نادر طالب‌زاده که تهيه‌کنندگي و اجراي برنامه «راز» را بر عهده دارد، مطالب مطرح شده درباره‌ي مهمان هفته‌ي قبل اين برنامه را کذب محض و تهمت‌هايي خواند که يکي از سايت‌هاي اينترنتي منتشر کرده است.

 

به گزارش مشرق، طالب‌زاده در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اين مطلب توضيح داد: اسدالله نيک‌نژاد، مهمان جشنواره فيلم فجر بوده و تهمت‌هايي مثل ساخت‌ فيلم‌هاي غير اخلاقي توسط او، توهين به وزارت ارشاد و اطلاعات است؛ موضع‌گيري عليه اين فرد کذب محض است.

کارشناس و يکي از تهيه‌کنندگان «راز» همچنين با اشاره به سوابق اسدالله نيک نژاد، عنوان کرد: نيک‌نژاد کسي است که فيلم «همسنگران» يکي از مهمترين و درخشان‌ترين فيلم‌هاي دفاع مقدس و سريال «پاييز صحرا» را ساخته است. وي همچنين جزو نخستين کساني است که چند سال پس از ساخت فيلم ضد ايراني «سنگسار ثريا»، فيلم «ميم» را به دليل دروغ بودن سوژه آن رد کرد.

طالب‌زاده ادامه داد: نيک‌نژاد جزو سنديکاي کارگردانان هاليوود است. چنين کسي نمي‌تواند فيلم مستهجن بسازد. چنين خبرهايي مصداق بي‌سوادي است من به عمد او را به برنامه آوردم تا نشان دهم چه کساني بي‌سواد هستند.

وي در ادامه ابراز عقيده کرد: اين در حالي است که سال گذشته سايت منتشر کننده اين مطالب، از فيلم «ايرانيون» و بازيگر زن که نريشن اين فيلم را خوانده و بدترين تهمت‌ها را به جمهوري اسلامي وارد کرده، تجليل کرد.

وي افزود: اين فيلم با نريشن اين بازيگر يک فيلم تبليغاتي براي بنياد «Clarionfund» است که يک موسسه صهيونيستي در نيويورک امريکاست و قبل از خيزش مردمي در خاورميانه با پيام «حمله فوري به ايران» منتشر شد؛ اين فيلم قرار است هفته آينده در برنامه «راز» تحليل شود.


***

در همين رابطه، مجيد يوسفي ـ يکي ديگر از تهيه‌کنندگان «راز» ـ هم به خبرنگار ايسنا گفت: حاشيه‌هايي که در اين باره اعلام شده صحت ندارد. ما سعي مي‌کنيم مهمان‌هايي را به برنامه بياوريم که سابقه مشخصي داشته باشند و اين سابقه قابل اثبات است.

يوسفي تصريح کرد: منشا اين شايعات درگيري‌هاي درون گروهي و درون صنفي هنري است.

تهيه‌کننده برنامه «راز» درباره‌ي تغييرات اين برنامه در سال آينده اعلام کرد: رويکرد برنامه در سال جديد چالشي‌تر مي‌شود و مطالبي را که بايد گفته شود اما تاکنون گفته نشد، مطرح مي‌شود.


 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس