کد خبر 333003
تاریخ انتشار: ۱۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۳

پاسور تیم ملی والیبال از تعیین کاپیتان توسط کادر فنی خبر داد.

به گزارش مشرق، سعید معروف اظهار کرد: بعد از لیگ جهانی والیبال یک هفته‌ استراحت داشتیم و بعد دوباره تمرین‌های سبک را شروع کردیم تا از نظر بدنی به آمادگی مطلوب برسیم. فکر می‌کنم بعد از سه، چهار روز تمرین وضعیت جسمانی بازیکنان خوب می‌شود. امیدوارم که در بازی‌های جهانی هم موفق باشیم و به مشکلی بر نخوریم. قطعا فشردگی بازی‌ها و خستگی‌ را هم به همراه خواهد داشت، اما این مسابقات در تقویم فدراسیون جهانی برنامه‌ریزی شده است و ما هم باید در آن حضور موفقی داشته باشیم.

وی در پاسخ به پرسشی در مورد تعیین کاپیتان تیم ملی با توجه به حضور علیرضا نادی، گفت: درباره این موضوع مربی تیم و مسئولان فدراسیون تصمیم می‌گیرند، چه من و چه علیرضا نادی کاپیتان باشد، تفاوتی نمی کند، اما قطعا اگر نادی به تیم ملی و ترکیب اصلی برگردد با توجه به سابقه ای که دارد کاپیتان خواهد شد. باز هم این موضوع بستگی به تصمیم سرمربی و مسئولان دارد.

کاپیتان تیم ملی در پاسخ به پرسشی درباره پیشنهادهای خارجی‌اش گفت: این پیشنهادها نه تنها برای من، بلکه برای همه وجود داشت اما خیلی جدی پیگیری نشد و شرایط به گونه‌ای نبود که ما را وسوسه کند که از ایران برویم. این طور نیست که در باشگاه‌های ایرانی خیلی پول خوبی بگیریم. برخی از خبرنگاران فکر می‌کنند که حتما بازیکنان والیبال به خاطر پول به کشورهای خارجی نمی روند. اصلا این طور نیست و دریافت‌های والیبال آنقدرها هم چشمگیر نیست.

سعید معروف با اشاره به درگذشت "حسین معدنی" گفت: جای خالی حسین معدنی از مرحله نهایی لیگ جهانی مشهود بود. قطعا در سایر مسابقات هم جای خالی او احساس می‌شود. او ما را دست تنها گذاشت. امیدوارم که با بازی‌های خوبمان یاد او را همیشه زنده نگه داریم. بهترین ویژگی حسین معدنی آن بود که همه شاهد بودند در این چند سال در برابر تمام بدی‌هایی که به او شد برخورد خوبی داشت.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس