کد خبر 343122
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۳۴

علیرضا منصوریان به همراه دوستش رضا شاهرودی در تمرینات پرسپولیس با مربیگری یورگن گده شرکت کردند اما گده منصوریان را نپذیرفت، به گفته خود منصوریان او در اوج ناامیدی به فکر سفر به ژاپن برای کار بود که یک شب امیر قلعه نویی با او تماس گرفت.

به گزارش مشرق، تقابل نفت تهران مقابل استقلال در هفته هشتم لیگ برتر یک جاذبه ویژه دارد و آنهم رویارویی منصوریان و قلعه‌نویی است که خیلی‌ها منصوریان را جانشین آینده امیر در استقلال می‌دانند و همین موضوع علاوه بر رقابت در صدر جدول جذابیت این بازی را افزایش می دهد.

جالب است بدانید که این دو مربی تنها  یک بار و در لیگ نهم حرفه‌ای با یکدیگر روبرو شده‌اند که آن روزها امیر قلعه‌نویی سرمربی سپاهان بود و منصوریان جوان سرمربی پاس همدان! در واقع هنوز پای استقلال وسط نیامده بود که این رویارویی رخ داد و البته سپاهان آن دیدار را با نتیجه سه بر صفر برد و همان سال قهرمان لیگ برتر ایران شد.

نکته مهم در این رابطه آنست که امیر قلعه‌نویی معرف منصوریان به استقلال بود و حالا همان بازیکن ترکه‌ای که امیر او را از محله بلورسازی و تیم پارس خودرو به استقلال آورد مدعی جانشینی سرمربی آبی هاست!

داستان آن دعوت این بود؛ علیرضا منصوریان به همراه دوستش رضا شاهرودی در تمرینات پرسپولیس با مربیگری یورگن گده شرکت کردند اما گده منصوریان را نپذیرفت. به گفته خود منصوریان او در اوج نا امیدی به فکر سفر به ژاپن برای کار بود که یک شب امیر قلعه‌نویی با او تماس گرفت.

در ابتدا منصوریان این تماس تلفنی را جدی نگرفت و تصور می کرد که یکی از دوستان او را سرکار گذاشته است اما وقتی لحن جدی شخص پشت خط را شنید سر قرار رفت و در نهایت به همراه امیر به کارخانه یخ سازی نصرالله عبدالهی رفت و پس از تست فنی بزرگترین فرصت زندگی اش را از دست نداد و با استقلال قرارداد بست.

حالا و پس از سالها علی منصور استقلالی‌ها دوباره به تیم سابقش رسیده است. او که در برخی مقاطع حتی به عنوان گزینه جانشینی قلعه نویی هم مطرح شد. او بازهم یک فرصت طلایی پیش رو دارد و تنها راهش پیروزی بر استقلال و موفق شدن در لیگ چهاردهم است.

باید دید آیا علیرضا منصوریان از این فرصت که دوباره در آن پای یک امیر قلعه نویی وسط است استفاده می کند یا این بار مغلوب کسی می شود که فوتبالش را به او مدیون است؟
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس