در روز شکست خانگی پرسپولیس مقابل تراکتورسازی سرمربیان هر دو تیم اعتقاد داشتند پرسپولیس شایسته برد بوده است.

مقایسه پیکان با منچستر/ اولین استعفای لیگ برتر/ اعتراف سرمربی حریف به بدشانسی پرسپولیس
به گزارش مشرق، هفته هفتم لیگ برتر با انجام 4 دیدار به پایان رسید وتراکتور سازی با فتح مهمترین دیدار هفته مقابل پرسپولیس برنده بزرگ لقب گرفت.

در پایان این دیدارها سرمربیان تیم ها درخصوص بازی به خبرنگاران و رسانه ها پاسخ دادند:

سایپا 1  - 0 ذوب آهن

مجید جلالی: بردیم اما غرامت سنگینی دادیم

مقایسه پیکان با منچستر/ اولین استعفای لیگ برتر/ اعتراف سرمربی حریف به بدشانسی پرسپولیسبه گزارش مشرق، مجید جلالی بعد از پیروزی تیمش مقابل ذوب آهن گفت: امروز برد با ارزشی داشتیم اما غرامت زیادی برای ما داشت. دو بازیکن ما به شدت مصدوم شدند، در نیمه دوم منطقی‌تر بازی کردیم و اگر از موقعیت‌ها بهره می‌بردیم خیلی بهتر می‌شدیم.

وی افزود: ذوب آهن تیم شایسته و خوبی است. آنها مطمئنا رفته رفته شرایط بهتری پیدا می‌کنند. این تیم مطمئنا در آینده نتایج بهتری می‌گیرد.

گل‌محمدی: مسئوليت اين باخت با من است

مقایسه پیکان با منچستر/ اولین استعفای لیگ برتر/ اعتراف سرمربی حریف به بدشانسی پرسپولیس یحیی گل‌محمدی پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سایپا گفت: مسئولیت این شکست با من است، اگر از همان دو موقعیت طلایی اول مسابقه استفاده می‌کردیم نتیجه به شکل دیگری رقم می‌خورد. در مجموع خوب نبودیم و همانطور که گفتم مسئولیت این باخت با من است، باید ببینیم مشکل ما از کجاست و با برطرف کردن آن، دیدارهای آینده عملکرد بهتری ارائه کنیم.

وی در ادامه تصریح کرد: متأسفانه ما در جریان بازی گلی می‌خوریم که بعد از آن در جبران گل مشکل پیدا می‌کنیم. وقتی گل خوردیم، بازی به طور کامل دست‌مان بود اما روی یک ضدحمله، کارلوس بازیکن ما اخراج شد. وقتی تیمی 10 نفره می‌شود کار دشواری پیدا می‌کند.

سعید آذری مدیرعامل باشگاه ذوب‌آهن هم در پایان مسابقه در مصاحبه‌ای اعلام کرد:‌ تا پایان نیم‌فصل به گل‌محمدی وقت می‌دهیم.

پیکان 1 - فولاد 0

اسکوچیچ: شکست از پیکان مأیوس‌کننده بود

مقایسه پیکان با منچستر/ اولین استعفای لیگ برتر/ اعتراف سرمربی حریف به بدشانسی پرسپولیسبه گزارش مشرق، اسکوچیچ در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر پیکان با مأیوس‌کننده خواندن شکست برابر این تیم گفت: باختن در این بازی برای من خیلی سخت بود. بازیکنانم در نیمه اول حریف را دست کم گرفتند و فکر کردند که از آن‌ها برتر هستند و به همین دلیل گلی را دریافت کردیم.

وی افزود: در نیمه دوم بازیکنانم با حالت عصبی خاصی وارد زمین شدند چون از گلی که دریافت کرده بودیم غافلگیر شده بودند. متأسفانه کیفیت و آرامش لازم را برای تغییر نتیجه نداشتیم.

هواداران فولاد، پیکان را به انجام ضد فوتبال متهم می‌کردند. اسکوچیچ در این‌باره گفت: نمی‌خواهم چنین چیزی را بهانه کنم، هر کسی می‌تواند نظر خودش را بیان کند، من از هواداران تیمم به خاطر این شکست عذرخواهی می‌کنم.

قنبری: منچستر هم با این همه هزینه در میانه جدول است!

مقایسه پیکان با منچستر/ اولین استعفای لیگ برتر/ اعتراف سرمربی حریف به بدشانسی پرسپولیسدر حالی که منصور ابراهیم‌زاده سرمربی تیم فوتبال پیکان به دلیل سردرد در نشست خبری پس از دیدار تیمش برابر فوتبال حاضر نشده بود، کریم قنبری دستیار اول او درباره این بازی گفت: ما پیش از آنکه به دنبال خوب‌بازی کردن باشیم می‌خواستیم یک بازی را ببریم. خوشبختانه امشب این هدف محقق شد و با تلاش تک‌تک بازیکنان و اعضای توانستیم اولین بردمان را کسب کنیم. آقای ابراهیم‌زاده قبلاً گفته بود که بعد از بازی به بازیکنان تبریک پیروزی خواهد گفت.

منصور ابراهیم‌زاده پیشتر گفته بود که تیمش با کسب اولین پیروزی روند نتیجه‌گیری را آغاز می‌کند. قنبری در این‌باره گفت: مطمئن هستم که این روند خوب آغاز شده است. ما در تمرینات یک هفته اخیرمان به این جمع‌بندی رسیدیم که تیم شرایط خوبش را پیدا کرده است. این شرایط می‌تواند از هفته‌های اول شکل بگیرد اما بدشانسی نصیب ما شد ولی خوشحالیم که بالاخره این شرایط را پیدا کردیم.

مربی تیم فوتبال پیکان در ادامه گفت: نظر شخصی من این است که در چهار پنج هفته اول فصل با قرعه‌ی نسبتاً سختی روبرو بودیم چون با تیم‌هایی مثل سپاهان و استقلال بازی کردیم. به هر حال با تلاش همه اعضای تیم این پیروزی کسب شد و مطمئن هستم که این نتیجه خوب ادامه‌دار خواهد بود.

قنبری در ادامه با مقایسه پیکان با منچستریونایتد انگلیس گفت: تیمی مثل منچستر با 150 میلیون پوند هزینه فعلاً در رده ششم لیگ برتر انگلیس است. ما هم در ابتدای فصل تغییرات زیادی داشتیم که جواب گرفتن از این تغییرات به زمان نیاز داشت. خوشبختانه امروز به دو بازیکن امید میدان دادیم و خوشبختانه جواب خوبی گرفتیم.

وی درباره پیروزی تیمش برابر مدافع عنوان قهرمانی نیز گفت: به فولادی‌ها تبریک می‌گویم چون امروز پا به پای ما فوتبال خوبی بازی کردند. پیروزی برابر قهرمان فصل پیش تاثیر بسیار زیادی روی روحیه ما خواهد داشت. ما این هفته به این نتیجه رسیده بودیم که هر تیمی برابرمان قرار بگیرد برنده می‌شویم. خوشحالم که این پیروزی برابر قهرمان لیگ برتر حاصل شد.

راه آهن 2 - صبای قم 2

مرفاوی: از فردا سر تمرینات نمی روم
مقایسه پیکان با منچستر/ اولین استعفای لیگ برتر/ اعتراف سرمربی حریف به بدشانسی پرسپولیسصمد مرفاوی در شرایطی که صبای قم  در بازی بیرون از خانه مقابل راه‌آهن به تساوی 2 بر 2 رسید، استعفایش را اعلام کرد و در  جمع خبرنگاران گفت: ماه‌هاست که در کنار این تیم تمرین می‌کنم و چندین هفته است که در لیگ با صبا حضور دارم. نتایج‌مان خوب بود اما برخی مشکلات مانند مسافت محل سکونتم تا قم باعث شده که اعلام کنم از فردا دیگر مربی این تیم نخواهم بود. به هیچ وجه از بیان این استعفا قصد اولتیماتوم‌ دادن به کسی را ندارم و مطمئن باشید که تصمیمم جدی است.

وی ادامه داد: در این موضوع مسائل زیادی دخیل است. هیچ پیشنهادی از هیچ تیمی ندارم و مطمئن باشید اگر می‌خواستم به مسجد سلیمان بروم از همان ابتدا می‌رفتم و خودم تیم صبا را نمی‌بستم. استعفا دادم زیرا نمی‌توانم زیر شرایط بد بروم.

سرمربی مستعفی صبا در پاسخ به سوال خبرنگار تسنیم که آیا پیش از اعلام استعفا با مسئولان این باشگاه مشکلات را در میان گذاشته‌اید، گفت: برخی مسائل مطرح شده بود اما مسئولان از این موضوع که امروز قرار بود استعفا بدهم اطلاعی نداشتند. من از فردا سر تمرینات این تیم نخواهم بود و پیشنهادات دیگری برای مربیگری تیم‌های دیگر ندارم.

وی در خصوص بازی امروز با راه‌آهن گفت: در 45 دقیقه اول خوب بازی کردیم و حتی به گل هم رسیدیم اما  بعد از اینکه تاکتیک راه‌آهن به نوعی تغییر کرد نظم تیم ما به هم خورد. مجددا این مشکل را باز زدن گل دوم حل کردیم اما همه چیز در اختیار مربی نیست. اینکه داور مسابقه دو پنالتی کاملا مشکوک را برای راه‌آهن می‌گیرد مسئله‌ای است که کاری از دست من در مورد آن بر نمی‌آید.

مرفاوی خاطرنشان کرد: از تیمم راضی هستم اما متاسفانه برخی تصمیمات داوری جذابیت را از بازی می‌گیرد. من فکر نمی‌کنم در دو صحنه‌ای که داور به سود راه‌آهنی‌ها سوت زد خطایی اتفاق افتاده باشد.

حمید استیلی: این تساوی به اندازه‌ پیروزی برایم ارزشمند است

مقایسه پیکان با منچستر/ اولین استعفای لیگ برتر/ اعتراف سرمربی حریف به بدشانسی پرسپولیسبه گزارش مشرق، حمید استیلی پس از تساوی تیمش برابر صبای قم در نشست خبری اعلام کرد: من از عملکرد بازیکنانم بسیار راضی‌ام. آن‌ها تاکتیک‌های هجومی ما را به خوبی در زمین پیاده کردند.

وی افزود: ما امروز در خط دفاع چند بازیکن جدید را به کار گرفتیم. به طور مثال محسن ایران‌نژاد را به مرکز خط دفاع بردیم و علی عظیمی را برای اولین بار در پست دفاع بازی دادیم. آن‌ها عملکرد خوبی داشتند.

استیلی همچنین گفت: بازیکنان تمام برنامه‌های مرا به خوبی اجرا کردند و لیاقت پیروزی در این میدان را داشتند، البته معتقدم این تساوی به اندازه یک پیروزی ارزشمند است زیرا ما در خط حمله و فاز هجومی بسیار خوب عمل کردیم و به آن چیزی که می‌خواستیم رسیدیم.

صمد مرفاوی اعتقاد داشت داور، با اعلام دو ضربه پنالتی بازی را به سود راه‌آهن به پایان برده، استیلی در این‌باره گفت: من چنین اعتقادی ندارم البته دوست ندارم درباره داوری صحبت کنم. آقای مرفاوی نظر خودش را گفته اما باید بگویم ما به غیر از آن ضربه پنالتی موقعیت‌های متعدد دیگری روی دروازه صبا خلق کردیم که متأسفانه به گل منتهی نشد.

سرمربی تیم ملی راه‌آهن در پایان درباره استعفای صمد مرفاوی از سمتش گفت: مرفاوی یکی از مربیان خوب لیگ فوتبال ایران و امیدوارم مسئولان و مدیران باشگاه‌ها مربیانی چون مرفاوی را حفظ کنند و اجازه دهند کار کند.

پرسپولیس 1 - تراکتور سازی 3

دایی: تراکتور مستحق مساوی هم نبود

مقایسه پیکان با منچستر/ اولین استعفای لیگ برتر/ اعتراف سرمربی حریف به بدشانسی پرسپولیسبه گزارش مشرق، علی دایی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی در نشست خبری گفت: امروز فوتبال نهایت بی‌رحمی خودش را به ما نشان داد و بازی را که باید می‌بردیم را باختیم. تراکتورسازی در این دیدار حتی مستحق تساوی نیز نبود. (اظهارات کامل علی دایی)

خطیبی: پرسپولیس می توانست 2 گل دیگر به ما بزند

مقایسه پیکان با منچستر/ اولین استعفای لیگ برتر/ اعتراف سرمربی حریف به بدشانسی پرسپولیسرسول خطیبی پس از پیروزی 3 بر یک مقابل پرسپولیس در نشست خبری در پاسخ به این سوال که پرسپولیس بدشانس بود و شما هم با خوش شانسی پیروز شدید، گفت: اولین چیزی که باید بگویم تشکر از هر دو تیم است زیرا دوست نداشتند بازی به حاشیه برود و معمولا بازی این دو تیم حاشیه‌دار می‌شد اما خوشبختانه در این بازی ما و پرسپولیس اخلاق را نباختیم. در نیمه اول مطالبی که به بازیکنان گفتیم انجام ندادند به خصوص مدافعان وسط ما که پرسپولیس می‌توانست گل دوم و سوم را هم بزند. در بین دو نیمه با بازیکنان صحبت کردم و از دقیقه 60 کار را در دست گرفتیم و در همان دقایق هم پرسپولیس می‌توانست گلزنی کند. (اظهارات کامل خطیبی)

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    زمزمه پرس پووول ليسي ها در حين رفتن به ليگ يک ، همه با هم ... دسته يک دسته يک ما داريم مي آييم دسته يک دسته يک ما داريم مي آييم تو اين راه دسته گل ها داديم نوري و کفشگري و عسگري ها داديم دسته يک دسته يک ما داريم مي آييم هوادارو ، زير خاک داديم ، سکته ها داديم بهانه ها کرديم ، اعنراض ها کرديم ، قلدري ها کرديم هوچي ها کرديم ، عوام فريبي ها کرديم ، ملتو جيگر فکر کرديم دسته يک دسته يک ما داريم مي آييم دسته يک دسته يک ما داريم مي آييم پول گنده زديم ، ميلياردي زديم ، فاميلي ها زديم مربي ، بدنساز همه رو تاجر کرديم ، کارت به کارت ها کرديم سيد و خلعتوووووو از تيم بيرون کرديم دغاغله ها اضافه کرديم ، تيمو نابود کرديم دسته يک دسته يک ما داريم مي آييم دسته يک دسته يک ما داريم مي آييم کريمي ، جادوگر از تيممون طرد کرديم محمد دايي ها ، جايگزين مهدوي کياها کرديم پيشکسوت ها بي احترامي کرديم ، زنداني ها کرديم سياسي ، رحيمي ها جايگزين کرديم ، سردارو مدير کرديم دسته يک دسته يک ما داريم مي آييم دسته يک دسته يک ما داريم مي آييم آسيا ، آسيا ما داريم مي اييم غراضه ، محمدان ها ما داريم مي اييم
  • ایرانی ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    یعنی میشه ما تا چند هفته دیگه که همه چیز از دست نرفته ، همچین تیتریو تو مطبوعات ببینیم ، با این تفاوت که جای اسم مرفاوی ، علی دایی نوشته شده باشه و جای صبا ، پرسپولیس ؟؟؟؟!!!! در حال حاضر منه هوادار دیگه نتیجه برام مهم نیست ، فقط میخوام یه بازی ببینم که تو 90 دقیقه ، تو 7 بازی . . . 4تا ، فقط 4 تا حرکت ببینم که توش 10 % فقط 10% از کارای تمرین شده و تاکتیک نمایان باشه . که پشیمون نباشم از وقتی که واسه دیدن بازی گذاشتم ، که دلم نسوزه از اون 10 ملیاردی که آقای مربی و کادرش ( برادرو رفقاشون ) تو سه سال با احتساب مالیات از بیت المال میگیرن . که آیا اینه اوج هنر نمایی مربی 7 ملیاردی؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ايراني ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    مشرق جان اين شعر بروزن نوحه "وزين کربلا کربلا ماداريم مي اييم "سروده شده است که انتشارآن از شما بعيد است
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    یادش بخیر............. تو دسته 3 سال 1372 ....... استقلال عجب حال و هوایی داشت.......... یادش بخیر استقلال
  • ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    موقعیت گل پرسپولیس 9 تا بود......... حتما خواب بودی که این موقعیت ها رو ندیدی..............

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس