سرمربی پیشین تیم ملی گفت: دوست دارم پرسپولیس به خاطر مردم با وجود این آقایان که در تیم هستند نتیجه بگیرد.

به گزارش مشرق، محمد مایلی‌کهن که در دیدار پیشکسوتان استقلال و هنرمندان شرکت کرده بود گفت: این مراسم به پاس زحمات غلامحسین مظلومی برگزار شده و باید با شکوه‌تر از این برگزار می‌شد. حق مظلومی ادا نشد و این دیدار را باید در ورزشگاه بهتری برگزار می‌کردند.

وی افزود: یک خاطره جالب از مظلومی دارم. زمانی که او به تازگی از خوزستان آمده بود در مقابل یکی از ورزشگاه‌ها بستنی می‌فروختم و او آمد و یک بستنی از من خرید. با وجود اینکه در دوران فوتبالش جزو بهترین‌ها بود اما در یک زیرزمین زندگی می‌کرد و اکنون به این وضع دچار شده است. من افتخار می‌کنم به او بستنی فروختم.

مایلی‌کهن در خصوص رای دادگاه شکایت علی دایی از وی گفت: رسانه‌ای شدن این رای غیرقانونی بود. پیش از این عنوان کرده بودم که حق دارم به این رای اعتراض کنم با وجود اینکه آقایان کاری کرده بودند که من محکوم و باید به زندان می‌رفتم اما این امکان وجود داشت که اعتراض کنم.

وی اضافه کرد: با فشار اقوام و دوستان به این رای اعتراض کردم. آقایان در رای پرونده گذشته کاری کرده بودند که من 300 هزار تومان جریمه و ممنوع‌المصاحبه شوم اما به آن رای نیز اعتراض کردم.

وی در خصوص شرایط پرسپولیس عنوان کرد: من آدم کینه‌ای نیستم که پا در کفش دشمن خودم کنم. آقایان می‌گویند که به تماشاگران خط و خطوط داده شده بود تا علیه آنها شعار داده شود ولی این خود آقایان بودند که خط و خطوط دادند که به حمید استیلی در پرسپولیس ناسزا گفته شود. در مقابل بازی پرسپولیس و ملوان شعار دادند و در بازی با شاهین بوشهر نیز بنر زدند و به خانواده استیلی و مادرش توهین کردند اکنون خود این آقایان می‌گویند که به تماشاگران خط و خطوط داده می‌شود ولی دست خودشان نیز در این کار است.

سرمربی پیشین تیم ملی ایران ادامه داد: من به خاطر اینکه مردم پرسپولیس را دوست دارم دوست دارم پرسپولیس نیز با آقایان نتیجه بگیرد.

مایلی‌کهن در خصوص اینکه راه برون‌رفت پرسپولیس از این وضعیت چیست گفت: راه چاره‌ این است که پرسپولیس از یک تیم به معنای واقعی به باشگاه تبدیل شود و وظیفه هیئت‌مدیره، مدیرعامل و سرمربی مشخص شود اینطور نباشد که روی پاشنه یک نفر بچرخد. باشگاه باید ساختار داشته باشد و افراد در هر مقامی که هستند پاسخگو باشند.

وی تصریح کرد: درست نیست که آقایان میلیاردها تومان پول بگیرند ولی پاسخگو نباشند. به خاطر مردم دوست ندارم که پرسپولیس بازنده باشد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس