کد خبر 334547
تاریخ انتشار: ۲۰ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۷

مراسم بزرگداشت شهید «محمد جعفری‌منش» در روزهای دوشنبه و پنجشنبه بیستم و بیست و سوم مرداد ماه در مسجد صاحب الزمان(عج) برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم بزرگداشت شهید «محمد جعفری‌منش» امروز، دوشنبه 20 مرداد ماه برگزار خواهد شد. این مراسم از ساعت 17 الی 19 در «مسجد صاحب الزمان» واقع در ورامین میدان امام, مصلای نماز جمعه برقرار خواهد بود.

مراسم بزرگداشت دیگری برای این شهید روز پنجشنبه 23 مرداد ماه توسط امام جمعه ورامین برگزار می‌شود. این مراسم با حضور مردم شهیدپرور و مسئولان شهرستان ورامین بعد از نماز مغرب و عشاء درمسجد صاحب الزمان ورامین برگزار می‌شود.

امروز؛ بزرگداشت شهید «محمد جعفری‌منش»

«محمد جعفری‌منش» جانباز 70 درصد دفاع مقدس که چندی پیش با افزایش درصد جانبازی او موافقت شده بود, پس از سال‌ها تحمل درد ناشی از جراحات جنگی در بیمارستان عرفان شهر تهران به شهادت رسید.

به گفته خانواده وی, او در اثر کسالت‌ها و مشکلات جسمانی چندی پیش به مدت 45 روز در بیمارستان بستری بود پس از گذر این روزها به مدت دو شبانه‌روز بهبودی کاملی در حال وی پدیدار شد که خوشحالی اطرافیان را رقم زد اما به طور ناگهانی بعد از یک روز بیهوشی به شهادت رسید.

پیکر مطهر این شهید, 17 مرداد ماه پس از اقامه نماز جمعه ورامین در حضور مردم شهیدپرور ورامین تشییع و در امام‌زاده سیدفتح‌الله ورامین به خاک سپرده شد.

محمد جعفری‌منش متولد 1340 است. او در ابتدای جوانی وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده و وقتی جنگ تحمیلی آغاز شد، مانند دیگر رزمندگان اسلام دلیرانه در میدان حاضر و در عملیات‌های مختلف حضور داشته و همپای دیگر رزمندگان جنگیده است. او یکی از جانبازان ساکن ورامین است که امروزه به‌دلیل عوارض مربوط به جراحت‌های جنگی مشکلات زیادی را متحمل می‌شود. مجروحیت جعفری‌منش در عملیات والفجر4 و در سال 62 از یک ترکش بزرگ در سرش آغاز شد و هنوز هم عوارض آن پی‌درپی ادامه دارد. حالا سمت چپ بدنش لمس شده است. چشم چپش را تخلیه کرده، کام مصنوعی دارد. مجبور است وقت و بی‌وقت تشنج حاصل از مجروحیت را تحمل کند. لگنش چندین بار عمل شده، کلیه‌هایش را از دست داده و دیالیز می‌شود. موج‌گرفتگی شدید دارد. و پای راستش نیز از زیر زانو قطع شده است. جانباز جعفری‌منش با این همه مشکلات فقط 65 درصد جانبازی دارد. و خانواده او گلایه زیادی از بی‌مهری مسئولین داشته‌اند. چندی پیش خبرگزاری تسنیم در مصاحبه‌هایی پیگیر مشکلات این جانباز و خانواده‌اش شده بود.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس