کد خبر 341037
تاریخ انتشار: ۱۱ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۴

برخورد شدید یک دستگاه خودروی پراید و یکدستگاه کامیون خاور با یکدیگر در بزرگراه بابائی، مرگ راننده سواری را رقم زد.

به گزاش گروه اجتماعی مشرق، به دنبال تماس رانندگان خودروهای عبوری با سامانه 125 و درخواست کمک از آتش نشانی، بیدرنگ نیروهای عملیات ایستگاه 57 و نجات 10 این سازمان ساعت 5:58 دقیقه صبح امروز به سمت شرق به غرب بزرگراه شهید بابایی نرسیده به خیابان ارتش حرکت کردند.

علی قدیمی فرمانده آتش نشانان گفت: با رسیدن به محل حادثه مشاهده شد یک دستگاه خودرو سواری پراید به شدت با یک دستگاه کامیون خاور برخورد کرده و راننده خودروسواری هم در داخل اتاقک آن گرفتار شده بود.

مچاله شدن پراید پس از تصادف با خاور+عکس

وی افزود: آتش نشانان بلافاصله به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قرار دادن علائم هشدار دهنده از تصادفات بعدی جلو گیری کردند و گروه دوم هم با استفاده از تجهیزات ویژه نجات شروع به بریدن اتاقک مچاله شده پراید کردند تا بتوانند راننده را از داخل خودرو خارج کنند.

قدیمی در ادامه گفت: آتش نشانان پس از تلاش فراوان موفق شدند به راننده دسترسی پیدا کرده و وی را از ازداخل خودرو بیرون آورده وبه عوامل اورژانس تحویل دهند که متاسفانه مرگ وی توسط آنان تایید شد.

مچاله شدن پراید پس از تصادف با خاور+عکس

این فرمانده آتش نشانی با اشاره به انجام بررسی لازم درخصوص علت بروز این حادثه توسط پلیس راهور، خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از انتقال خودروسواری از وسط بزرگراه با جرثقیل و پاکسازی سطح خیابان از شیشه‌های خرد شده و همچنین عادی شدن تردد خودروهای عبوری، به کار خود خاتمه دادند.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    به جای بمب های بشکه ای که زیر سوخو 25 و میگ های 23 عراقی و سوری نصب می کنند تا داعش رو کله پا کنند دو سه تا از این ماشین و بمب افکن بی نظیر نصب کنند قول میدم موقع برخورد به مواضع داعش، ظرف چند هفته داعش به تاریخ بپیونده
  • علی1080 ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۱
    0 0
    جدی نگیرید، این تست استحکام ایمن ترین خودروی جهان پراید هست... سایپا مطمئن
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    خودرو سازای مارا باش
  • kambiz ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۲
    0 0
    خحالت نمیکشن این اشغال لگنو 20 میلیون چوق . 6000 ذولار به مردم وطنمون قالبش میکنن
  • ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    نباید فراموش کرد تعداد پراید در جامعه زیاد بالطبع آمار تصادف پراید هم زیاده بند در قبال فروش 100 فیلتر پراید 25 عد فیلتر سایر خودرو ها میفروشم این آمر چندین ساله فروش منه.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس