کد خبر 333968
تاریخ انتشار: ۱۸ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۲۳

جانباز شهید محمد جعفری منش که در عملیات والفجر 4 از ناحیه سر مورد اصابت ترکش قرار گرفته بود ظهر دیروز جمعه با حضور گسترده مردم ورامین تشییع شد. پیش از این خاطرات خواندنی این جانباز در چند نوبت و به نقل از خبرگزاری تسنیم در سایت خبری مشرق منتشر شده بود که لینک این خاطرات در بخش اخبار مرتبط در دسترس شماست.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - جانباز شهید محمد جعفری منش که در عملیات والفجر 4 از ناحیه سر مورد اصابت ترکش قرار گرفته بود ظهر دیروز جمعه با حضور گسترده مردم ورامین تشییع شد. پیش از این خاطرات خواندنی این جانباز در چند نوبت و به نقل از خبرگزاری تسنیم در سایت خبری مشرق منتشر شده بود که لینک این خاطرات در بخش اخبار مرتبط در دسترس شماست.

وی در اثر کسالت‌ها و مشکلات جسمانی چندی پیش به مدت 45 روز در بیمارستان بستری بود پس از گذر این روزها به مدت دو شبانه‌روز بهبودی کاملی در حال وی پدیدار شد که خوشحالی اطرافیان را رقم زد اما به طور ناگهانی بعد از یک روز بیهوشی به شهادت رسید.

گروه جهاد و مقاومت مشرق، شهادت پر افتخار این جانباز سرافراز را به خانواده جعفری منش تبریک و تسلیت می گوید.

آنچه در زیر می بینید، تعدادی از تصاویر شهید جانباز محمد جعفری منش است.

تصاویر/جانبازی که شهید شد

تصاویر/جانبازی که شهید شد

تصاویر/جانبازی که شهید شد

تصاویر/جانبازی که شهید شد

تصاویر/جانبازی که شهید شد

تصاویر/جانبازی که شهید شد


محمد جعفری‌منش متولد 1340 است. او در ابتدای جوانی وارد سپاه پاسداران انقلاب اسلامی شده و وقتی جنگ تحمیلی آغاز شد، مانند دیگر رزمندگان اسلام دلیرانه در میدان حاضر و در عملیات‌های مختلف حضور داشته و همپای دیگر رزمندگان جنگیده است. او یکی از جانبازان ساکن ورامین است که امروزه به‌دلیل عوارض مربوط به جراحت‌های جنگی مشکلات زیادی را متحمل می‌شود. مجروحیت جعفری‌منش در عملیات والفجر4 و در سال 62 از یک ترکش بزرگ در سرش آغاز شد و هنوز هم عوارض آن پی‌درپی ادامه دارد. حالا سمت چپ بدنش لمس شده است. چشم چپش را تخلیه کرده، کام مصنوعی دارد. مجبور است وقت و بی‌وقت تشنج حاصل از مجروحیت را تحمل کند. لگنش چندین بار عمل شده، کلیه‌هایش را از دست داده و دیالیز می‌شود. موج‌گرفتگی شدید دارد. و پای راستش نیز از زیر زانو قطع شده است. جانباز جعفری‌منش با این همه مشکلات فقط 65 درصد جانبازی دارد. و خانواده او گلایه زیادی از بی‌مهری مسئولین داشته‌اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    ان الله یوفی الصابرین اجرهم بغیر حساب!!!!
  • reza ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۸
    0 0
    درحق جانبازان خیلی بی مهری شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس