کد خبر 345383
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۰۸:۱۱

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان صحبت‌های تندی را علیه مجری برنامه نودبخاطر حمایت هایش از کی روش به زبان آورد.

به گزارش مشرق، محمد مایلی‌کهن در خصوص صحبت‌هایی که درباره‌اش در برنامه نود انجام شد روی خط تلفنی این برنامه آمد و گفت: خدمت شما آقای کی‌روشی‌پور و میهمان برنامه آقای رحیمی سلام عرض می‌کنم و ممنون از اینکه شما آقای کی‌روشی‌پور به من وقت دادید.

پس از آغاز صحبت‌های مایلی‌کهن عادل فردوسی‌پور واکنش نشان داد و خطاب به او گفت: آقای مایلی‌کهن اگر قرار باشد که اینطور صحبت کنید و در این فضا سخن بگوییم فکر می کنم صحبت نکنیم بهتر باشد.

مایلی‌کهن سپس به صحبت‌هایش ادامه داد و خاطرنشان کرد: شما (فردوسی‌پور) در حال نابود کردن فوتبال این کشور هستید، چرا منی که عاشق فوتبال هستم  نباید صحبت کنم؟

وی خطاب به مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس گفت: آقای رحیمی شما می گویی که آقای سیاسی با مایلی کهن صحبت کرده است. آیا ایشان برای صحبت با من باید از شما اجازه می گرفت؟ ایشان پنجشنبه هفته گذشته به من پیام داد که می‌خواهم شما را ببینم و با هم قرار ملاقات گذاشتند. او از من مشورت خواست و هیچ پیشنهادی درباره سرمربی گری به بنده نداد.

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با بیان اینکه، آقای رحیمی وقتی سرمربی تیمتان با لباس شخصی سر تمرین می رود شما چرا برخورد نمی کنید؟، اظهار داشت: بنده بعد از صحبت با آقای سیاسی به او گفتم که نوع برکناری سرمربی پرسپولیس کاملاً اشتباه بوده و احساسی برخورد کردید. سرمربی‌ای که هم دشمن خودش بود و هم دشمن هواداران! کجای دنیا دیده‌اید که سرمربی یک تیم با لباس شخصی به تمرین برود؟

مایلی‌کهن یادآور شد: رحیمی گفته 14 میلیارد به او پول داده‌اند و این یعنی اینکه پول در اختیارش بوده است. مشکل این بوده که آقایان می‌خواستند با قلدری بمانند و اینکه می‌گفتند قراردادهای ما باید مشخص شود، یعنی فقط مشکل‌شان پول بوده است. سرمربی تیم به جای اینکه به امور تیم برسد کارهای دیگری انجام می‌داد.

وی درباره صحبت‌های دایی مبنی بر اینکه احمدی‌نژاد او را از سرمربیگری تیم ملی برکنار کرده، گفت: او می‌گوید آقای احمدی‌نژاد او را از تیم ملی برکنار کرده اما او در زمان آقای احمدی‌نژاد سرمربی تیم ملی شد. در حالی که می‌گفتند من احمدی‌نژادی هستم اما من که سرمربی تیم ملی نشدم!

سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال کشورمان با انتقاد از فردوسی‌پور، خاطرنشان کرد: شما اگر عادل بودی در برنامه سیاسی را هم دعوت می‌کردی. آقای کی‌روشی‌پور شما و اطرافیانت فوتبال را به لجن کشیده‌اید. کی‌روش که به شما توهین کرد هیچ چیز به او نگفتی اما به من گفتی نژادپرستم. فوتبال ما باید جزو 10 تیم برتر دنیا باشد اما شما و دار و دسته‌ات فوتبال را نابود کرده‌اید و اکنون 16 سال است که آنتن دست شماست.

فردوسی‌پور در واکنش به این صحبت‌های مایلی‌کهن گفت: شما همیشه برای من محترم و مایلی‌کهن هستید و بهتر است به من که نه، اما به مردم احترام بگذارید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 24
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    مایلی کهن حرفاش خوبه فقط یوخده به اعصابش مسلط نیست وگرنه اگه همین حرفارو با احترام بزنه حرف خوبیه
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    مایلی حیا کن فوتبال رو رها کن...
  • رضا ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    هرچند حاجی مایلی اخلاقش تنده اما خداییش راست میگه این آقای ظالم دوزخی پور فوتبال مارو به لجن کشیده!!!!! مشرق قبلا هم چند بار علیه این به اصطلاح عادل خان کامنت گذاشتم درج نکردی. اگه سانسور میکنی دیگه ادعای صداقت و امانتداری در خبر نکن!!! احتمالا برادران سپاهی پشت عادل خان هستند که مخالفانش رو سانسور میکنی!!!
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    برنامه نود فردوسی پور تنها و تنها به دنبال یک چیز هستش اونم جذب مخاطب. به هیچ وجه در اون حتی ردی و اثری از تلاش برای ارتقاء فرهنگ فوتبال و یا کیفیت فوتبال نمی تونی پیدا کنی.... زردترین برنامه تلویزیون که متأسفانه با استادی مجری توانسته مخاطب زیادی رو جذب کنه و باعث پر رنگ شدن حاشیه و به حاشیه رفتن متن شده. به نظرم برای بهبود وضع فوتبال دو کار ضروری باید صورت بگیره: ۱. بریدن دست مافیای فوتبال با قانونگذاری مناسب و مهمتر از اون درست عمل کردن اون قوانین. ۲. تعطیل کردن تمام برنامه های زرد مربوط به فوتبال علی الخصوص ۹۰ و جایگزین کردنشون با برنامه های تحلیلی و عمیق ...
  • slm ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    من دیشب داشتم نگاه میکردم . حرکتش خیلی زننده بود . هر کسیو راه میدن برنامه همینه دیگه
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    ایشان پنجشنبه هفته گذشته به من پیام داد که می‌خواهم شما را ببینم و با هم قرار ملاقات گذاشتند
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    آقای مایلی ! به تو چه مربوط که اقای دایی با چه لباسی در تمرین حاضر شده است ؟
  • پور حیدری ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    ناریخ مصرف این سیاه بازیها و پروپاگانداها که بله ما با استعداد ترین کشور جهان هستیم و شما نزاشتی و ...واقعا گذشته جناب مایلی رسانه ها فقط آینه و ویترین نشان دهنده وضع موجود امروز هستن نه ایجاد کننده آن خروجی بازیکنان کاملا بی کیفیت ایرانی چه در تیم های پایه امید نواجوانان جوانان 15 ساله ها و دره های مختلف لیگ و چه 40 سال نرفتن ایران به المپیک و چه زنگ تفریح شدن تیم های ایرانی در جام باشگاه های آسیا مقصر اصلی اونها همین مربیان ایرانی هستن که مسئولیت تربیت بازیکنان رو چه در تیم های پایه و چه لیگ های مختلف به عهده داشتن فوتبال ایران رو مدیران و مربیان در رده اول به گند کشیدن نه رسانه هایی که فق
  • رضا ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    چرا نظر من رو سانسور کردید؟ خاک تو سر احمقتون کنم که بجای طرفداری از یک بچه مذهبی پاک ( حاجی مایلی ) از یک لمپن سبزه جلبکی طرفداری میکنید.یه مشت بیسواد احمق که از اسلام فقط ریششو دارید و از بصیرت فقط صورت!!! واقعا که شتر پیش شما دانشمنده. ترسیدید ...های لمپن ( فردوسی پور ) زیاد بشه نظر منو سانسور کردید؟؟؟؟ پول مفت...
  • رضا ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    ظالم دوزخی پور بهت پول داده اینارو بگی یا فامیلشی؟ بجای پور حیدری اسمتو بزار کور حیدری چون واقعیات رو نمیبینی!!!!
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    هر كسي كه توهين ميكنه بايد نظرش چاپ شه؟؟؟؟
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    تابلو هستش كه با قصد تخريب مايلي كهن كامنت گذاشتي و طرفدار دايي هستي متاسفم از اين همه دورويي و نفاق
  • ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    همین برنامه های تحلیلی عمیق صدا و سیما که گاهی 10 نفر بیننده هم نداره کافیه اخوی
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    اقای پورحیدری هر کسی که هستین نگاه عمیق و دقیق شما برام جالب بود و اموختم ضمن تایید فرمایشات حضرتعالی نمیدونم چرا به رسانه هایی که منعکس کننده وضع موجود هستن اعنراض میشه اما در مقابل اصل موضوع سکوت اختیار میکنند!!!؟
  • ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    این نظر کاملا بی ادبانه و فحاشی بود ... این برخلاف اخلاق نیست که اجازه انتشار میدید ؟ خودت رو داری خالی میکنی مشرق
  • بی نام ۱۴:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    آقای مایلی کهن واقعا بی ادب و بی نزاکت هست خوبه که کسی هم فامیل خودش را چیز دیگری خطاب کنه ؟ آقای حاجی مایلی کهن از خودت از کلمه حاجی بودن خودت خجالت بکش می توانستی این حرفها را بدون بی احترامی هم بی گویی
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    تو چطور میگی دوزخی پور؟ عیب شما این است ک در مقام خدایی حکم می دهید؟ فردوسی پور بهتر عمل می کند یا امثال شفیع؟ دیدید ک چه زیبا گذاشتند الگوی اخلاقی شما مایلی کهن حرفهای تکراریش را بزند و بعد خداحافظی کرد.این سعه صدر و هیچ جای رسانه های ایران پیدا نمی کنید.برنامه جمعه پیش ورزش و مردم و ببینید رحیمی 1 دقیقه فرصت دفاع داشت.اما اینجا آقای سیاسی و رحیمی تا صبح مناظره کردند! با این حال اینکه فوتبال ایران ب لجن کشیده شده است را از عملکرد آن می شود فهمید ولی پاسخ شما و درمان شما و مایلی کهن به جای درمان چشم - به کور شدن چشم منجر می شود.
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    باکسی که 15-20سال با برنامه ی90این بلاراسرفوتبال کشورآورده لحن حاجی مایلی واقعا لحن شایسته ای است... بایداین فردوسی پور رابرای شوی90 محاکمه کرد....
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    راست میگه دیگه. دایی سال 86 با سو استفاده از تریبون همین برنامه شد سرمربی تیم ملی و شکست به عربستان و عدم صعود به جام جهانیو... همون سال که قرار بود سرمربی انتخاب کنن ایشون اومد در گفتگوی تلفنی با این جناب فرمود هرکسی که لابی قوی تر داشته باشه مربی تیم ملی میشه. نتیجه هم شد حذف بقیه و انتخاب جناب دایی و... برنامه نود مافیای فوتبال ایرانه.
  • وحیدگچساران ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    تورا بخدا در سایتها و کامنت ها و رسانه های سمعی بصری و سایر جراید هیچ اسمی از مایلی کهن نیاورید خدا را شاهد می گیرم اگر این آقا را بفرستند نزد روانشناس و روانشناس سریعا بستری میشه چونکه شدیدا مشکل روحی روانی داره صحبتهایی که از زبان این آقا ساتع میشود یک عقب مانده ذهنی فکری هم این طورسخنانی برزبان جاری نمی کنند باید به حال مایلی کهن افسوس خورد
  • رضا ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    هرچند حاجی مایلی اخلاقش تنده اما خداییش راست میگه این آقای ظالم دوزخی پور فوتبال مارو به لجن کشیده!!!!! مشرق قبلا هم چند بار علیه این به اصطلاح عادل خان کامنت گذاشتم درج نکردی. اگه سانسور میکنی دیگه ادعای صداقت و امانتداری در خبر نکن!!! احتمالا برادران سپاهی پشت عادل خان هستند که مخالفانش رو سانسور میکنی!!!
  • رضا ۱۷:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    چرا نظر من رو سانسور کردید؟ خاک تو سر احمقتون کنم که بجای طرفداری از یک بچه مذهبی پاک ( حاجی مایلی ) از یک لمپن سبزه جلبکی طرفداری میکنید.یه مشت سپاهی بیسواد احمق که از اسلام فقط ریششو دارید و از بصیرت فقط صورت!!! واقعا که شتر پیش شما دانشمنده. ترسیدید مخالفهای لمپن ضد نظام ( فردوسی پور احمق ) زیاد بشه نظر منو سانسور کردید؟؟؟؟ پول مفت سپاه رو میدن به یه مشت گاگول گوسفند مثل شما!!
  • حاجی ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    من برنامه نود به ندرت نگاه میکنم! اوایل بیشتر الان که سالی یه بار. من از سه چهار سال پیش هر وقت تو مسابقه پیامکی نود شرکت کردم میگفتم مشکل فوتبال ما تویی عادل . ول کن فوتبالو
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۲۵
    0 0
    گور بابا فوتبال

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس