کد خبر 336063
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۱۵

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان از افزایش تسهیلات دانشجویان شاهد و ایثار گر در مقطع تحصیلات تکمیلی خبر داد و گفت: با توجه به تغییر رویکردهای آمورزش عالی از کارشناسی به کارشناسی ارشد و دکتری، تسهیلات جدیدی در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد پیش بینی شده که در آیین نامه و قانون قبلی وجود نداشت.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، دکتر ابوالحسن ریاضی معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان، با اشاره به آخرین وضعیت بازنگری آیین نامه دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه‌ها در دو وزارت خانه علوم و بهداشت گفت: کلیات پیش نویس آیین نامه شاهد ایثارگر توسط دو وزارتخانه علوم تحقیقات و فناوری و بهداشت درمان و آموزش پزشکی مورد توافق قرار گرفته در آخرین مرحله تصویب ستاد شاهد ایثار گر قرار دارد .

وی ادامه داد: بعد از تصویب آیین نامه جدید هر دو وزارتخانه تابع این آیین نامه خواهند بود .

معاون دانشجویان داخل سازمان امور دانشجویان به نکات پیش بینی شده در آیین نامه جدید اشاره کرد و افزود: با توجه به تغییر رویکردهای آمورزش عالی از کارشناسی به کارشناسی ارشد و دکتری، تسهیلات جدیدی در مقطع دکتری و کارشناسی ارشد پیش بینی شده که در آیین نامه و قانون قبلی وجود نداشت .

وی از جمله این تسهیلات که ویژه دانشجویان شاهد و ایثارگر پیش بینی شده به برگزاری دوبار آزمون جامع برای دانشجویان دکتری و استفاده از سه بار مشروطی برای دانشجویان کارشناسی ارشد شاهد و ایثار گر اشاره کرد.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس