کد خبر 338668
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۵:۴۸

سناتور جمهوری‌خواه آمریکا با جدی خواندن تهدید داعش هشدار داد که این گروه روانه مرزهای آمریکا شده است.

به گزارش مشرق، دیلی سرج نوشت: مایک راجرز، نماینده جمهوری خواه کنگره آمریکا با واقعی خواندن تهدید آمریکا اعلام کرد که این گروه در حال حرکت به سوی آمریکا است.  وی دراین باره گفت: شما را نمی‌دانم، اما وقتی رئیس کمیته اطلاعات مجلس  دراین باره هشدار می‌دهد من  گوش می‌دهم.

با توجه به اخبار منتشر شده درباره انگلیسی تبار بودن قاتل روزنامه نگار آمریکایی در عراق وتبدیل شدن انگلیس به عنوان پایگاهی برای نیروهای داعش در اروپا، سناتور راجرز درباره گسترش فعالیتهای داعش در کشورهای غربی و بازداشت شدن یکی از عاملان این گروه در فرودگاه جی اف کندی گفت: " یکی از مشکلات این است که در مورد این مسائل نزدیک به دو سال است که صحبت نشده است. همین مسئله باعث پیوستن شهروندان انگلیسی و اروپایی و حتی آمریکایی به داعش و مبارزه در این گروه است. مسئله‌ای که باعث خطرناک شدن این موضوع می‌شود این است که اعضای داعش یک بلیط یک طرفه در خارج از مرزهای آمریکا به شمار می‌روند که روانه این کشور خواهند شد."

وی نیز همانند لیندسی گراهام، نماینده جمهوری‌خواه آمریکایی خواستار تغییر سیاست باراک اوباما در مبارزه با تروریسم در نقاط مختلف جهان شد. راجرز در این باره گفت: " فرصتی است که رئیس‌جمهور گامی به عقب برداشته و نگرش خود در مبارزه با تروریسم از جمله القاعده در دنیا را تغییر دهد. ما در دو سال گذشته ده‌ها فرصت برای سرکوب افراد بد در میدان جنگ را از دست داده‌ایم."

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس