کد خبر 343229
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۵

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: علیرضا منصوریان جزو بازیکنان خوب استقلال بوده و مربی جوان و آینده‌داری است.

به گزارش مشرق، امیر قلعه‌نویی در خصوص برگزاری دیدار تیم‌های پیشکسوتان استقلال و هنرمندان که به پاس زحمات غلامحسین مظلومی برگزار شد، اظهار داشت: مراسم بزرگداشتی که برای مظلومی گرفته شد، جای تقدیر و تشکر دارد اما اعتقاد دارم پیشکسوت قبل از اینکه به اینجا برسد باید ارج و قربش حفظ و به آن بها داده شود چون پیشکسوتان مایه مباهات و افتخارات ورزش هستند. اینکه وقتی پیشکسوت دچار مشکل شد، اینگونه کارها انجام شود اشتباه است و باید قبل از آن به فکر پیشکسوت بود.

وی افزود: در باشگاه استقلال تلاش کردیم جایگاه پیشکسوتان حفظ شود. در کادرفنی از 15 کاپیتان پیشین استقلال که پیشکسوت هستند، استفاده کردیم. مظلومی قبل از اینکه بهترین گلزن تاریخ استقلال و تیم ملی باشد از نظر اخلاقی بهترین بود، یعنی مدالش مدال اخلاقی بود. امیدوارم مسئولان به پیشکسوتان اهمیت بیشتری دهند.

سرمربی استقلال درمورد بازی روز پنج‌شنبه این تیم مقابل نفت تهران تصریح کرد: بازی سختی داریم. بچه‌های ما روز به روز و هفته به هفته بهتر می‌شوند و شرایط حال حاضر ما خوب است. نفت تیم خوبی داشته و از نظر کادر مدیریتی، فنی، تشکیلات بازیکنان شرایط مناسبی دارد. امیدوارم روز پنج‌شنبه کیفیت زمین خوب باشد و اجازه بازی زیبا به دو تیم بدهد.

قلعه‌نویی در مورد محرومان و مصدومان تیمش عنوان کرد: چند مصدوم داریم که تیم پزشکی تلاش می‌کند آنها را به این بازی برساند. مگویان مدافع ارمنستانی ما هم چهارشنبه و یک روز قبل از بازی به تیم اضافه می‌شود. مگویان 2 بازی برای تیم کشورش در اروپا انجام داده که بازی‌هایش را دیدم. او در این دو بازی آماده و خوب بود.

وی در مورد تقابل استقلال با علیرضا منصوریان گفت: منصوریان جزو بازیکنان خوب استقلال بوده و مربی جوان و آینده‌داری است. به هرحال همه ما استقلالی هستیم و در مورد اینکه مقابل استقلال روی نیمکت می‌نشیند یا نه نظری ندارم و باید از خودش بپرسید.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس