کد خبر 339973
تاریخ انتشار: ۸ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۵

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران با اشاره به این که مهدی چمران برای انتخابات ریاست شورای شهر کاندیدا می‌شود، گفت: وی از رأی بالایی برای ریاست شورای شهر برخوردار است.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، پرویز سروری رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران،‌ درباره کاندیدا شدن مهدی چمران برای انتخابات ریاست شورای شهر تهران،‌ اظهار داشت: مهدی چمران به عنوان ریاست شورای شهر کاندیدا خواهد شد و این رقابت را بین وی و احمد مسجدجامعی پیش‌بینی می‌کنیم.

وی با بیان اینکه طبق جمع‌بندی‌های صورت گرفته چمران از آرای بالایی برخوردار است، ادامه داد: تلاشمان را می‌کنیم که بین گزینه‌های خوب و خوب‌تر،‌گزینه خوب‌تر را انتخاب کنیم. برداشت ما این است با توجه به سوابق و تجارب و همچنین تجارب 10 ساله‌ای که چمران به عنوان رئیس شورای شهر تهران داشته است،‌ گزینه مناسبی برای ریاست شورای شهر است.

رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای شهر تهران تصریح کرد: هرچند برای مسجدجامعی نیز احترام خاصی قائل‌ هستیم اما گزینه‌ای که فکر می‌‌کنیم رأی آور‌تر و برای ریاست شورای شهر تهران مناسب‌تر است را چمران می‌‌دانیم.

وی همچنین در پاسخ به این که آیا برای عضویت در هیئت رئیسه شورای شهر کاندیدا خواهید شد یا خیر، گفت: خیر؛ بنده برای هیچ‌یک از سمت‌های هیئت رئیسه قصد کاندیدا شدن ندارم.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس