کد خبر 338138
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۹

تیم ملی بوکس ایران با شش ملی‌پوش راهی بازی‌های آسیایی اینچئون خواهد شد.

به گزارش مشرق، پس از برگزاری جلسه‌ای میان مسئولان کمیته ملی المپیک و فدراسیون بوکس تصمیم گرفته شد که تیم ملی بوکس ایران با شش نماینده در بازیهای آسیایی 2014 اینچئون شرکت کند.

پیش از این شنیده می شد تیم ایران قرار است با 4 بوکسور در بازی‌های آسیایی اینچئون شرکت کند اما مسئولان فدراسیون تاکید داشتند که تیم ملی باید با ترکیب کامل اعزام شود که در نهایت پس از این جلسه تصمیم گرفته شد تیم ملی بوکس با شش نماینده به اینچئون برود.

فروتن گل‌آرا در وزن 60 کیلوگرم، امین قاسمی‌پور در وزن 69 کیلوگرم، سجاد محرابی در وزن 75 کیلوگرم، احسان روزبهانی در وزن 81 کیلوگرم، علی مظاهری در وزن 91 کیلوگرم و جاسم دلاوری در وزن 91+ کیلوگرم نفرات اعزامی به اینچئون خواهند بود.

با توجه به این که 9 ملی پوش در اردوها حاضربودند بنابراین در وزن 49- کیلوگرم هومن طوقانی، در وزن 52- ایمان طیبی و در وزن 64- کیلوگرم ابراهیم ناظریان از اعزام به اینچئون خط خوردند.البته طوقانی به دلیل تصادف شدید رانندگی و آسیب دیدگی مشخص بود که به اینچئون نمی رود.

اعزام اکبر احدی به عنوان سرمربی و حسین نهرودی به عنوان سرپرست به اینچئون قطعی است و از بین مجتبی فرجی و محمد عاشری یکی انتخاب خواهد شد.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس