کد خبر 338572
تاریخ انتشار: ۳ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۶

دبیر انجمن ناباروری ایران، استفاده طولانی مدت و ۴۰ درجه از پکیج را عاملی برای ایجاد اختلال در نطفه سازی مردان و بروز عقیمی در آنها عنوان کرد و گفت: قرار گرفتن مردان در هوای بسیار گرم نیز باعث خطر عقیمی و بچه دار نشدن آنها می‌شود.

 به گزارش گروه اجتماعی مشرق، سید جلیل حسینی دبیرانجمن ناباروری ایران اظهار داشت: استفاده از پکیج تا زمانی که ماده سمی را وارد بدن نکند برای کلیه، مثانه، پروستات هیچ عارضه ای را در پی ندارد اما گاهی این رخ می دهد.

وی با بیان اینکه قرار گرفتن در معرض هوای بسیار گرم می‌تواند برای مردان مضر باشد، افزود: اگر مردان در محیط های بسیار گرم مانند نانوایی مشغول به فعالیت باشند خطر عقیمی و بچه دار نشدن آن‌ها را تهدید می‌کند.

حسینی در ادامه تصریح کرد: قرار گرفتن مردان به مدت طولانی در معرض گرمای 40 درجه پکیج نیز می‌تواند موجب بروز این عارضه شود.

وی با بیان اینکه زنان و مردان سهم برابری در میزان ناباروری دارند، گفت: در زنان نطفه در داخل بدن و در دمای 37 درجه به خوبی نگه داری می‌شود اما چون این ارگان در خارج بدن مردان قرار دارد، بنابراین حفظ دمای آن (زیر37) بسیار حائز اهمیت است.

دبیر انجمن ناباروری ایران در پایان خاطرنشان کرد: حفظ دمای زیر 37 درجه برای مردان در تمامی نقاط کشور حائز اهمیت است و به نوع وضعیت آب و هوای منطقه هیچ گونه ارتباطی ندارد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • kambiz ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    خالی بندیه . فامیل ما نونوایی داره 10 تا بچه قد ونیم قد داره
  • ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۳
    0 0
    فقط به فکر عقیم شدن و نشدن باشید. مسائل دیگه حل شده!
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۶/۰۴
    0 0
    آر در آفریقا و خط استوا همه مردان عقیم شده اند !!!!!!!!!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس