کد خبر 317800
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۵

سرمربی تیم ملی بوکس گفت: در چند ماه باقی‌مانده تا شروع بازی‌های آسیایی به صورت شبانه‌روزی تمرین خواهیم کرد تا به امید خدا در اینچئون پرچم کشورمان را بالا ببریم.

به گزارش مشرق، اکبر احدی اظهار داشت: تمرینات آماده‌سازی به خوبی پیش می‌رود و انگیزه بچه‌ها نیز برای پیگیری اردوها بسیار بالاست. شبانه‌روزی در کنار هم هستیم و همه ما آرزومند موفقیت تیم در اینچئون هستیم. تیم ایران پتانسیل رسیدن به موفقیت را دارد.

وی ادامه داد: بوکسورهایی مثل احسان روزبهانی در خوابگاه نصرت ساکن شده‌اند و بدون هیچ اعتراضی تنها به تمرینات فکر می‌کنند. آن‌قدر شخصیت به این تیم داده‌ایم که بچه‌ها تنها مشکلات را نبینند و به اهداف بزرگتری فکر کنند. امیدوارم خدا بهترین‌ها را برای این تیم رقم بزند.

سرمربی تیم ملی بوکس عنوان کرد: هیچ موقع نمی‌توان در رشته‌هایی مثل بوکس چیزی را پیش‌بینی کرد و من نیز به هیچ وجه به پیش‌بینی بازی‌های آسیایی نمی‌پردازم اما اکثر بچه‌ها امیدوارند و با حسی مثبت به آینده نگاه می‌کنند. امیدوارم در چند ماه باقی‌مانده بتوانیم برنامه‌های تدوین شده را به بهترین نحو اجرا کنیم و بچه‌ها برای حضور در اینچئون حسابی آماده شوند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس