کد خبر 33786
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۳۸۹ - ۰۹:۰۶

در شرايطي که رسانه هاي بيگانه و ضد انقلاب از ماه ها پيش تلاش هاي گسترده اي را براي تضعيف جايگاه غيرسياسي و والاي مجلس خبرگان بکار بسته اند، گاف بامزه "صداي آمريکا" عمق تحليل و نگاه رسانه هاي غربي به مجلس خبرگان را روشن ساخت.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ايران، رسانه دولتي صداي آمريکا دقايقي پيش در گزارشي پيرامون انتخابات صبح امروز مجلس خبرگان، اين مجلس را مجمع تشخيص مصلحت نظام ناميد و به تبيين وظايف جديد براي آن پرداخت!

اين سايت که از حاميان جدي جريان آشوبگر در ايران است، در گزارش خود نوشت: علي اکبر هاشمي رفسنجاني مقام خود را بعنوان رييس مجمع تشخيص مصلحت نظام از دست داده است!

صداي آمريکا که هر روز تحليل‌هاي مختلفي با نام "کارشناسان سياسي" از رويدادهاي ايران منتشر مي کند، در ادامه گزارش جالب خود عنوان کرده است: تغيير رياست مجمع تشخيص مصلحت نظام، که انتخاب رهبر و نظارت بر فعاليت هاي او از جمله وظايف آن است، شکستي براي ميانه روها و اصلاح طلبان در ايران تلقي مي شود. تندروها از انتخاب کني حمايت کرده بودند.
 

 

 

 

 

 


اشاره اين سايت به انتخابات هيئت رئيسه مجلس خبرگان است که صبح امروز برگزار شد و در نتيجه آن آيت الله مهدوي کني با راي 64 نفر از خبرگان ملت به عنوان رئيس انتخاب شد.

اين اقدام صداي آمريکا که فراتر از يک گاف و اشتباه خبري به نظر مي رسد، اين واقعيت را هم روشن مي کند که تحليل و اخبار رسانه هاي بيگانه و غربي درباره رويدادهاي داخلي ايران از سوي کساني نوشته مي شود که حتي فرق ارکان اصلي جمهوري اسلامي را هم نمي دانند.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس