کد خبر 345519
تاریخ انتشار: ۲۵ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۱۴

رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان گفت: مجری برنامه نود اجازه حضور امیر رضا خادم را در برنامه نود نداد.

به گزارش مشرق، مازیار ناظمی در خصوص اظهارات علیرضا رحیمی و علی دایی در برنامه نود گفت: با همه احترامی که برای عادل فردوسی‌پور قائلم اما آنچه در برنامه نود شب گذشته اتفاق افتاد، بیشتر بررسی حواشی بود و فرصتی برای آگاهی مردم از اصل تغییرات در هیئت مدیره دو تیم استقلال و پرسپولیس داده نشد.

وی افزود: مردم اول باید بدانند، استقلال و پرسپولیس با چه وضعی به وزارت ورزش دولت یازدهم واگذار شدند، چرا تصمیم بر تغییر هیئت مدیره و مدیران عامل بود، چرا وزارت خانه تصمیم به شفاف‌سازی قراردادهای میلیاردی و خارج از اصول گرفت.

ناظمی با بیان اینکه فردوسی‌پور پیشنهاد ما را برای حضور امیر رضا خادم به عنوان نماینده تام الاختیار وزیرورزش به صورت حضوری در برنامه نود نپذیرفت، گفت: نظر فردوسی‌پور حضور تلفنی خادم بود که به نظرم شرط عدالت این بود که در مقابل مباحث مدیر عامل پیشین پرسپولیس اصل تساوی گویش هم رعایت شود و خادم هم به استودیو نود می‌رفت.

 رئیس مرکز اطلاع رسانی وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: وزارت ورزش و جوانان دو تیم استقلال و پرسپولیس را در بدترین شرایط ممکن تحویل گرفت و تلاش کرد با رعایت حقوق مردم و اصل شفافیت، مدیریت را آن را تا زمان واگذاری بر عهده گیرد. امیدوارم فردوسی‌پور در برنامه هفته آینده این فرصت را به معاون وزیر ورزش و جوانان بدهد تا با حضور در استودیو برنامه، مردم را از وقایع تلخ و وضع آشفته این 2 باشگاه در آعاز کار دولت یازدهم آگاه کند.

وی همچنین از پیگیری حقوقی ادعای مهمانان برنامه 90 مبنی بر دخالت وزیر در برکناری سرمربی سابق پرسپولیس خبر داد.
منبع: سایت وزارت ورزش و جوانان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس