کانال فونیکس چین، در گزارشی که از تهران تهیه کرده بود، سری به محل اردوی انتخابی تیم ملی سافت بال بانوان کشورمان زده است. فیلمی که در خبر می‌بینید به این مسئله و سوال خبرنگار چینی در رابطه با سفر تیم ملی به ایالات متحده و همچنین وضعیت حجاب دختران ورزشکار ایرانی می‌پردازد.

گروه جنگ نرم مشرق- کانال فونیکس چین، در گزارشی که از تهران تهیه کرده بود، سری به محل اردوی انتخابی تیم ملی سافت بال بانوان کشورمان زده است. سافت بال ورزشی است که بسیار شبیه بیس بال بوده و طرفداران زیادی در کشورهای مختلف به خصوص در آمریکا دارد. شبکه‌های چینی قبلا نیز علاقه خود به وضعیت حجاب دختران ورزشکار کشورمان را نشان داده بودند.

روایت شبکه چینی از دختران بیس‌بال‌باز ایرانی + فیلم

چندی پیش نیز سرپرست تیم کشتی ایالات متحده که به ایران سفر کرده بود، در مصاحبه‌ای، دیپلماسی ورزشی را بهترین دروازه ورود به ایران عنوان کرد.

روایت شبکه چینی از دختران بیس‌بال‌باز ایرانی + فیلم

فیلمی که در زیر می‌بینید به این مسئله و سوال خبرنگار چینی در رابطه با سفر تیم ملی به ایالات متحده و همچنین وضعیت حجاب دختران ورزشکار ایرانی می‌پردازد. آقایی که در فیلم حضور دارد و گویا از مسئولین است، با ذکر اینکه این ورزش از پوشیده‌ترین ورزش‌های بانوان در ایران است نسبت به سفر به آمریکا و مسابقه با تیم ملی این کشور ابراز علاقه می‌کند.

روایت شبکه چینی از دختران بیس‌بال‌باز ایرانی + فیلم

دانلود


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 8
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سلام ۰۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    خطبه ۵۰ نهج البلاغه: حضرت امیرالمؤمنین علی علیه السلام می فرمایند: همواره آغاز پيدايش فتنه‏ها، پيروى از هواهاى نفسانی و بدعتگذاری در احكام شرعی است،احكامى كه با كتاب خدا مخالفت دارد و جمعى بر خلاف آئين حق به‏حمايت از آن برمى‏خيزند... الان در مسئله حجاب شرعی متأسفانه دقیقا یک بدعت در حال شکل گیری در کشور شیعه ایران است، و در حالیکه حد نوع و حد حجاب شرعی در احکام کاملا تعریف شده متأسفانه عده ای پوشش به هر شکل رو حجاب تلقی می کنند و همین مسئله همون چیزیه که دشمن روی اون دست گذاشته و نتیجه اون هم حجاب غیر متعارف در ورزش بانوان و ظهور پوشاکی مثل ساپورت در خیابونها هست. اگه به احکام پایبند بودیم و می فهمیدیم که حد حجاب زنان در ورزش و غیر اون با هم فرقی نداره، دشمن از این قضیه برای مقاصد پلید خودش سوء استفاده نمی تونست بکنه. واقعا کدوم ایرانی مسلمون حاضره ناموسش با بلوز و شلوار بیاد تو خیابون؟؟!!
  • ناشناس ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    سلام با تشكر فراوان از نظر عالي كه مرقوم فرموديد،كاملاً موافقم،به شما مي گويند فرد مسلمان با غيرت و فهيم ايراني اصيل
  • ۰۸:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    چرا از طرح های حکومت کمونیستی چین برای ترویج بی حجابی در مناطق مسلمان نشین چین که مشابه گشت ارشاد خودمونه البته برعکس! گزارش نمیزنید ؟ چون چین کشور دوست و برادره باید چشممون به ظلم هایی که به مردم سین کیانگ میکنن ببنیدم ؟
  • slm ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    زیر نویس بذارین بفهمیم چینیه چی میگه !
  • امیر ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 1
    آنقدر دختر های ایرانی خودشونو مشغول کار و ورزش های نامناسب خواهند کرد که زیبایی براشون نخواهد ماند. ما مرد ها دخترای عضله ای و زشت نمی خواهیم. نسل آینده دختر های ایرانی دختر هایی زشت و بدترکیب خواهد بود و برعکس پسر های زیبا و خوش ترکیب.
  • ۱۰:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    این جمله آخرت منو خندوند واقعا کدوم ایرانی مسلمون حاضره ناموسش با بلوز و شلوار بیاد تو خیابون؟؟!! باور کن بعضی از مردا حاضرن زنشون ..... وضع مملکت خیلی خرابه البته نه همه جا دیدم که میگم
  • ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    دخترهای ورزشکار ، حتی ورزشهای خیابانی مثل پارکور ، تو ایران خیلی خیلی حجابشون از دخترانی که تو خیابون رفت و آمد میکنن بهتره ،
  • سید ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۵
    0 0
    آقای ناشناس دوم نوشته ایرانی مسلمون... یعنی اگه کسی مسلمون باشه عمرا اون کارو نمیکنه...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس