تیم ملی والیبال با کسب مقام چهارم در لیگ جهانی بامداد سه‌شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی به ایران بازگشت و مورد استقبال گسترده مردم قرار گرفت.

به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال کشورمان پس از کسب مقام چهارم لیگ جهانی 2014 و بدون سرمربی خود کواچ، صبح روز دوشنبه فلورانس را به مقصد فرانکفورت و سپس تهران ترک کرد و ساعت یک و بیست دقیقه بامداد سه‌شنبه از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) در بین استقبال گرم مردم وارد تهران شد.

سیدنصرالله سجادی، معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه ای وزارت ورزش و جوانان و کیومرث هاشمی، رئیس کمیته المپیک و بهنام محمودی، بازیکن سابق تیم ملی والیبال ایران استقبال گرمی از کاروان تیم ملی داشتند.

لیگ جهانی والیبال 2014 با قهرمانی آمریکا خاتمه پیدا کرد؛ برزیل دوم شد و ایتالیا هم در جایگاه سوم قرار گرفت.

برخی ملی پوشان ایران درباره این مسابقات و مقام چهارم ایران با خبرنگاران به گفتگو پرداختند که به نقل از فارس در زیر می خوانید:

میرزاجانپور: با رسیدن به جمع ۴ تیم فکر کردیم کار تمام شده است

مجتبی میرزاجانپور در خصوص کسب مقام چهارمی در لیگ جهانی والیبال اظهار داشت: کسب این مقام کاری بود که از دستمان برمی‌آمد ما تمام تلاش‌مان را برای خوشحال کردن مردم انجام دادیم و فکر می‌کنم با این شرایط کارمان برای آینده سخت شده است.
 
وی ادامه داد: شرایط در مرحله نهایی طوری شده بود که وقتی به جمع چهار تیم رسیدیم گفتیم کار تمام شده است. به نظر من قانع شدیم شاید هم چون اولین بار بود این اتفاق می‌افتاد چنین فکری کردیم.
 
ملی‌پوش والیبال ایران گفت: شاید کمتر کسی فکر می‌کرد ما بتوانیم در دومین سال حضورمان در لیگ جهانی تا این مرحله بالا بیاییم حتی برای خودمان هم غیرقابل باور بود.
 
وی عنوان کرد: فکر می‌کنم بچه‌ها به تجربه بسیار خوبی رسیدند که این در سال‌های آینده کمک زیادی به ما خواهد کرد.

ایران شگفتی ساز لیگ جهانی/ شاهکار ایران پاسخ کوچکی به محبت مردم

موسوی: کسب مقام چهارم جهان پاسخ کوچکی به محبت مردم بود
 
ملی‌پوش والیبال ایران گفت: کسب مقام چهارم در لیگ جهانی پاسخ کوچکی به محبت مردم ایران بود.
 
سیدمحمد موسوی پس از کسب مقام چهارم جهان و بازگشت به ایران اظهار داشت: از همه کسانی که تیم ملی را در راه کسب این افتخار بزرگ حمایت کردند تشکر می‌کنم. فکر می‌کنم مقام چهارم جهان پاسخ کوچکی به محبت مردم بود.
 
وی ادامه داد: در دومین سال توانستیم به جمع شش تیم و در نهایت راهی نیمه‌نهایی شویم و این افتخار بزرگی است که نصیب والیبال ایران شده است.
 
ملی‌پوش والیبال ایران گفت: لیگ جهانی عرصه بسیار بزرگی است که برای موفقیت در آن باید تجربه زیادی را کسب کنید، شاید در دو بازی آخر هم کم تجربگی ما باعث دو شکست شد.
 
موسوی تأکید کرد: قطعاً با روندی که والیبال ایران پیش گرفته است در آینده بهتر از این هم خواهیم شد. مسابقات جهانی را پیش‌رو داریم و باید با قدرت در آن شرکت کنیم.

ایران شگفتی ساز لیگ جهانی/ شاهکار ایران پاسخ کوچکی به محبت مردم
معروف: تیم‌ملی مهم‌تر از عنوانی که کسب کردم است
 
 سعید معروف پس از کسب مقام چهارم جهان در بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: افتخاری کسب شد که خیلی‌ها آن را پیش‌بینی نمی‌کردند فکر می‌کنم بهترین تورنمنت زندگی تمام بازیکنان بود.
 
وی ادامه داد: حسی داریم که غیر قابل وصف است، بیش از حد خوشحال هستیم، مزد چندین و چندساله خود را گرفتیم. امیدوارم در تورنمنت‌های بعدی هم به همین منوال ادامه دهیم.
 
معروف در مورد اینکه مردم انتظارات بالایی دارند و حتی از کسب مقام چهارم هم ناراحت هستند، گفت: به هر حال همه دوست دارند تیم ملی کشورشان بهترین نتیجه را بگیرد. مردم چه در زمان باخت و چه هنگام پیروزی حمایت خوبی از تیم ملی کردند، ما هم تمام توان خود را گذاشتیم.
 
وی در مورد کسب عنوان بهترین پاسور جهان گفت: فکر می‌کنم بهتر باشد در مورد تیم صحبت کنیم. همه خوب بودند که این عنوان نصیب من شد. نباید زحمت دیگر ملی‌پوشان را نادیده بگیریم.

ایران شگفتی ساز لیگ جهانی/ شاهکار ایران پاسخ کوچکی به محبت مردم

غفور: ایران شگفتی‌ساز لیگ جهانی بود


 امیر غفور پس از کسب مقام چهارم در لیگ جهانی والیبال در بازگشت به ایران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای اولین بار در جهان چهارم شدیم. کاش می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم. چهارمی در جهان حاصل زحمات همه بچه‌ها بود، همه خوب کار کردند. بازی‌های سنگینی در پیش داشتیم شاید بی‌تجربگی در نیمه نهایی باعث شد که دو شکست بدهیم البته از اینکه همین نتیجه را هم گرفته‌ایم خیلی راضی هستیم.
 
وی افزود: در دیدار رده‌بندی مقابل ایتالیا می‌توانستیم پیروز شویم اما شاید بتوان گفت که عادت نداشتیم. در حال حاضر کسی به پایین‌تر از قهرمانی تیم ملی فکر نمی‌کند.
 
ملی‌پوش والیبال ایران تأکید کرد: با تلاش‌هایی که کردیم خوشبختانه به جمع چهار تیم برتر دنیا رسیدیم. فکر می‌کنم که شگفتی این دوره را رقم زدیم. امیدوارم این روند همچنان ادامه داشته باشد و بتوانیم در مسابقات قهرمانی جهان هم به پیروزی برسیم.

ظریف: چهارمی در لیگ جهانی شاهکار والیبال ایران بود

 فرهاد ظریف پس از کسب مقام چهارم جهان در بازگشت به ایران اظهار داشت: لیگ جهانی بالاترین سطح والیبال در دنیا است، حضور در جمع 6 تیم و در نهایت رسیدن به چهار تیم دنیا برای خودمان هم باور نکردنی بود. مقابل روسیه قهرمان دور گذشته یک امتیاز گرفتیم و برزیل مدعی را شکست دادیم.
 
وی ادامه داد: دوست داشتیم روی سکو برویم اما به آمریکایی باختیم که در دیدار فینال به راحتی برزیل را شکست داد.
 
لیبروی تیم ملی والیبال عنوان کرد: فکر می‌کنم وظیفه‌مان را به خوبی انجام دادیم، امیدوارم مردم هم راضی باشند، هدف ما خوشحال کردن مردم بود.

ایران شگفتی ساز لیگ جهانی/ شاهکار ایران پاسخ کوچکی به محبت مردم 
ظریف در پاسخ به این سؤال که آیا خستگی در دیدار مقابل آمریکا و ایتالیا در بازیکنان وجود داشت، گفت: سؤال خوبی را پرسیدید، باید بگویم که سطح والیبال ما همین است. آمریکا، برزیل و روسیه بالای 12 سال در لیگ جهانی بازی می‌کنند و صاحب افتخار هستند اما ما در سال دوم به جمع چهار تیم رسیدیم، این واقعاً شاهکار است و فکر می‌کنم این کار فقط از دست ایرانی‌ها برمی‌آید.
 
ملی‌پوش والیبال ایران در پایان گفت: به عنوان یکی از بازیکنان قدیمی تیم ملی از عدم توجهات گلایه دارم. به والیبال ما باید بیش از این رسیدگی شود چون استعداد درخشش در جهان را دارد.

قائمی: نباید به این بردها اکتفا کنیم

فرهاد قائمی، پس از بازگشت به ایران اظهار کرد: ما مدت زیادی تلاش کردیم و با هدف و انگیزه به مسابقات لیگ جهانی والیبال رفتیم. تمرینات بسیار سختی را پشت سر گذاشته بودیم. خدا را شکر در جمع چهار تیم برتر لیگ جهانی قرار گرفتیم. بازی‌های خوبی را به نمایش گذاشتیم.

وی افزود: امیدوارم که بتوانیم همین روند را ادامه دهیم. در سایر مسابقات هم موفق باشیم. به این بردها و پیروزی ها اکتفا نکنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علیرضا طباطبائی ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    ضمن خسته نباشید به والیبالیستهای کشورمان،بنظر میرسد تا نیل به سطح تیم های حرفه ایی راه طولانی در پیش است چرا که عدم آمادگی بدنی و افت فاحش تیم در دو مسابقه پایانی نشان از نبود بدنساز در کنار تیم داشت و مسئولین متوجه باشند که وجود یک کوچ به تنهایی کارساز نخواهد بود.مورد دیگر اینکه با ززدن سرویسهای ساده در مقابل تیمهای بزرگ دچار مشکلات فراوانی خواهیم شد و با باید با گنجاندن آن در تمرینات این نقیصه را برطرف نمود.
  • حاجی ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    خوش اومدین بچه ها!
  • تنها ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    چرا این دخترا دست از سر موسوی بنده خدا بر نمی دارن .نگاه کن ببین چطور محاصرش کردن . ای خدا از دست این ....
  • ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    درود بر همه سروقامتان ادوار تاریخ ایران. به امید قهرمانی در آینده نزدیک.
  • ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    واقعا دستشون درد نکنه. من که خیلی از این مقام وافتخار آفرینی خوشحالم. شاید بازیهای آخر آدم رو غمگین می کرد ولی اینکه از کجا به کجا رسیدیم و پیشرفت کار چقدر بوده هر ایرانی رو سرشار شعف و شادمانی و احساس افتخار می کنه. ایران اسلامی همیشه سربلند
  • محسن ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    امیدوارم در تمام عرصه های زندگیتان پیروز باشید و خداوند دلهای شما را به جزای دلهای ملت ایران که شاید کردید همیشه پر از شادی و سرور گرداند. برای سلامتی این عزیزان صلوات.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس