تا کنون در سال 2014 تعداد زیادی از برندهای مشهور بازار گوشی های هوشمند خود را به دست کاربران رسانده اند. هوشمندهایی نظیر Galaxy S5، G3 و Xperia X2. اما سال 2014 شاید در ماه سپتامبر میلادی یعنی ماه آینده شاهد بزرگترین رقابت در بین برندهای معروف بازار گوشی ها هوشمند و تبلت ها باشد. اما در ماه آینده چه هوشمندهایی وارد بازار خواهند شد؟

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، تا کنون در سال 2014 تعداد زیادی از برندهای مشهور بازار گوشی های هوشمند خود را به دست کاربران رسانده اند. هوشمندهایی نظیر Galaxy S5، G3 و Xperia X2. اما سال 2014 شاید در ماه سپتامبر میلادی یعنی ماه آینده شاهد بزرگترین رقابت در بین برندهای معروف بازار گوشی ها هوشمند و تبلت ها باشد. اما در ماه آینده چه هوشمندهایی وارد بازار خواهند شد؟

ماه سپتامبر را باید ماه پر و جنب و جوش بازار گوشی های هوشمند دانست. نگاهی به نمایشگاه ها و رویدادهای این حوزه از نمایشگاه CES گرفته تا کنفرانس جهانی موبایل در بارسلونا این موضوع را اثبات میکند.

تقریبا هیچ ماهی در چند سال اخیر به اندازه سپتامبر سال 2014 برای گوشی های هوشمند و تبلت ها پر رونق نبوده است. در زیر به شکلی مختصر نگاهی به همه هوشمندهایی که قرار است طبق برنامه در این ماه وارد بازار شوند خواهیم انداخت:

از شرکت اپل – Apple

همه هوشمندهای بزرگی که در ماه آینده وارد بازار خواهند شد

شاید یکی از مهمترین برندهایی که قرار است در ماه آینده هوشمند محبوب خود را روانه بازار سازد و از مدتها پیش بسیاری از کاربران منتظر آن هستند، شرکت اپل و آیفون آینده است. آنگونه که از هم اکنون در بازار مشخص است، ورود این هوشمند تحولی بزرگ و رونقی اساسی در بازار گوشی های هوشمند خواهد بود.

این آیفون جدید طبق مشخصاتی که تاکنون از آن منتشر شده قرار است اندازه 4.7 اینچ وارد بازار شود. البته گفته میشود که یک فبلت نیز به همراه آیفون 6 از سوی شرکت اپل وارد بازار خواهد شد که همان آیفون با صفحه نمایش 5 اینچ خواهد بود که در این صورت رقیبی جدی برای فبلت مشهور سامسونگ از آب درخواهد آمد.

از شرکت سامسونگ – Samsung

همه هوشمندهای بزرگی که در ماه آینده وارد بازار خواهند شد

شرکت سامسونگ طی سال 2014 ما های پر کاری داشته است. گویا این شرکت کره ای از اشباع کردن بازار با گوش های هوشمند خود لذت میبرد. برای مثال در همین ماه جاری این شرکت هوشمند Galaxy Alpha را روانه بازار ساخته است اما بزرگترین رویداد مربوط به این شرکت را باید مربوط به هوشمند Galaxy Note 4 دانست که قرار است در ماه سپتامبر روانه بازار شود.

این هوشمند قرار است در روز سوم ماه سپتامبر و در نمایشگاه IFA در برلین رونمایی شود. مانند دیگر دستگاه های خانواده Note این هوشمند قرار است بهترین فبلت شرکت کره ای باشد. با صفحه نمایشی Quad HD و پردازشگر Qualcomm Snapdragon 805 و البته قلم معروف S خود.

از شرکت سونی – Sony

همه هوشمندهای بزرگی که در ماه آینده وارد بازار خواهند شد

شرکت ژاپنی سونی نیز قرار است در نمایشگاه IFA برلین از هوشمند جدید خود رونمایی کند. البته از چند هوشمند که مهمترین آنها را باید Xperia Z3 دانست. هرچند این هوشمند از چند ویژگی رقبای خود عقب است – عدم استفاده از صفحه نمایش QHD برای مثال – اما سایر مشخصات این هوشمند منجر به آن خواهد بود که همچنان شرکت سونی به عنوان یک رقیب جدی در بازار گوشی های هوشمند در صدر باشد.

همچنین گفته میشود که شرکت سونی در ماه سپتامبر اقدام به رونمایی از Xperia Z3 Compact خواهد کرد که خط Xperia Z1 Compact را ادامه میدهد: مدل Z3 اما در ابعادی کوچکتر و جمع و جور تر.

از شرکت هواوی – Huawei

همه هوشمندهای بزرگی که در ماه آینده وارد بازار خواهند شد

برند معروف چینی یعنی هواوی نیز اعلام کرده است که در روز چهارم سپتامبر و در نمایشگاه IFA اقدام به معرفی یک دستگاه جدید خواهد کرد. البته به نظر می آید که این شرکت اقدام به معرفی دو دستگاه هوشمند در این ماه کند: یعنی Ascend Mate 3 و Ascend D7. در خصوص D7 باید گفت که به شکل جدی کی رقیب سرسخت برای سایر فبلت های بازار خواهد بود که این امر ناشی از مشخصات فنی بسیار خوب آن است: صفحه نمایش QHD و Snapdragon 805. البته همه اینها صرف نظر از واسط کاربری EmotionUI اندرویدی است که قرار است هواوی در هوشمندهای جدید خود از آنها رونمایی کند.

از شرکت مایکروسافت – Microsoft

همه هوشمندهای بزرگی که در ماه آینده وارد بازار خواهند شد

شرکت مایکروسافت نیز بعد از آنکه کنترل شرکت Nokia را در دست گرفته است، اکنون یک رقیب جدی شده و به بازار سخت افزارها باز گشته است. البته هرچند به نظر نمیرسد که این شرکت در نمایشگاه IFA دستگاه جدیدی را رسما رونمایی کند اما قطع به یقین تعدادی از پیشتازان Lumia را در این نمایشگاه معرفی خواهد کرد.

یکی از این پیشتازان به احتمال بسیار قوی دستگاه دوربین محور Lumia 839 خواهد بود که یک دستگاه کاملا فلزی با دوربین های قدرتمند در جلو و پشت برای بودجه متوسط در بازار است. همچنین گفته میشود که مایکروسافت یک خبر بزرگ نیز در این نمایشگاه دارد که شاید مربوط به اولین دستگاه هوشمند پوششی این شرکت – ساعت هوشمند – باشد.

از شرکت موتورولا – Motorola

همه هوشمندهای بزرگی که در ماه آینده وارد بازار خواهند شد

شرکت موتورولا تاکنون خبری از رونمایی دستگاه های جدید نداده است اما اخبار بسیار مهمی را قرار است طی کنفرانس خود در شیکاگو در 4 سپتامبر بدست دهد. جالب آنکه این شرکت در IFA شرکت نخواهد داشت و مستقیما میخواهد با نمایشگاه آلمانی موازی کاری کند.

به سختی میتوان گفت که اخبار مهم موتورولا در این ماه و این کنفرانس مربوط به چه دستگاه هایی خواهد بود. دستگاه هوشمند Moto X+1، دستگاه فوق العاده Moto G و یا ساعت هوشمندی که بسیاری منتظر آن هستند یعنی Moto 360. همه اینها طی سه ماه آینده روانه بازار خواهند شد.

از شرکت اچ تی سی – HTC

همه هوشمندهای بزرگی که در ماه آینده وارد بازار خواهند شد

این شرکت تایوانی البته رسما دستگاهی برای رونمایی ندارد اما شایعات بر این اساس است که در حال کار بر روی چندی دستگاه قابل توجه است. مهمترین آنها شاید مربوط به ساعت هوشمند این شرکت که جایگاه این شرکت را در IFA نگاه خواهد داشت. این شرکت همچنین در حال کار بر روی Nexus 8 است که گفته میشود در ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد. این همه صرف نظر از HTC One M8 است که گفته میشود قرار است با سیستم عامل ویندوز فون روانه بازار شود.



مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.

منبع: تابناک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • بهرنگ ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    سامسونگ ازهمه بهتره
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۶
    0 0
    چاخان های مشرق همیشه دل را شاد و روح را آرام میکند
  • Arash ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۲۸
    0 0
    مشرق جان از توبعید دیگه Z2 درسته نه x2

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس