کد خبر 341872
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۳:۲۶

پرسپولیس بالاخره بعد از یکسال و نیم در ورزشگاه آزادی تن به شکست داد.

به گزارش مشرق، آخرین بار پرسپولیس در لیگ دوازدهم مقابل راه آهن علی دایی در ورزشگاه آزادی تن به شکست داده بود، بعد از آن پرسپولیس تا انتهای لیگ دوازدهم در آزادی هیچ باختی را کسب نکرد.

اوج هنرنمایی های پرسپولیس در ورزشگاه آزادی با مربی گری علی دایی در لیگ سیزدهم بود، پرسپولیس یک فصل کامل در ورزشگاه آزادی بدون باخت پشت سر گذاشت.

لیگ سیزدهم ورزشگاه آزادی به جهنم حریفان پرسپولیس تبدیل شده بود و هیچ تیمی برای بازی هجومی وارد این ورزشگاه نمی شد. تیم های خوبی مثل تراکتورسازی، فولاد، سپاهان تن به شکست دادند.

پرسپولیس در لیگ چهاردهم همچنان این رکورد دست نیافتنی را ادامه داد و در هفته پنجم در دقایق آخر بازی از شکست مقابل پدیده خراسان تازه لیگ برتری شد گریختند و توانستند رکورد خود را حفظ کنند.

اما سرانجام  نوار شکست ناپذیری های تیم علی دایی در ورزشگاه آزادی توسط تراکتورسازی در هفته هفتم لیگ چهاردهم پاره شد ، پرسپولیس در یک بازی هجومی  و موقعیت های فراوان در انتظار یک نتیجه دیگر در آزادی بود، اما فوتبال روی بد خود را به این تیم نشان داد و برخلاف جریان بازی این تیم 3 گل باور نکردنی را دریافت کرد و بعد از یکسال و نیم طلسم این رکورد فراموش نشدنی شکسته شد. ادینهو مهاجم زهردار تراکتوری ها با گلی که به ثمر رساند و نقش مهم در به ثمر رسیدن گل سوم تراکتور داشت نقش اول این طلسم شکنی بود.

منبع: طرفداری

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • امیر تبریز اوغلی ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    ژوزه و یحیی هم بعد از باخت به تراختور برکنار شده بودن. دایی هم اخراج میشه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس