کد خبر 334231
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۱

قیصر فوتبال آلمان و رئیس سوئیسی فیفا در حاشیه تورنمنتی با یکدیگر صحبت کردند و اختلافات را به دست فراموشی سپردند.

به گزارش مشرق، روز گذشته فرانتس بکن‌باوئر و سپ بلاتر در کانتون والیس سوئیس با یکدیگر 45 دقیقه صحبت کردند.

بکن‌باوئر 68 ساله که با هلی‌کوپتر به عنوان میهمان ویژه به این منطقه سوئیس و تورنمنت «سپ بلاتر» منتقل شده بود، با رئیس 78 ساله گپ زد و همین امر توجه عکاسان را به خود جلب کرد تا از این دو عکس بگیرند.

این اتفاق در حالی روی داد که بعد از کشمکش قبل از شروع جام جهانی، دو چهره بزرگ فوتبال جهان برای اولین بار در کنار یکدیگر دیده می شدند.

بکن باوئر که قبل از شروع مسابقات برزیل به علت عدم پاسخگویی به افسران فیفا، 14 روز از فعالیت‌های ورزشی محروم و بعد بخشیده شد، به خاطر ناراحتی و دلخوری از فدراسیون جهانی به کشور میزبان جام جهانی یعنی برزیل نرفت و حتی در بازی فینال نیز که با قهرمانی تیم کشورش همراه شد، حاضر نبود.

 

 

وی دیروز اظهار کرد: وضعیت ناخوشایندی پیش آمد که منجر به محرومیتم شد. فکر کنم فیفا زیاد از حد واکنش نشان داد. طبیعی است احتمالا این که من به سئوالات مستقیم پاسخ ندادم، اشتباه بود. با این حال بر این عقیده بودم که نباید به سئوالات، من پاسخ دهم. این باور را هنوز هم دارم.

قیصر ژرمن‌ها در مورد برخوردش با بلاتر نیز عنوان کرد: بین من و بلاتر هیچ مانعی نیست.

رئیس فیفا هم عنوان کرد: تلاش کردم برای فرانتس شرح دهم در فیفا گروه‌های غیروابسته‌ای هستند که من به عنوان رئیس هیات اجرایی نقشی بر آنان ندارم. ما دو نفر واقعا با هم مشکلی نداشتیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس