کد خبر 343655
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۶:۰۵

داعشی ها به علت بستن حساب هایشان در شبکه اجتماعی توئیتر، سران و مسئولان این شبکه را به مرگ تهدید کرده و گفتند، هرجا آنها را بیابند، خواهند کشت. توئیتر، تا پیش از قتل این دو خبرنگار آمریکائی، هیچ گاه حساب های تروریست های داعش را نبسته بود.

به گزارش مشرق، خبرگزاری راشا تودی نوشت: اعضای گروه تروریستی داعش اعلام کردند، جنگی را که توئیتر در فضای مجازی علیه  آنها آغاز کرده، به زودی به دنیای واقعی خواهند کشاند و با قتل آنها به پایان خواهند رساند.

شبکه اجتماعی توئیتر ماه ها پس از اقدام تروریست های داعش به کشتار مردم سوریه و عراق، و به تازگی پس از سر بریده شدن دو خبرنگار آمریکایی، تصمیم گرفت همه اکانت ها و صفحه های اعضای این گروه سنی افراطی را ببندد و تمام تصاویر مربوط به جنایت آنها را پاک کند.

این درحالی است که توئیتر، تا پیش از قتل این دو خبرنگار آمریکائی، هیچ گاه حساب های تروریست های داعش را نبسته بود.

با بستن حساب های تروریست های داعش، اعضای این گروه تهدید کردند، جنگی را که در فضای مجازی علیه آنها به راه انداخته اند، در دنیای واقعی و پشتِ دَرِ خانه هایشان دنبال خواهند کرد و مسئولان و کارمندان توئیتر را حذف فیزیکی خواهند کرد.

توئیتر 12 مرکز در آمریکا، 5 مرکز در اروپا، دو مرکز در آمریکای لاتین، سه مرکز در آسیا، یکی در استرالیا و دو مرکز هم در کانادا دارد.

منبع:شبکه خبر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس