باش ، چشم های خودتو ببند ، اگر فردا دوباره سر مربی تیم ملی ... نه هر جا دوست داری بهت مقام می دن ، این نظر من هست ، ما اگر چند نفر مدیر از چین وارد کنیم به خدا فوتبال ما درست می شود . موفق باشید
  • یخ ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    جنون بعد از اخراج است..!!
  • ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    واقعا" که....
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    من اصلا ً به اين حرفها كاري ندارم اما دائي در حدي نيست كه راجع به آقاي احمدي نژاد كه يك زمان رئيس جمهور اين مردم بوده حرف بزنه اگه احمدي نژاد بد بود تو چرا سر مربي گري تيم ملي رو در زمان ايشون پذيرفتي ضمن اينكه من خودم هم موافق آقاي احمدي نژاد نيستم اما اين آقا داره با اسم بردن از رئيس جمهور سابق و وزير ورزش خودش رو گنده ميكنه و يك عده هم مثل فردوسي پور دارند در همين جهت كار ميكنن
  • aras ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    جالبه تو این قضیه هیچ بحث پول مطرح نیست بازم آقایون نمیخوان به اهمیت شنود تو وزارت خونه و پخش اون تو اینترنت توجه کنن هیچ بنده خدا علی دایی رو دارن میکوبن که چرا قراردادشو مثل بقیه کمتر ننوشته و بقیشو زیر زیرکی بگیره
  • aras ۱۳:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    شما کم حافظه هستید 2 بار تو برنامه نود بعد از عید این قضایا رو گفته
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    تو كي هستي كه دايي از چشم تو بيوفته.
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    من یکی از مردم حقیقت طلب عدالتخواه ایرانی هستم که از موج سوارانی چون دایی و امثالش متنفرم
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    مایلی کهن از آن معدود افرادی است که حرفش را بدون سند و مدرک می زند ، اخلاقش هم تند است و ترسی هم ندارد ، ولی واقع بین باشیم می بینیم که بخش حداکثری حرفاش درسته . فوتبال ما با این همه فساد در بخش های مختلف ، اگر امثال مایلی کهن را هم نداشته باشد که افشاگری کند چه می شود ؟ تنها امیدم به کمیته تحقیق مجلس شورای اسلامیه ، امیدوارم دلسرد نکنن ما رو .
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    مرد حسابی باختی برای اولین بار به عربستان تو خاک ایران چه ربطی به احمدی نژاد داره دروغگو
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    خوشم میاد امثال شما دارد از درون میسوزد بااین حرفهای مزخرف شما هیچ از ارزشهای علی دایی کم نمی شود
  • ۱۵:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    نه شما عقده ای ها مخاطبای فرارو خوبین
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    دایی و طرفداراش که شما باشید اون روزی که میخواستین تیم ملی را بگیرین به بقیه همین تهمت را زدین و گفتین اونایی که با دولت هستن رانت میگرن. (اشاره یه سخنان جنایب دایی در برنامه 90 سال 86) بعد که خودتون همه رانت ها راگرفتین مثلا شدین مربی تیم ملی و گند زدین و رفتین باز هم دیگران را متهم به رانت خواری میکنید.؟!!! شماها خیلی خدا نشناس هستید.
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    احمدی نژاد همه رو میخواسته به زور ببره ستادش؟ احمدی نژاد بود که پای علی ابادی رو باز کرد و همینطور کفاشیان..
  • سعید ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    من در عجبم از دشمنیه ان همه ایرانی با اسطوره ی فوتبال ایران!نامش تو کتاب گینس ثبت شده بعد همه دارن بر علیه او نظر میدن !فقط تو ایران از این چیزا دیده میشه!
  • ۱۶:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    با این استدلال علی دایی می توان حدس زد که مسئولین تیم پیکان به ایشان گفته اد که : بر عیه احمدی نژاد حرف بزن تا سرمربی تیم پیکان شوی
  • عباس ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    راستی بچه ها ، در این شیب نزولی فوتبال ما برنامه نود چه کار کرده؟
  • عباس ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    پرداختن بیش از اندازه به انواع حواشی و به جون هم انداختن چندین نفر در هر هفته( از مسوول و مدیرعامل و بازیکن و مربی و.. گرفته تا رفتگرهای و بساز بفروشها) باور کنید در سقوط فوتبال ما برنامه نود هم بی تقصیر نیست.
  • عباس ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    پیشنهاد برای سرو سامان گرفتن فوتبال= الگوبرداری از والیبال. یعنی : 1- برچیدن برنامه نود(که بنگاه حاشیه پراکنی و به جون هم انداختن فوتبالیها است) 2-بیرون ریختن افراد بی لیاقت فدراسیون از جمله کفاشیان و آوردن افراد لایق و دلسوز. 3- جمع کردن روزنامه های فوتبالی .
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    عکس علی دایی با بابک زنجانی هم هیچی از ارزشهاش کم نمیکنه؟ عکس بابک زنجانی با فلان معاون وزیر چی؟
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    آره بابا. محمود احمدی نژاد رییس جمهور محترم سابق طی پیامی،مسئولیت تمام حوادث از زمان جنگ بدر تا کنون را بر عهده گرفت ....!!!! راستی شما که 10 روزه تیم ملی فرستادین جام جهانی و 6 ماه ماهواره پرتاب کردین فضا چطور نتوستین بعد 16 ماه، کفاشیان به قول خودتون منسوب به احمدی نژاد را برکنار کنید و یه خوبش را بیارین؟
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    یكی از بزرگ ترین افتخارات دوران مربی گری آقای دایی ، اولین گل و اولین برد تیم فوتبال امارات از ایران بود !!! یادتون هست ؟؟؟!!
  • رضا ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    این آقای احمدی نژاد شخصیت بالایی دارند ، من اگه جای ایشان بودم جواب دندان شکن عملی به این دایی میدادم . آخه کجای دنیا سرمربی تیم ملی به رییس جمهور مملکت اهانت می کند اصلاً از نظر رتبه اداری و سیاسی این دو باهم سنخیتی دارند؟
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    خواهش میکنم تو ساکت باش و برو زندگیتو کن تو کشور غریبه هییییسسسسسسس....
  • ۱۷:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    منتظر بود به خاطر اینکه تیم نرفت جام جهانی دستاشو ببوسن؟؟؟؟؟
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    عجب شخصیت بالایی داره احمدی نژاد..خخخخ
  • ۱۷:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    کفاشیان اخرین مهره احمدی نژاده که داره اخراج میشه .. واقعا هم تمام خرابکاریها از زمان افرینش انسان تقصیر احمدی نژاده چون توهم قدرت داشت!! مثل شیطان
  • شناس ۱۷:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    نه عزیزان من جزو اون 5% دیگه ی مخاطبان مشرق هستم! من والا انتظاری جز منفی بیشتر و کتمنتای سنگین تر از اون 95% ندارم! بلاخره 95% هستن دیگه! فقط کاااااش تعداد بیشتر نشانه ی فهم و شعور بیشتر و عقده ی کمتر بود!!!
  • ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    نه برادر کسایی که رشوه میدن و اختلاص میکنن و فکر میکنن از همه زرنگترن خدا نشناسن، هرچقدر هم سنگ امام حسین رو به سینه بزنن بازم یزیدی اند
  • ۱۸:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    با این حرفت بازم نشون دادی طرفدارهای این طرز فکر 5% جامعه اند
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    مایلی کهن کسی بود که میگفت تکل به خدا برین تو زمین همه چی حله! به زور احمدی نژاد بهش تیم دادن تا از بیکاری در بیاد
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    بقیه مردم چی؟ کل ایران چی؟ کسی را قبول داری که بگه احمدی نژاد دروغگو و رانت باز بود؟ وجدان خودت چی؟
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    پارسال در اکثریت مطلق بودند!
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    چیه بالایی دارند؟؟؟؟
  • علی 1994 ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    شانس اوردیم والیبال برنامه اختصاصی مثل نود نداره. خدایا شکرت؛ آقای فردوسی پور طرفدار سر سخت کیروش هست چون کیروش به راحتی دعوت برنامه نود رو می پذیره؛ مشرق ممنون.
  • علی 1994 ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    آقای دایی چطور زمانی که سرمربی تیم ملی بودید آقای علی آبادی مستقل شمارو انتخاب کرد اما زمان اخراج شد غیرمستقل؛ به نظر من آقای دایی یه مقدار منش پهلوانی داشته باشید و غرور برای انسان سم است.
  • علی 1994 ۱۹:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    آقای فردوسی پور به نظرم هر کس که مخالف نظرت باشه باید سکوت کنه و تلویزیون مگه تریبون شخصی است که هرکس رو خواستی قطع کنی و هرکس که مثل شما فکر کرد رو تایید کنید. سردبیر محترم مشرق بابت چند کامنت فرستادن و ترکیب نکردن اونها عذرخواهی می کنم.
  • skandary ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    تحلیل گر امروز مشرق ناهار ترشی زیاد خورده با ما دشن شده .نظر من چه عیبی داشت که نگذاشتی.
  • ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    جناب دایی غرور و تکبر و بد اخلاقی و قدر نشناسی شمارا به زمین زد! اقای دایی خیلی چیزها رو فراموش کرده ! بعد بازی با عربستان یادش رفته شعارهای تماشاگران رو، که حتی جرأت بلند شدن از نیمکت رو هم نداشت بعد از رقص عرب ها !! یادش رفته حتی یک نفر هم موافق ماندن او نبود. نردبان زندگی ما و منی است عاقبت این نردبان افتادنی است هر که بر آن پله بالا تر نشست استخوانش بیشتر خواهد شکست
  • محسن ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    چرا اکثر نظرایی که ضد علی آقا دایی هست را تایید میکنید.این انصافه که یه آدمی که معلوم نیست حالش چطوره که همه چرت و پرتی از دهنش در میاد بیاد تو برنامه زنده یه مشت حرف مفت بزنه و کسی کاریش نداشته باشه؟ بازم تایید نکن اشکال نداره
  • مجید ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    نمیدونم علی دایی کی میخواد درست بشه.....پرسپولیس را اینقدر داغون کرد...از همه هم طلبکاره
  • کاپیتان ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    اگه ایران با مالدیو بازی داشته ژاپن هم داشته استرالیا هم داشته چرا اونا آقای گل ندارن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • کاپیتان ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    بازی با عربستان احمدی نژاد که اومد تو استادیوم ایران گل خورد و باخت همون موقع براش عقده شد و واسه این که عقدشو خالی کنه دایی رو اخراج کرد. واین از سر هوای نفسش بود مگه نه درست بود تیم دایی ضعیف بود اما جوان بود و بی تجربه و اون بازی هیچ وقت یادم نمیره! اون روز رو خوب یادمه خیلی خوب یادمه! تا حالا از خودتون پرسیدید استادیومی که 10 هزار نفر هم تماشاچی نداشت چطور تو نیم ساعت از جمعیت منفجر شد؟؟؟؟؟ یادتون نمیاد من خوب یادم میاد از 8 تا شبکه تلویزون 7 تاش داشت التماس میکرد که تورو خدا بیاید استادیوم بلیط هم رایگان ! تا حدی همین آقای خیابانی رفت دور چمن ورزشگاه خدا شاهده اشک میریخیت میگفت مردم بیاید استادیوم، چرا؟! مگه عربستان چی بود؟! چرا بازی با بحرین که تعیین کننده صعود بود همچین تبلیغاتی نبود بازی عربستان که اصلا" مهم نبود ؟ جوابو بهتون میگم بازی مهم نبود مهم این بود که آقای احمدی نژاد میخواست بیاد استادیوم و خوب زشت بود رئیس جمهور مردمی که تو هر روستایی میره 1میلیون نفر صف میکشن تو تهران جلو 10 هزار نفر بیاد باید استادیوم پر باشه که به درد تبلیغات سال بعد انتخاباتش بخوره! از اون طرفم که بازیکنای ایران اکثر جوان و میدان ندیده بودن با دیدن این همه تماشاچی کپ کردن و بعد از خوردن گل وا دادن! احمدی نژاد پیش خودش گفته بود استادیوم ک پره بازیرم که میبریم(وقتی احمدی نژاد اومد تو استادیوم ایران 1-0 جلو بود.) خوب تبلیغاتیه دیگه اما تیرش خطا رفت و در نهایت دایی رو اخراج کرد تا عقده اش خالی شه میدونم که این سایت یه سایت اصولگراست و بیشتر مخاطباش هم طرفدار احمدی نژادن اما این که من وقت گذاشتم و نوشتم چیزی جز حقیقت نبود میخواید چاپ کنید میخواید نکنید میخواید + بدید میخواید - بدید. در کل با این که استقلالی هستم میگم دایی شناسنامه فوتبال ایرانه لااقل شناسنامه فوتبال ایران بعد از انقلاب علی دایی هست والسلام.
  • mohammad ۰۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    این فوتبالو امثال مایلی کهن نابودکردن حالا دم از سابقه فوتبالیشون میزنن خنده داره.
  • حسین ۰۱:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    عجب دعوایی بوده ها تو نود.حیف که ندیدم
  • آرش ۰۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    سال 86 مگه انتخابات بود که دایی برود در ستادش؟؟؟؟؟؟؟
  • علی 1994 ۰۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    دفترچه بیمه رو خوب اومدی...
  • علی 1994 ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    آقا رضا سنخیتی نداره اما آقای دایی وکیل پایه یک داره... وقتی که جلوی این افراد رو نگیرند به خودشون اجازه می دن بدون هیچ مدرکی حرف بزنن. وقتی که آقای دایی خودش قبول میکنه باید میرفته به تمرین پرسپولیس اما آقای فردوسی پور نوشابه باز میکنه که درشان شما نیست که بری سر تمرین دیگه باید چه انتظاری داشت. همین برنامه ی نود خیلی ها رو بزرگ و خیلی ها رو تحقیر میکنه؛ آقای ضرغامی من نمیگم برنامه رو تعطیل کن چون نسبتا طرفدار داره اما لطفا به آقای فردوسی پور تذکر دهید تلویزیون تریبون شخصی نیست که به هرکس خواست اجازه ی صحبت کردن بده و به هرکس که خواست اجازه نده.
  • ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    بعدش معلوم شد خودش هم جزیی از فساد بوده!!!
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    دایی صبح:مربی تیم ملی کسیست که لابی داشته باشد نه من-دایی:شب:لابی من خدابود!
  • ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    عزیزم ایشان جایگاه بالایی در فوتبال داشته ولی دلیل نمی شود حتما"مربی یا مدیر موفقی هم باشد.شما می دانید پله مارادونا ورود گولیت بسیار از علی دایی بالاتر بوده اند اما درمربیگری یا
  • محسن ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    سلام پرسپولیس سالهاست که اوضاع خوبی نداره. با اومدن دائی این تیم جوون و کم تجربه چندتا مقام داشته. بقیه آقایون چه گلی به سر پرسپولس زدن. مشکل پرسپولیس امثال مدیران سیاسی هستم.
  • ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    حرفهای مایلی کهن حرفهای که برای خاک ایران میمیرد. بله چرا ما در فوتبال مثل والیبال بیشرفت نمیکنیم؟ جوابش اینه اگر روزی آدمهای پاک و دلسوز با پشتوانه قوی این مسولیت ها را بر عهده بگیرن و دست دلال ها را از فوتبال قطع کنند فوتبال هم میتواند در سطح جهان مثل والیبال خودی نشان بدهد
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    کاپیتان دایی زمین و زمان را به هم میدوزی که شکست های خودت را توجیه کنی. داور نشد بازیکن. بازیکن نشد هوادار.
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    توهم توطئه دایی و طرفداراش را گرفته.
  • لیلاصحت ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    من فقط دوبار برانامه نود رادیده ام وواقعا فوتبال ایران رادارد به نابودی می کشاند انگار می خواهد همه رابه جان همدیگر بیندازد درتهران چه خبر است که تمام مسئلان به جان هم افتاده اند شاید هریک می خواهد بیشتر ببرد
  • مجید ۲۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۶
    0 0
    حالا همه بازیکنای تیم ملی جمعا اگه تونستن یه گل به مالدیو بزنن؟
  • ریحانه ۰۱:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۷
    0 0
    ما کلا ملتی هستیم که اکثرا وقتی نمیتونیم بحث و گفتگوی سالم داشته باشیم همدیگر را به باد تمسخرو بی احترامی میگیریم.مگه فوتبالم مثلا یه ورزش نیست! پس این همه حرص خوردنو اذیت شدنو توهینو تمسخر واسه چیه!!ورزش یعنی سلامتیو نشاط و روحیه..کدوم یک از این موردا تو فوتبال اخیر ایران بوده!!؟ این همه بی احترامی برای چیه؟ نه واقعا یکی بیاد به ما بگه برای چی؟؟؟ فوتبالی که اکثر جاهای دنیا هم دیدنش لذته واسه مردم هم سوده برای سرمایه گذاران و مخصوصا دولت هاشون هم در آمده واسه بازیکنا و شرکت های سرمایه گذار. اینجا تو ایران چه سودی داره ؟؟! متاسفم که با این روند همیشه از دنیا عقبیم.انقدر به جون هم میوفتیم تا از درون نابود میشیم.این واقعیته فوتبالمونه
  • ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    متاسفم با طرز تفکرت.به جای تشکر از زحمت تایپیست ... شرم آوره
  • ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    عزیزم وقتی حرف سر صداقت و حقیقته شخصیت کیلویی چنده؟هر کی میخواد باشه
  • ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    ما این قدر حرص خوردیم برای نتایج پرسپولیس ولی نتایج افتضاح تو زمین تعیین نمیشده دعوا جای دیگه ای بوده.رسما سر کاریم
  • ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    فردوسی پور فقط نظر ارباب هایشو به مردم تحمیل و تلقین می کنه هیچ گاه گره گشای فوتبال نبوده تیم امید رو ول کرده به دایی چسبیده
  • مجید از ارومیه ۱۳:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    ایول 50 میلیون رو خوب اومدی لاااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایک
  • مجید از ارومیه ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۸
    0 0
    لااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااایک الی جون

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس