کد خبر 341849
تاریخ انتشار: ۱۴ شهریور ۱۳۹۳ - ۲۱:۴۰

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: تراکتورسازی در این دیدار حتی مستحق تساوی نیز نبود.

به گزارش مشرق، علی دایی پس از شکست 3 بر یک تیمش مقابل تراکتورسازی در نشست خبری گفت: امروز فوتبال نهایت بی‌رحمی خودش را به ما نشان داد و بازی را که باید می‌بردیم را باختیم.

وی افزود: این دیدار اصلا مسابقه‌ای نبود که بخواهیم در آن ببازیم. پرسپولیس بهترین بازی سالیان اخیر خود را ارائه داد و متاسفانه بر خلاف جریان بازی گل تساوی را خوردیم. پس از آن نیز تراکتورسازی 3،4 موقعیتی که داشت را تبدیل به گل کرد و در نهایت 3 بر یک پیروز شد اما این ذات فوتبال است و اگر در یک دیدار یک تیم گل نزند گل خواهد خورد.

سرمربی پرسپولیس خاطرنشان کرد: ما آنقدر موقعیت از دست دادیم که در نهایت گل خوردیم و این گل روند بازی را تغییر داد. حتی در این دیدار یک توپ به تیر دروازه زدیم و چندین موقعیت را از 6 قدم نتوانستیم تبدیل به گل کنیم. بازیکنان در این دیدار هر کاری که خواستند انجام دادند و به خوبی در زمین مانور دادند اما امروز به هیچ عنوان روز ما نبود آن هم در حالی که تیم حریف حتی استحقاق تساوی را هم نداشت. با این حال من به تراکتوری‌ها و هواداران این تیم تبریک می‌گویم.

دایی در پاسخ به این سوال که چه صحبتی با هوادارانی دارید که امروز به خوبی از شما حمایت کردند اما در پایان دیدار بسیار ناراحت بودند، گفت: هوادار قطعا برای دیدن برد تیمش به ورزشگاه می‌آید و حق آنها نیز یک برد شیرین است اما ما امسال متاسفانه نتوانستیم تیم شایسته‌ای برای هواداران باشیم. امروز تنها روزی بود که یک تیم خوب بودی که این بازی هم با شکست ما همراه شد. حضور هواداران می‌تواند ما را از این وضعیت خارج کند. با این حال من نمی‌توانم فوتبالی حرف بزنم چون ما از نظر فوتبالی همه کار انجام دادیم و در فوتبال نباختیم بلکه مهمترین مشکل ما در دیدار برابر تراکتورسازی گل نزدن بود.

وی ادامه داد: در بازی‌های قبل هم دیدید که چطور گل خوردیم. در این بازی‌ ما شایسته باخت نبودیم و همه تلاش کردند و اگر نیمه اول گل می‌زدیم و موقعیت‌هایمان را تبدیل به گل می‌کردیم در نیمه دوم می‌توانستیم با نتیجه 3 بر صفر پیروز میدان باشیم اما متاسفانه گل بدی دریافت کردیم.

دایی در خصوص اظهارنظر یک خبرنگار مبنی بر اینکه این شکست ما را به یاد باخت دو بر یک ایران برابر عربستان انداخت و اینکه شما تا چه زمانی به خودتان فرصت خواهید داد، گفت: من به تیمم اعتقاد دارم و این فوتبالی که امروز ارائه دادیم را چند سالی است که بازی نکرده‌ایم و مقایسه این دیدار با بازی ایران و عربستان بسیار متفاوت است. در این دیدار 3 بار موقعیت تک به تک داشتیم اما در دیدار برابر عربستان اینطور نبود و این مقایسه به اعتقاد من درست نیست. امروز خواست خدا بود که نتوانیم از موقعیت‌ها استفاده کنیم و توپ‌هایی را که به سمت دروازه زدیم درون دروازه نمی‌رفت.

وی در پاسخ به این سوال که آیا دلیل مصدومیت‌های زیاد بازیکنان پرسپولیس بدنسازی نامناسب است، تصریح کرد: مصدومیت در فوتبال امری طبیعی است. ما متاسفانه زمین تمرینی درستی نداریم و به دلیل وجود چاله‌های زیاد در زمین مصدوم‌های زیادی داشته‌ایم. البته زندگی بیرونی بازیکنان هم مهم است و اگر بازیکنان درست بخوابند درصد مصدومیت آنها پایین می‌آید. ما روی این موضوع کنترل نداریم و باید زندگی بیرونی بازیکنان را درست کنیم.

دایی در خصوص تعویض محمد نوری گفت: نوری نتوانست آن چیزی را که از او خواسته بودیم به نمایش بگذارد. نوری کاپیتان و بزرگ تیم است و از او انتظار زیادی دارم. پس از تعویض نوری موقعیت‌های زیادی برای گلزنی داشتیم اما شانس با ما یار نبود. شاید اگر نوری در زمین بود بازی را می‌بردیم اما در مجموع من نمی‌توانم در مورد این مسئله قضاوت کنم. زمانی که نوری بیرون آمد امید عالیشاه صاحب یک موقعیت تک به تک شد. شاید این تعویض من بهترین تعویض دنیا می‌شد و یا اگر نوری در زمین می‌ماند شاید در نیمه دوم نتیجه می‌گرفتیم. بنابراین این مسائل اما و اگر است و نمی‌توانم پاسخ قانع‌کننده‌ای در خصوص تعویض‌ها بدهم.

سرمربی پرسپولیس در خصوص تشویق علی کریمی از سوی هواداران این تیم و اینکه آیا این شعارها تاثیری در کار پرسپولیس خواهد گذاشت یا نه، گفت: به هیچ عنوان این شعارها تاثیری نخواهد داشت. باید به نظر هواداران احترام گذاشت. آنها هر کسی را که دوست داشته باشند می‌توانند تشویق کنند اما این شعارها به هیچ عنوان در تیم تاثیری ندارد. مطمئنا اگر تیمی نتیجه نگیرد این مسائل بوجود می‌آید.

دایی در پاسخ به این سوال مبنی بر اینکه آیا مسائل مدیریتی اخیر باشگاه و مسئله پرداختی‌ها به بازیکنان ذهن تیمش را درگیر کرده بود عنوان کرد: به هیچ عنوان این مسائل در تیم اثرگذار نبود اگر تاثیرگذاشته بود مقابل تیم قدر تراکتورسازی تبریز فوتبال خوبی بازی نمی‌کردیم. چند وقت بود که از تیمم چنین فوتبالی ندیده بودم.

وی ادامه داد: متاسفانه مسائل دیگری در تیم تاثیرگذار است اما این مسئله‌ای که مطرح شد در تیم تاثیرگذار نبود. مدیریت باشگاه همه تلاشش را می‌کند مشکلات حل شود شاید آن چیزی که انتظار می‌رفت پیش نرفته اما تلاش مدیریت این است که مشکلات کمتر شود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 29
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 8
  • امیر تبریز اوغلی ۲۱:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    عجب رویی داری.این بود تراختورکبیر اسیا. بازم داور پنالتی رونگرفت..
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    من خودم استقلالی ام ولی دوست داشتم پرسپولیس برنده بازی باشه نه بخاطر جدول و حفظ صدر نشینی تیم خودم فقط شانسی بردن این تراکتوردر ضمن بنده خدا دایی هم بد شانسه ! در پایان علی آقای دایی دوستت داریم و هواداران هم باید تا آخر حمایتش کنن
  • yas ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    yashasin trakhtor
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    دیگه وقتشه باروبندیلو جمع کنی بری
  • میثم ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    دایی میگه بازیکنان بزرگ ما رفته اند.تراکتور علی کریمی ،دقیقی،انصاری فرد ،نصرتی رو از دست داده. دایی میگه محروم ومصدوم داریم ،استقلال دیروز بدون مدافع تخصصی بازی کرد .عمران زاده وصادقی هم 7هفته مصدوم هستند.مرد باش بگو تاکتیک ندارم.داوری اشکال ایراد نگرفتی حالا میگی چمن تمرین ما چاله زیاد هست؟خوشم میاد هربار حرفی برای گفتن داری.
  • ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    قطعا استقلالی هستی ‍!!!!!!!!!!
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    خیلی رو داری. تا پرسپولیسو نابود نکنی نمی ری
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    احسنت ، اگر علی دایی درصدی از مشکلات رو قبول می کرد الان وضعیت پرسپولیس این نبود .
  • ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    جون هركي دوست داري فقط بروووووووووووووو
  • مریم ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    راس میگه علی دایی تراکتور حقش برد نبود دلم برای تیمم میسوزه کجایی پرسپولیسم؟؟؟؟؟
  • ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۴
    0 0
    من فقط اومدم تو سایت تا خبر استعفا دایی بخونم اما با کمال تعجب این اظهار نظر دیدم آقا دایی به قول خودتون:کجای دنیا مربی اینقدر رو داره؟
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    کدوم پنالتی رو میگی عزیزم؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۰۰:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    بابا چرا نمیگیرین عروس وقتی نتونه برقصه چی میگه :دی زمین چیه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کجه کجه
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    بدجووووووور استقلالی هستی !!!!!!!!
  • ۰۸:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    تیم ملی هم همینطور دق داد تا رفت
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    وقتی حتی نمیفهمه کدوم تیم حقشون برده چه انتظار از مربیگریش
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    خیلی حال کردم
  • محمد ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    آقا دایی مرد و مردانه خودت برو کنار و دور مربیگری را برای همیشه خط بکش ، برو دنبال تجارت ....... خوب فوتبال میکردی ولی مربی نیستی .
  • استقلال کبیر ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    پرس پولـــــی سی ها تسلیت ب امید قهرمانی دسته3!
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    در این تحریم، خب این بازیکنارو بفرستند خارج! کلی ارز نصیب کشور میشه!!
  • مجید ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    اینها فقط پول خوب دوست دارن نه پرسپولیسو شما را بخدا فراخوان بزنید مردم همه پولشو بدن فقط آقای دایی با دارو دسته استقلالیش بره این تیم بدون مربی بهتر نتیجه میگرفت
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    بهترين بازي ساليان اخير مورد نظر علي دایی اين بوده ببينيد بدترين بازي مورد نظرش چيه؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    كجا خوب فوتبال ميكرد؟؟؟؟ خوب فوتبال ميكرد كه 4 سال اخر بازيگريش كل استاديوم يكصدا بهش بد و بيرا نميگفتن.
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    هههه...خندیدیم....نمکدون
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    باید دید این علی آقا تا هفته چندم بهانه داره یه بار داور پنالتی مسلم پرسپولیس رو نمیگیره ، یه بار حریف خوش شانسه ، یه بار پرسولیس بدشانسه و الی آخر احتمالا" دو سه هفته بعد چند تا از بازیکنا به دلیل آنچه کم کاری اعلام خواهد شد مورد غضب واقع میشن و تمام کاسه کوزه بر سر اونها میشکنه تا زمان خریداری بشه که از قدیم گفتن (( از این ستون به اون ستون فرجه ))
  • yas ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۵
    0 0
    جان دلم همون پنالتی روی دلیر
  • ا س اس ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    اونروزی که سوشا عدد 6 رو نشون میداد می دونستم به این فلاکت میو فته با هر گلی که می خوره کلی حال میکنم عشق است ابییییییییی
  • حسین ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    دایی ادم مغروری است که بهترینها را از تیم خارج کرد فقط بخاطر غرور بیجا
  • ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۶/۱۶
    0 0
    توو این شرایط روحیه خوبی داری اینطور قهقهه میزنیا . نکنه عادت کردین؟! روحیه عالیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس