کد خبر 333603
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۲۰:۴۷

عبدالفتاح السیسی در اولین سفر خود به عنوان رئیس جمهور مصر روز یکشنبه به عربستان سعودی سفر می‌کند.

به گزارش مشرق، لبنان 24 نوشت: عبدالفتاح السیسی در اولین سفر خود به عنوان رئیس جمهور مصر روز یکشنبه به عربستان سعودی سفر می‌کند و با ملک عبدالله پادشاه این کشور دیدار خواهد کرد.

این در حالی است که السیسی چندی پیش نیز به دیدار ملک عبد الله که هواپیمایش در راه بازگشت از مغرب در فرودگاه قاهره توقف کرده بود، رفت و به محض دیدن وی بوسه‌ای بر پیشانی وی زد.

در همین رابطه کاربران سایت های اجتماعی به اظهار نظر درباره این موضوع پرداخته و یکی از آنها این اقدام السیسی را نشانه اصالت و اخلاق عربی و احترامی دانست که شان و منزلت صاحب این اقدام را بالا می برد.

یک کاربر دیگر این بوسه السیسی را گران ترین بوسه در جهان نامید در حالی که یک کاربر دیگر با انتقاد از این اقدام السیسی نوشت: این بوسه، بوسه بر سر حامی جنایت های السیسی علیه ملت مصر بود.

یک کاربر دیگر این اقدام السیسی را اقدامی نمادین به دلیل احترام ملت مصر به ملک عبد الله دانست و در مقابل یک کاربر معترض نیز با انتقاد از این اقدام نوشت: یک گروه بر کتاب خداوند بوسه می زند و به دلیل ترس از خدا به ملت خود احترام می گذارد و یک عده نیز پیشانی رهبر خود را از ترس می‌بوسند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس