تیم ملی والیبال ایران در دومین حضور خود در لیگ جهانی با قبول شکست برابر ایتالیا به عنوان چهارمی مسابقات لیگ جهانی دست یافت.

تیم ملی والیبال ایران چهارم شد
به گزارش مشرق، تیم ملی والیبال ایران در دیدار رده‌بندی لیگ جهانی والیبال 2014 از ساعت 20 امشب در سالن نلسون ماندلا به مصاف لاجوردی‌پوشان ایتالیا رفت و با قبول شکست برابر این تیم عنوان چهارمی رقابت‌های امسال را کسب کرد و تاریخ‌ساز شد. شاگردان کواچ در این مسابقه با نتیجه 3 بر صفر (25  - 22  ، 25 - 18 ، 25 - 22 ) مقابل شاگردان بروتو مغلوب شدند.

تیم ملی والیبال ایتالیا هم با کسب این پیروزی و مقام سومی، تعداد مدال های خود در 25 دوره لیگ جهانی والیبال را به 15 مدال شامل 8 طلا، 3 نقره و 4 نشان برنز رساند تا همچنان در رده دوم پرافتخارترین تیم های لیگ جهانی والیبال قرار داشته باشد. 

ایران و ایتالیا پیش از این در مرحله مقدماتی این مسابقات همگروه بودند. این دو تیم چهاربار با یکدیگر روبرو شده بودند و هر تیم دوبار یکدیگر را مغلوب کرده بودند. حالا دو تیم انگیزه زیادی داشتند که با پیروزی در این مسابقه مدال برنز بگیرند. ایتالیا با نمایشی که شب گذشته برابر برزیل داشت شکست‌ناپذیر به نظر نمی‌رسید و با تیم دور مقدماتی فاصله داشت، اما ایران در این بازی هماهنگ نشان نداد.

تیم ایران با ترکیب سید محمد موسوی عراقی، سیعد معروف، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور، فرهاد قائمی و فرهاد ظریف و پیراهن یکدست سفید به میدان رفت. ایتالیا هم با بازیکنانی چون پارودی، لانزا، زایتسف، آنزانی، سیمونه بوتی و دراگان تراویکا و پیراهن سورمه ای به میدان رفت. گزارش کامل بازی را به نقل از ایسنا بخوانید:

ست نخست: 25- 22

ایتالیایی ها در این دوره تیم خود را برای قهرمانی بسته بودند. حالا در خانه خود نمی خواستند از مدال برنز بگذرند. بازی با برتری ایتالیا آغاز شد. خیلی زود این تیم چهار امتیاز جلو افتاد.بازی خوب پارودی و زایتسف برای این تیم امتیاز می آورد. ضعف ایران در توپ های دریافتی کار را به سود ایتالیا پیش می برد. با این حال بازی سرعتی خوب از ایران با درخشش عادل غلامی اختلاف امتیازها را بعد وقت استراحت فنی کاهش داد. ایتالیایی ها در سرویس خیلی پر اشتباه کار می کردند. مجتبی میرزاجانپور و امیر غفور به سختی امتیاز می گرفتند. همین موضوع موجب شده بود که اختلاف امتیاز زیاد نشود. ایتالیا 16 بر 12 وقت استراحت فنی نخست را به سود خود تمام کرد.

ایران شش امتیاز از اشتباه ایتالیا گرفته بود و تنها یک دفاع سالم داشت. تماشاگران ایرانی پر شورتر از ایتالیایی ها ایران را تشویق می کردند. زایتسف توپ را به دست دفاع ایران می کوبید و امتیاز می گرفت. موسوی مصدومبود نمایش همیشگی را نداشت. لانزا اما پراشتباه کار می کرد. امیرغفور در ناباوری دریافت کننده های ایتالیا دو امتیاز سرویس مستقیم گرفت. بلافاصله سرمربی ایتالیا وقت استراحت فنی گرفت تا از آماج حملات ایران بکاهد. کواچ عبادیپور را به میدان فرستاده بود که کار در دریفت تقویت شود اما خیلی راحت در برابر سرویس های ساده ایتالیا زانو می زد. ایران که با سرویس های خوب غفور ب یک قدمی ایتالیا رسیده بود بار دیگر چهار امتیاز از حریف عقب افتاد. ایران برنامه متنوعی برای حمله نداشت.

دریافت های ایران ناقص بود و پاسور نمی توانست طراحی سازنده ای داشته باشد. بروتو لانزا را از زمین بیرون کشید. دفاع تیم ایتالیا ضعیف شد. همین موضوع فضای کار را برای موسوی فرام می کرد که از توپ برشگتی یک اسپک طلایی بسازد. کواچ موسوی مصذوم را از زمین بیرون کشید و تشکری را به جایش به میدان فرستاد. مهاجمان ایتالیا از دست مدافعان ایران بیشترین بهره را می بردند و اسپک های فنی خود را به امتیاز تبدیل می کردند. ایتالیا 25 بر 22 ست نخست لیگ جهانی را به سود خود تمام کرد.

ست دوم: 25- 18

در ست دوم تیم ایران بازی را بهتر آغاز کرد. بازیکنان ایران که نمی خواستند تسلیم حریف شوند با بهره گیری از توپ های بلند و اسپک های قدرتی امری غفور پایاپای ایتالیا پیش رفتند. از سوی دیگر پارودی و زایتسف از منطقه دو و چهار زمین ایران را زیر رگبار گرفته اند. ایتالیایی ها خیلی خوب می توانستند با فشار روی دفاع کناری ایران به امتیاز برسند. میلاد عبادی پور هم در شروع ست دوم مهاجم مطمئنی برای ایران نشان می داد. معروف سعی داشت بازی را به سرعت بکشد. ایتالیا از منطقه سه آسیب پذیر نشان می داد. موسوی هر بار پاس بریده و کتاه می گرفت یک امتیاز می ساخت. آبشارهای زایتسف غیرقابل مهار بود. با وجود اینکه دو تیم در امتیاز های ابتدایی پایاپای پیش رفتند اما بعد از وقت استراحت فنی اول به تدریج ایتالیا برتری خود را به رخ ایران کشاند. ایران چهار امتیاز عقب افتاد. تک دفاع قائمی نمی توانست مقابل اسپک های ایتالیا کاری از پیش ببرد.

میلاد عبادی پور که در این مسابقه به جای میرزاجانپور به میدان رفته بود؛ خیلی پر اشتباه ظاهر شد. دریافت های ناامید کننده از تیم ایران امتیازها را پشت سر هم به سود ایتالیا پیش می برد. تیم ایران بازی را از دست داده بود. هیچ تاکتیک مشخصی در این لحظات در جریان بازی تیم ایران دیده نمی شد. به نظر می رسید هر یک از بازیکنان در انجام وظیفه خود بیش از اندازه عجله می کنند. کواچ یک تعویض دیگر انجام داد و رضا قرا را به میدان فرستاد. میلاد عبادی پور یک سرویس دیگر ر هم خراب کرد. ایتالیا 23 بر 17 جلو بود. قائمی تنها مهاجم موثر تیم ایران بود که به سختی امتیاز می گرفت. روسینی در توپ گیری موثر بود. همکاری خوب او و تراویکا چهره ای هجومی از ایتالیا را به نمایش می گذاشت. حتی پایپ های معروف هم نمی توانست دردی از تیم ایران دوا کند. ایران بازی سرعتی را رها کرده بود. ایتالیا ست دوم را هم با 7 امتیاز به سود خود به پایان برد.

ست سوم: 25 - 22

در ست سوم سرانجام کواچ راضی شد که دست به تغییر بزند. مهدی مهدوی و رضا قرا به جای معروف و عفور به میدان رفتند . همچنین آرمین تشکری هم به جای موسوی بازی کرد. این تغییرات جواب داد. تیم ایران به بازی برگشت. بازیکنان ایران موفق شدند که در چند رفت و برگشت تماشایی از ایتالیا جلو بیفتند. ایران 8 بر 6 وقت استراحت فنی را به سود خود تمام کرد. بازیکنان ذخیره ایران خیلی خوب و با انگیزه کار می کردند. فرهاد ظریف همچنان خستگی ناپذیر خود را برای دریافت توپ های سنگین ایتالیا به زمین می کوبید. مهدی مهدوی بسیار عالی بازی می کرد. تعویض سعید معروف جواب داده بود. اسپکرهای ایران پاس های بلند و همچنین سرعتی تشکری را به خوبی به امتیاز تبدیل می کردند. زایتسف هم توسط موسوی دفاع می شد. ایران همچنان برتری خود را در امتیازهای حفظ کرده بود. باز هم اشتباه های متعدد از عبادی پور به سود ایتالیا تمام شد. ایران بازی 15 بر 12 برده 18 بر 16 عقب افتاد. کوچ باز هم وقت اسراحت نگرفت تا سرانجام بازی برای وقت استراحت فنی دوم متوقف شد. زایتسف که 11 امتیاز از اسپک گرفته بود در این امتیاز سرویس خود را به اوت زد.

در ادامه ایران به نمایش ست‌های اول و دوم بازگشت. آبشارهای پیاپی از قرا و عبادی‌پور که بدون ذره‌ای تدبیر به دست دفاع وسط کوبیده می‌شد. در حالی که ایتالیا 8 امتیاز به دست آورده بود، شاگردان کواچ 2 امتیاز به دست آورده بودند. غفور به میدان آمد و یک امتیاز گرفت. اما کار بسیار سخت شده بود. نکته جالب اصرار آبشارزن‌های ایران برای کار کردن با دفاع وسط ایتالیا بود که هر بار توپ دفاع شد و در زمین ایران می‌خوابید. این صحنه بارها تکرار شد.

اشتباه‌های تکراری جا برای جبران اختلاف نمی‌گذاشت. موسوی با وجود سرویس‌های اشتباه زیاد باز هم پرشی سرویس می‌زد تا اندک شانسی برای رسیدن به ایتالیا وجود نداشته باشد. میزبان در پایان با نتیجه 25 بر 23 ست را به سود خود به پایان برد.

ملی‌پوشان والیبال ایران کار خود را در لیگ جهانی 2014 با قرار گرفتن در جایگاه ارزشمند چهارمی به پایان بردند هر چند نمایش آنها در دو دیدار پایانی برابر آمریکا و ایتالیا نشانی از مرحله گروهی نداشت.

امیر غفور در پایان دیدار تیم‌های ملی والیبال ایران و ایتالیا در دیدار رده‌بندی لیگ جهانی والیبال، امتیازآورترین بازیکن ایران شد. او در این بازی 8 امتیاز برای تیم کشورمان کسب کرد.

بعد از غفور، موسوی، قائمی و عبادی‌پور هر کدام 6 امتیاز برای تیم ملی والیبال ایران به دست آورد. برای تیم ملی ایتالیا، ایوان زایتسف 14 امتیاز کسب کرد.

بازیکنان ایران در این بازی 31 امتیاز از حمله، 5 امتیاز از دفاع، 2 امتیاز از سرویس و 24 امتیاز از اشتباهات حریف کسب کردند. در مقابل تیم ملی ایتالیا 36 امتیاز از حمله، 12 امتیاز از دفاع، 4 امتیاز از سرویس و 23 امتیاز از اشتباهات حریف به دست آورد.

تیم های برزیل و آمریکا نیز از ساعت 23 برای کسب عنوان قهرمانی به مصاف یکدیگر می روند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 204
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 5
  • ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    خیییییییییییییلیییییییییی ناراحتم نه از دست ملی پوشان باغیرت از دست صدا و سیما که با این کارش باعث میشه مردم از لجشون برن ماهواره بخرن شده دوست خاله خرسه
  • ناشناس ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    در 2بازی آخر خیلی ضعیف ظاهر شدیم مانند سالهای که1ست از ژاپن نمی گرفتیم بودیم اصلا شاکله ی تیم از هم پاشید
  • علی 1994 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    کواچ حیا کن والیبال رو رها کن. بازیکنان بد ایران: 1. عبادی پور 2. عبادی پور 3. عبادی پور باید عبادی پور می دید کواچ تعویض نمی کنه خودش می رفت می نشست روی نیمکت. البته موسوی هم در این بازی خوب نبود. بازیکنان نسبتا خوب ایران: 1. سعید معروف 2. ظریف بقیه هم خواب بودند.
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    بازی جوانمردانه ای بود باید این بازی را جلوی میزبان با اون هوادارهاش ابروداری میکردیم بهر ترتیب عملکرد ایران بزرگ بسیار قابل ستایش است.
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    4 ام شدن تیم ملی والیبال کشورمان را با افتخار به تمام مردم ایران تبریک میگویم.خدا قوت.
  • علی1080 ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    کار بچه ها عالی بود... کواچ مچکريم انشاالله لیگ آينده
  • میثم ابهر ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    والیبال ایران نشون داد یه تیم بی ثباته....یعنی امکان داره روسیه رو ببره 2 روز بعدش بیاد ب سوریه ی بشار اسد ببازه....در کل رتبه ی 4 خوبه اما ما میتونستیم حتی اول شیم..به همین خاطر ناراحتم...ایشالله سال بعد ب فینال خواهیم رفت
  • میثم ابهر ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    1 0
    والیبال ایران نشون داد یه تیم بی ثباته....یعنی امکان داره روسیه رو ببره 2 روز بعدش بیاد ب سوریه ببازه....در کل رتبه ی 4 خوبه اما ما میتونستیم حتی اول شیم..به همین خاطر ناراحتم...ایشالله سال بعد ب فینال خواهیم رفت
  • مهدی ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    دم بچه ها گرم . خسته نباشین . باید قبول کنیم تا همین جاشم کار بزرگی کردن و باید کلاهامون از سرمون برداریم. برای اولین بار تیمی از آسیا جز 4 تیم شده .یادم نره ما پارسال نهم شدیم و همین طور که دبیر فدراسیون گفت امسال فقط بنا داشتیم از گروه بریم بالا. این یعنی اگر میخوای یه مرحله دیگم بری بالا باید اقلا یه سال زحمت بکشی. باید بپذیریم تیم ما توان بازی های با فاصله کم و فشار زیاد و تو این مرحله رو نداشت و برای تیمی که بار اولش به این مرحله میرسه طبیعیم هست. تازه کواچم اولین تجربه ملیشه. پس نباید غیرمنطقی و عجول باشیم و توقع بی جا داشته باشیم . ایشالا قهرمانی جهان و با برگشت مصدومینمون میترکونیم. مهم مسیر درسته والیبالمونو که داره روز به روز بهتر میشه
  • عباس ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    به آسمان و زمین قسم ما به کواچ باختیم. ما به بی تجربگی کواچ باختیم . ما به بی تدبیری کواچ باختیم. ما به بی لیاقتی سرمربی باختیم. نه تایم اوت به جا داره نه تعویض به جا و..... یکی به من بگه عبادی پور در گیم دوم و سوم چه کار مثبتی کرد؟ دفاع روی تور داشت؟ آبشار داشت؟ دریافت درست داشت؟ چی داشت که باید تا آخر بازی تو زمین میموند؟ موسوی از 7 سرویس 6 سرویس رو به تور و بیرون زد. چرا باید دوباره سرویس بزنه؟؟
  • lind ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    باز هم کواچ باعث باخت ای تمام تعویض اشتباه بود ع و تمام امتیاز ها را خراب میکرد به نظر من کواچ هیچ نقش در موفقیت نسبی ایران نداشت پتانسیل تیمون در این حد بود من نمیدونم این عبادی پور چه خدکتی بهش کرده که تعویضش نمیکنه یه بچه هم میفهمه تیم چه موقع تعویض میخواد چه موقع وقت استراحت.ولی کواچ نمیفهمه .دلم واسه خودمون میسوزه چقدر بد بختیم که حتی نمیتونیم بک بازی ساده والبیال را درستی ببینیم.
  • علی ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    باور کنید که با کواچ نمیتوان در والیبال به مدالی رسید. وقتی که یک مربی تایم اوت به جا نمیگرد . آنقدر صبر میکند تا تیمش کلا نابود و لِه شود بعد وقت میگیرد !!! من نمیدانم وقتی بازیکنی دارد بسیار بد بازی میکند( مثل عبادی پور) چه اصراری دارد که تا آخر در زمین باشد؟؟؟ وقتی موسوی بیشتر سرویس هایش را به تور یا بیرون میزند چه دلیلی دارد که باز سرویس را موسوی بزند و باز به تور بخورد؟؟؟
  • علی 1994 ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    علاوه بر اینکه والیبال روی اعصاب بود صدا و سیما روی مخ بود. آقایان محترم من از والیبال سه چیز دیدم: 1. فردی که در حال زمزمه سرود کشور بود. 2. داوری که سوت از دهانش افتاد. 3. چهره ی دوست داشتی کواچ دوستان آیا مال شما هم این طور بود.
  • صرفا جهت اطلاع ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    سطح مربیگری کواچ مثل سطح بازی عبادی پور هستش!
  • ناشناس ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    تیم حرفه ای باید ثبات داشته باشد.بنظرمیرسید اگه روسیه حذف نمی شد قهرمان می شد
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    وقتی میگم این یارو عبادی پورو بایداز تیم ملی اخراج کنن، گوش نمیکنید وبه من منفی میدید.راضیه خانم باشما بودما که اون جوری پاسخمو دادی.
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    فکر کنم کار بیخ پیدا کرده... مورد داره ... درست نمیخان باهاشون خشکه حساب کنن .. اینام دیگه نمیخان بازی کنن ... فقط 1000$ !!!!!! من اگه بخام والیبال تماشا کنم هم 1000$ کمه !!!!!!!!
  • مهدی ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    1 0
    عزیز کلا تیم خوب نبود . اینجوری که شما میگی باید همه رو میاورد بیرون خودش میرفت تو
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    کجایی ولاسکو که یادت بخیر مااز مجموع 10بازی خارج از خونه 8بازی رو باختیم !!!فقط دو بازی رو تونستیم ببریم که این آخریه (برابر برزیل ) هم به خاطر سیاست مربی برزیل بود نه توانایی ما ! من از الان حاضرم شرط ببندم با این سرمربی در مسابقات آینده به جایی نمی رسیم مخصوصا مسابقات جهانی و لیگ جهانی سال آینده
  • علی 1994 ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    دوستان عزیزی که منفی میدن علت بگن. با کجای صحبت های من مخالفید؟
  • مجتبی ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    مردم ایران همه گوششون به حرفای گزارشگره. هرچی او بگه تکرار میکنن. عزیزمن کم میرزاجانپور خطاداشت. چیکارکرد. توبازی قبلی هم که باختیم که عبادی پور نبود.فکرکردی اگر این بازی هم نبود میبردیم. گزارشگره از کوچکترین اشتباه این عبادی پور اشکال میگرفت.اگر امیر غفور هرکاری میکرد وهرچی دفاع میشد ازش تعریف میکرد
  • ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اینا یه چیزیشون بود!!!!!!!!!!
  • علیرضا ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    بلاخره این لیگ با تمام ای کاش ای کاش ها تموم شده و رفت درسته 4 ام شدیم ولی اگه دقت کنید هر سال داریم بهتر عمل میکنیم به امید لیگ بعدی و مسابقات جهانی والیبال لهستان که 38 روز دیگس من موندم مسابقات جهانی لهستان روز های پایانیش مصادف با بازی های اسیایی اینچئونه یعنی بچه ها کامل مسابقه میدن؟
  • ناشناس ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    صدا وسیما واقعا مردم رو چی فرض کرده؟آقا پخش نکنید با تاخیر پخش بکنید.نشون دادن1000تصویر آهسته در20دقیقه اعصاب برا ادم نمیزاره...
  • صادق ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    منم موافقم. امیر غفور تو این بازی و توبازیهای قبلی خیلی دفاع شد. باید بدونه که این پست او مهمترین پسته و حتی یک امیتازش هم اهمیت داره
  • عباس ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    عامل موفقیت ما : 99% = بازیکنان 1% = کواچ عامل ناکامی ما 99% = کواچ 1% : بازیکنان
  • علی 1994 ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    درود بر تو ای شهروند. بابا راست میگه بلا راست میگه. وسط بازی که بازیکنان در حال آبشار زدن هستند صحنه آهسته چی میگه؟
  • مهدی ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    چرا غیر منطقی حرف میزنین. اگر برده بودیم کواچ الان بهترین مربی بود و تا آسمان میبردینش . اما حالا اون مقصره . همین کواچ امتیاز مارو با ایتالیا یکی کرد. همین کواچ 3 بار برزیلو برد. همین کواچ یه امتیاز از روسیه گرفت. همین کواچ تیمو به این مرحله رسوند . اون داره راه ولاسکورو میره . تازه این بیچاره همین که رسید خورد به لیگ جهانی.
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    دیروز که میگفتن ما خسته نبودیم . یعنی یه مشکلی با فدراسیون یا کسی پیدا کردن . نه؟!
  • محمد ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    درمواقعی که همه دارند بد بازی میکنن تیم نیاز به یک نقطه اتکادارد. کسی که واقعا بشه روش حساب باز کرد نه کسی که یه روز خوبه یه روز بد. کجایی شهرام
  • حمید ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    فدراسیون محترم کواچ اصلا در حد تیم ما نیست. تیم ما در این چند هفته یک روند نزولی کامل داشته. برد برزیل هم به خاطر این بود که اونها صعود کرده بودند و با نیروی کامل بازی نکردند.
  • عباس ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    باور کنید با کواچ نمیتوان به قهرمانی جهان رسید. احتیاج به یک سرمربی باتجربه و دوران دیده و با تدبیر داریم نه مربی که تایم اوت بلد نیست بگیره!!!
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    تون این دو بازی اصلا.. بازیهای قبلیشونا با این دو بازی .. جبران کردن .. متاسفم ..
  • مسیح ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    ذخیره های ما فاصله زیادی با بچه های اصلی داشتند و بازیکنان بی انگیزه بودند.شاید دست های پشت پرده کار خودشو کرده خدا میدونه.
  • مهران ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    لایک داری وحشتناک!
  • naeim ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    میخواستیم چهارم بشیم که شدیم تبریک میگم
  • ناشناس ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    از لحاظ بدنی خیلی کم آوردند ایتالیایی ها 5ساعت کمتر از ما استراحت کردند
  • ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    از بازی همه راضی بودم،به جز عبادی پور.کواچ عبادی پورو اورده تو زمین که در این بازی حساس و سر نوشت ساز آقا تجربه کسب کنه.بابا بندازیدش بیرون دیگه.
  • مهران ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    جا داره یک تشکر وحشتناک از صدا و سیمای عزیز داشته باشم که ثابت کرد ماهواره نه تنها چیز خوبیست بلکه جزء الزامات است!
  • پریا ۲۲:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    واقعا براتون متاسفم که انقد بی رحمانه قضاوت میکنید!ایران تا همین جاشم کار بزرگی کرد.یادتون باشه یه روزی همین جایگاهم آرزوی همه بود.خواهشا چشم سفید نباشید!!!چرا وقتی از والیبال چیزی نمیدونید نظر میدید!!!درسته عبادی پور خطا داش.ولی مگه فقط اون بود؟کواچم مربی خوبیه.منم 4 شدن بچه ها رو با افتخار هم به خودشون و هم به همه ایرانیا تبریک میگم.از همه اونایی که منطقی نظر دادنو پشت والیبالیستامون بودنو تبریک گفتن هم ممنونم
  • ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    تسلیم ایران برابر ایتالیایی ک فوق العاده بود امشب ما خودمون بودیم؟؟؟؟؟؟؟ چی میشه گفت ب کواچی ک تو بازی ب این مهمی کاملا بازیکنارو عوض کرد! چی میشه بهش گفت ک نمیدونه وقت استراحت چیه؟ چی میشه بهش گفت وقتی داره میبینه ی بازیکن خراب میکنه تا آخر نگهش میداره؟ هاااااااااااااااااااان؟ سید با این همه درد پاش با غیرت اومد تو بازی ک ی سریا بهم بزننش؟ بله درسته ما اولین بار بود صعود کردیم و بهترین نتیجه رم گرفتیم ولی تروخدا شما بگین ایران ایران همیشگی بود؟ بازم میگم بچه ها عالی بودین دوستون داریم کسب مقام 4 تبریک
  • عباس ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    باور کنید با کواچ میشه به قطر و امارات و پاکستان هم بازی رو باخت.
  • ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    این بازی دیگه نشون داد که خستگی عامل باخت امریکا نبود، دو دلیل شکست یکی کواچ بخاطر مشکل در گرفتن وقت استراحت ( که در بازی روسیه ست پنجم نمونه بارز این مسئله بود) و تعویض نکردن عبادی پور، اخه یکی بگه عبادی پور باید تو چنین مسابقاتی تجربه کسب کنه!!! دلیل دوم نداشتن نشاط و روحیه برد بین بچه هاست که از بازی امریکا شروع شد. معلوم نیست مشکل کجاست اما میشه روحیه بازیکن رو به عهده مربی تیم گذاشت، این دو بازی در حد تیم اسیایی متوسط بازی کرد
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    پخش بکنن .. درست و بدونه سانسور پخش کنن .. بریم سراغ ماهواره؟!
  • علیرضا ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    از دست صدا سیما مردم بدتر از این هارو میبینن تبریک میگم چهارمی رو ولی از کواچ مربی نمیشه از والیبال نیز تیم نمیشه
  • کریم ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    ایتالیا هم3بر0به برزیل باخت که این همه به مربیشون گیر نمیدن کواچ با تیم ایران4رم جهان شده.برا والیبال ایران افتخار کمی نیست
  • کهکشانی ها ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    بی ثبات نیست...شما زیادی طلب کاری... موفقیتی که یه شبه باشه یه شبه هم از دست میره... کسب مدال تو دومین سال حضور در لیگ جهانی انتظار غیر منطقی... بازیکن های ما و والیبالمون کلا مگه چقدر تجربه دارن...؟؟؟
  • ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    مربی که در لیگ ایتالیا تیمش سوم شده با چه منطقی میتونه بیاد و تیم آسیایی رو قهرمان جهان کنه؟؟!!! با ولاسکو که 7 بار سابقه قهرمانی جهان رو داشت میشد ولی با کواچ نمیشه.
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    همین عبادی شاید دو سال دیگه بهترین بشه.
  • بهنام ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    هرچندکه تیم مادرلیگ جهانی چندبازی خوب ارایه دادولی چند بازی خیلی ضعیف هم داشتیم منظورم بازی بالهستان امریکاوایتالیابودمخصوصااین دوباخت آخری که بازیهای خوب دیگرمون روهم زیرسوال بردومعلوم شدتیم ایران اصلاثبات نداره شایداگرولاسکوبود نتایج بهتری میگرفتیم وفکرمیکنم کواچ مربی خوبی برای تیممون نیست ضمنا میخواستم از صدا وسیمابخاطرکه تواین مسابقه بخاطرپخش تصاویر تکراری روی اعصاب مردم راه رفت وبه شعورمردم توهین کردتشکرکنم بسه دیگه
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    فقط ماهواره فول اچ دی .
  • ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    دوستانی که میگن ایران تا همینجا اومده شاهکار کرده،، حرفتون درست اما مث این میمونه شما پلی رو درست کنید و در مرحله بهره برداری ،پل رو خراب کنید، مث بازی ایران بوسنی و این دو بازی والیبال،این همه مردم رو خوشحال میکنن بعد یکدفعه همه چیز رو خراب میکنند، مردمو دیوانه کردن
  • کهکشانی ها ۲۲:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    بازیکن هایی مث عبادی پور باید بهشون بازی برسه...تیم والیبال آینده لازم نداره...یه بازیکن 20 ساله مث عبادی پور باید به مرور تو ترکیب تیم جا بیفته دیگه...
  • منصف ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    وااااااااااااااااااااااااااااااااااای این ایرانیا چرا اینجورین؟؟؟؟ آقا ، خانم ، بچه ، بزرگ ، بخدا 4م جهان بد نیست . لطفن جوگیر نشین هنوز یکسال نیست که کواچ بدبخت شده سرمربی چرا انقدر بی جنبه اید؟ بجای اینکه شکر کنید انقدر ناشکری میکنید که خدا نعمت رو از کفتون بیرون کنه؟
  • مهدی ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اتفاقا بهترین کارش تو این بازی اون تعویضا بود که باعث شد سه امتیاز جلو بیفتیم. حتی آبشارای قرا هم دفاع نمی شد. خواهشا مستدل حرف برنین
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    هربازیکنی در یه بازی ممکنه خوب نباشه ومربی باید جرات داشته باشه تعویضش کنه.پاسور وقتی دوبار به یه بازیکن میده واون خراب میکنه چه لزومی داره سومین بار پیاپی به اون پاس بده؟پاسور طوری پاس میداد که تابلو بود برای کدوم بازیکن،خب ایتالیایی ها هم که چوب خشک نیستند که، تشخیص میدن. در ست سوم 4امتیاز جلو بودیم،اونقدر تایم اوت نگرفت تا 2امتیاز عقب افتادیم بعد تایم اوت گرفت.من نمیدونم چه پدر کشتگی باتایم اوت داره؟ استفاده همزمان قرا وغفور(در طرفین) در خط جلو میتونست سودمند باشه. سرویس کنترلی برای چیه؟امتیاز گرفتن یا بهم زدن دریافت حریف، در این سطح از والیبال نباید سرویسهای کنترلی به تور بخوره یا بره بیرون.در این دوبازی کلا اشتباهاتمون خیلی زیاد بود وبدست خودمون امتیازات زیاد را ازدسیت دادیم. متاسفانه مربی شناخت خوبی روی بازیکنا نداره وفقط بلد بود در هر شرایطی(چه جلو باشیم چه عقب)مهدوی را آخر ست دو وسه بیاره تو. همونطور که دیدید میرزاجانپوروعبادی پور(درحالت کلی) بد اسپک نمیزن ولی دریافتشون واقعا ضعیفه واین باید مورد توجه بخصوص جوانانی باشه که میرن دنبال والیبال که فقط اسپک زدن نیست. تیمای مقابل خیلی خوب ماراآنالیز کردن
  • میثم ابهر ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    کسی ماهواره سراغ نداره؟ب خدا راس میگم...امشب گریه کردم انقدر سانسور کردن....بابا پخش زنده نکنین چرا زجر کش میکنین اخه؟
  • عباس ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    آقا مهدی. شما تا نتونی نقش مربی رو از بازیکن در موقیت و ناکامی تیم از هم جدا کنی پیشرفتی نخواهی داشت. عیار مربی رو در بازیهای حساس و نهای و تعویض هاش و تغییر تاکتیکها میشناسند. بگو ببینم کواچ کدوم یک از اینها رو داره؟ تعویض به جایی داشته؟ تغییر تاکتیکی داده که جواب بده؟ در بازیهای حساس تونسته نتیجه مناسب بگیره؟
  • علی 1994 ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    آقا مجتبی یا بازی رو خوب تماشا نکردی یا... دوست عزیز منظور من این نیست که تنها عبادی پور مشکل داشت منظورم اینکه که مربی باید تعویض می کرد و صحبت های لازم رو باهاش می کرد. چون ایشون بدون هیگونه توصیه ای به کارهای قبلی خودش ادامه می داد. صد البته که کل بازیکنان شب خوبی رو پشت سر نگذاشتند.
  • کهکشانی ها ۲۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    بابا مگه این بیچاره چند سالشه؟؟؟؟؟؟؟؟ یه جوری ایراد می گیرین انگار خودتون قهرمان وایبالین...
  • وجدان ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    بازنده این بازیها صدا وسیمابودبه خاطر توهین به حقوق تماشچیان بادروغ با سانسوروتصاویرتکراری
  • علی 1994 ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    به نظر من کواچ تنها نظاره گر باخت ایران بود و تجربه ی لازم رو نداره. البته که من یکی از طرفداران کواچ بودم ولی واقعا بی تجربه است.
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    از بازی همه راضی بودم،به جز عبادی پور.کواچ عبادی پورو اورده تو زمین که در این بازی حساس و سر نوشت ساز آقا تجربه کسب کنه.بابا بندازیدش بیرون دیگه.
  • کهکشانی ها ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    احسنت به شما خانم منطقی...که طلب کار نیست از بقیه!!!!
  • عباس ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    با بودن کواچ آرزوی رسید به فینال رو از سرت بیرون کن. شاید باور نکنید ولی با کواچ امکان نگرفتن مدال در بازیهای آسیایی هم زیاده. نزول والیبال ایران از امروز شروع شده! ببینید کی گفتم. مگر اینکه مربی رو عوض کنند.
  • محسن مکرم ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    دوستان عزیز باور کنید ظرفیت ما بیشتر از این نبود...تمام
  • صرفا جهت اطلاع ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    حالا نمیخواد گردن غفور بندازید ! مقصر اصلی کواچ بود نه غفور نه موسوی نه معروف نه میزرا نه قایمی نه غلامی و... هیچ کی خوب بازی نکرد! در ضمن سطح بازی محمودی مثل غفوره الان نمیخواد اون رو اسطوره کنید!
  • علی ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    کواچ بیشتر از اینکه به تیم ایران کمک کنه با عملکردش و تعویض های بدش به حریف ها کمک می کنه
  • علی 1994 ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    درسته. ولی تیم ملی والیبال ایران ظرفیت این رو داشت که حداقل روی سکو قرار بگیره.
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    تسلیم ایران برابر ایتالیایی ک فوق العاده بود امشب ما خودمون بودیم؟؟؟؟؟؟؟ چی میشه گفت ب کواچی ک تو بازی ب این مهمی کاملا بازیکنارو عوض کرد! چی میشه بهش گفت ک نمیدونه وقت استراحت چیه؟ چی میشه بهش گفت وقتی داره میبینه ی بازیکن خراب میکنه تا آخر نگهش میداره؟ هاااااااااااااااااااان؟ سید با این همه درد پاش با غیرت اومد تو بازی ک ی سریا بهم بزننش؟ بله درسته ما اولین بار بود صعود کردیم و بهترین نتیجه رم گرفتیم ولی تروخدا شما بگین ایران ایران همیشگی بود؟ بازم میگم بچه ها عالی بودین دوستون داریم کسب مقام 4 تبریک
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    فقط میتونم بگم عبادی برو بیرون.
  • صرفا جهت اطلاع ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    پاشید برید احیا ! حالا همه کارشناس شدن!
  • ناشناس ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    مثل 20:30
  • روح اله ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    به نظر من اگه اقای داورزنی به حمایت هاش از کواچ ادامه بده شمارش معکوس پایان ریاستش بر والیبال از همین حالا شروع شده. اینو به خاطر دو تا باخت اخیر نمیگم کلا کواچ وقتی که تیم عقب می افته توان برگردوندن بازی رو نداره. شناخت خوبی از بازیکنان نداره به بازیکنان ذخیره در زمانهایی که نتیجه زیاد مهم نیست بازی نمیده. نمیدونه کی باید تایم اوت بگیره کلا اومده تو ایران کسب تجربه کنه. اگه این شرایط ادامه داشته باشه خداحافظ داورزنی
  • ناشناس ۲۲:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    این صدا و سیمای بوووق! دیگه شورشو درآورده
  • سعید ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    کواچ اصلا نام بزرگی در رده نداره تجربش برای هدایت تیم ملی صفره برای همین نمی تونه یه وزنه احساسی خوبی برای بازیکنای تیم در مواقعی که فشار رو بچه ها زیاده باشه یا حتی به بازیکنای حریف فشار احساسی بیاره ولی وجود ولاسکو توی تیم اولا یه نقطه ی اتکای قابل اطمینان در مواقعی که فشار زیادی رو بچه ها متحمل می شدن بود دوما روی تیم حریف یه فشار روانی ایجاد می کرد در اینجا باید از عملکرد فدراسیون خورده گرفت که اولا آخه کدوم تیمی یه هفته مونده به همچین بازیهای مهمی مربیش رو عوض می کنه تازه مربی ای که هیچ شناختی از بازیکنا نداره دوما چرا حداقل یه مربی بزرگ و با تجربه رو انتخاب نکردن اگه نمی خوان که اینهمه تلاشی که این چند ساله انجام شده تا والیبال ما به اینجا برسه دود بشه بره هوا باید یه فکری بکنن
  • شیرعلی ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اقا دفعه ی بعد یه +18 بذارن گوشه ی تصویر تا نا اهلاش نبینن..
  • جواد ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    من یه سوال دارم از مسئولین فدراسیون کواچ رو از کجا پیدا کردید؟؟یعنی اگه یه مربی درستی داشتیم قطعا این دوره قهرمان بودیم مربی ما کلا محو بازی میشه اصلا یادش نیست که مربیه تازه امتیاز 24 که تیم باخته وقت استراحت می گیره بازیکنی که اصلا روز روش نیست و داره بد بازی میکنه رو تعوض نمیکنه به نظر من باید کواچ عوض بشه چون تا حالا چیزی از خودش نشون نداده
  • جواد ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اقا مهدی قطعا اگه بازی رو می بردیم مربیمون بهترین مربی جهان بود چون اگه به موقع تعویض می کرد تایم اوت به موقع می گیرفت و اشتباهاتش رو که در این بازی انجام داد نمی داد ما می بردیم
  • جواد ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    چهره کواچ مال ما دوست داشتنتی نبود...
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    ببین جناب کهکشانی ها،توی این بازی مهم که حکم مدال برنز واسه ماداره ،مربی باید از بازیکنانی استفاده کنه که هم استرسشون کم باشه و هم از بقیه باتجربه تر باشن.حالا متوجه شدی که نباید عبادی پورو بیاره توی زمین.از این به بعد به پاسخ هایی که به دیگران میدی بیشتر فکر کی.باشه?
  • مهدی ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    عباس آقا حرف شما کاملا منطقی و درست . اما باید پذیرفت به عنوان اولین تجربه ی ملی کواچ عملکردش بد نبوده. به هر حال ولاسکو دست کم تجربه ی هدایت ایتالیارو داشته . مگه کم چیزیه؟یقینا اونم تو تجربه های اولش مشکلاتی داشته.از روز اول که ولاسکو نبوده. بعدم این تیمراضی شده به چهارمی و خسته و بی انگیزه با شصتا تایم اوتم درست نمیشد. درضمن تغییر تاکتیکی که تو ست سوم داد حتی مارو سه امتیازم جلو انداخت اما بازم خودمون خراب کردیم. این که رو توپای برگشت راحت اشتباه می کردیم تقصیر اون نیست. تقصیر تیمه که دیگه حال بازی کردن نداره. یقینا کواچ در این مسابقه و حتی مسابقه های دیگه اشتباهاتی داشته . اما باید بهش فرصت داد.
  • ناشناس ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    دوستان عزیزان تا اینجا هم که اومد والا شاهکاره انصافا چنتا بازی تدارکاتی سنگین داشتیم؟ چقد واسه تیم خرج شده ؟ با کمترین امکانات بچه ها خودشون رو بالا کشیدن تو این مرحله توان بچه ها بیشتر از این نبود. کواچ هم یه ایراداتی داره اما بابا بنده خدا مگه چند وقته اومده؟ باید به تیمو مربی فرصت داد باید به تیم اعتماد کرد باید تجربه بچه ها رو بالا برد. خدایی دل آدم می گیره بعضیا با بی انصافی نظر می دن. سالها بود دل به آرزوی بازی و برد با یه تیم درجه یک بودیم . ایراد نداره مردم سطح انتظاراتشون بالا باشه اتفاقا خوبم هست اما یه نگاه هم به توان و تجربه بچه ها بکنیم بد نیست . التماس دعا
  • جواد ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    ما می خواستیم قهرمان بشیم شمایی که می خواستی چهارم شی
  • محمود ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    فقط باید گفت درود بر این جوانان غیور اریائی که با بازی های خوبشان اعتبار و افتخار و تحسین جهانیان را به ارمغان اورد ....... سر تعظیم فرود میاوریم
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    ببین جناب کهکشانی ها،توی این بازی مهم که حکم مدال برنز واسه ماداره ،مربی باید از بازیکنانی استفاده کنه که هم استرسشون کم باشه و هم از بقیه باتجربه تر باشن.حالا متوجه شدی که نباید عبادی پورو بیاره توی زمین.از این به بعد به پاسخ هایی که به دیگران میدی بیشتر فکر کی.باشه?
  • لبیک ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    به نظر شما بازی مقابل روسیه و برزیل حساس نبوده عباس آقا؟
  • ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    درباره مردم چي فكر كرده اين صدا و سيما بابا ما اينقدر هم نديد و بديد بي جنبه نيستيم به خدا اصلا هر خانمي رو كه نشون مي ده حالا خارجي يا ايراني مي شه تصوير اهسته تو اين بازي اخر كه اقايون رو هم كه نشون مي داد تصوير اهسته مي كرد
  • سعید ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    با این بازی اعصابمون خراب بود که این صدا و سیما هم نابودمون کرد به خدا اگه بازی رو پخش نکنید کسی ناراحت نمی شه ها حداقلش اینه که اعصابمون داغون نمی شه خدا به داد برسه تورنمنتای پیش رو با این عملکرد صدا و سیما فکر کنم مردم تیمارستانی بشن قهرمانی مردان جهان تو لهستان از طرفی لیگ جهانی سال دیگه که باید تو آمریکا هم بازی کنیم خدا به داد اعصاب و روانمون برسه
  • جواد ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    این ها ناشکری نیست ما می خوایم سال دیگه مقاممون از امسال بهتر بشه و داریم می بینیم با مربی ای که داره تجربه کسب میکنه نمیشه بهتر شد
  • جواد ۲۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    احسنت
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    تو که نمیدونی چند مرحله اردو داشتیم وبا چه تیمایی بازی کردیم مجبوری بیای نظربدی؟ روسیه ،بلغارستان ،صربستان از تیمایی بودن که بازی تدارکاتی داشتیم باهاشون.
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    داورزنی درحالت کلی کارش خیلی خوب بده آقای جوزده
  • ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    امان از سرمربی
  • میثم ابهر ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    داداش عباس چی کار کنیم صدا سیما دست از سانسور برداره؟
  • ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    مشرق به این صداوسیما بگو یاپخش نکنه یادرست پخش کنه. گزارشگره هم مونده بود چی بگه.سالهاست والیبال وفوتبال پخش میشه ولی هرروز بدتر از دیروز؟؟؟
  • ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    باید حتما تو اینجور بازی تجربه کسب کنه؟؟ اگه اینطوره پس چرا مقابل لهستان که صعود هم قطعی شده بود فیکسش نکرد؟
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    چرا لال شدن اونایی که شهرام محمودی رو قبول نداشتن امروز جای خالیش احساس میشد
  • ۲۲:۵۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    بااین کامنت گذاشتنت ،معلومه بچه ای. بچه جان بازی رده بندی اونم تو این وضعیت جای کسب تجربه نیست.فوتبال نیستکه سه صفر جلو باشی بری بازیکن جوان
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    کاملا بجا ومنطقی
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    غفور و محمودی رو یکی میدونی؟؟؟ من دیگه حرفی ندارم ... والیبال رو دیدی تا حالا؟
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    قلق تیمی مثل آمریکا دست ما نیست...وگرنه چرا تیمی که از ایتالیا برده(برزیل)رو میبریم...؟؟تا همین جا هم خوب بود فقط این دو بازی آخر نمایش خوبی از خودمون نشون ندادیم که این برای بزرگترین تیم های جهان در هر ورزشی حتی بیشتر از 2بار هم رخ میدهد همانند حذف تیم های ابر قدرت جهان در مرحله گروهی جام جهانی فوتبال و یا باخت تیم ملی فوتبال برزیل مقابل آلمان و هلند...خواهشا انقدر تندرو نباشید کمی انصاف داشته باشین و دور از منطق نظر ندید کواچ رو با بی انصافی بردید زیر تیغه ی تیز انتقاد و اصلا جوانب دیگه رو در نظر نمیگیرید...تعجب میکنم توجه کنین به این موضوع که کواچ اولین حضورش در سطح ملی است و تازه یک ماهه وارد تیم شده با این حال که یک ماه بیشتر از حضورش در تیم نمیگذره تیم را از رده ی 9 به 4 رسوند یعنی واقعا برای اونایی که تنها باخت ایران رو گردن کواچ میندازن و تنها تایم اوت نگرفتن و آوردن بازیکنی مثل عبادی پور از کواچ به چشمشون میاد فقط توجه به رتبه ای که الان با کواچ که 1ماهه اومده کسب کردیم و ولاسکو که 2سال در تیم بود و ما با او رتبه 9 ام را کسب کردیم کافی باشه تا دیگه اینطوری بی رحمانه راجع به کواچ نظر ندن هر مربی اشتباه میکنه ولی نمیشه منکر عالی بودن این مربی شد معمولا همه ی مربی ها و یا حتی کسانی که تازه وارد حرفه ای میشوند برنامه بلند مدت برای موفقیت و پیشبرد و سر و سامان دادن اوضاع دارند از همون اول نمیشه راجع بهشون قضاوت کردحالا هرچی میخواین بگین من به کسی توهین نکردم و از ولاسکو هم هیچ بدی نمیگم چون اون هم واقعا عالی بود امیدوارم بعضی ها انقدر کور کورانه و کوته بینانه اظهار نظر نکنن چون کواچ با توجه به پیشینه اش و این عملکرد بهتر از این تیم را پیش میبرد من برای نظر همه ی دوستان احترام قائلم فقط گفتم شاید بیان این موضوع لازم باشه وگرنه هیچ بی احترامی به هیچ عزیزی در کار نیست به امید موفقیت ایران!
  • جواد ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    خودت فهمیدی چی گفتی؟؟
  • naeim ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    شما حرف من رو فهمیدید؟ منظورم از ( میخواستیم ) بچه های والیبال هستن من که دوست داشتم اول شیم
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    خودت چرا نمیری؟؟
  • لبیک ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    بابا والا مام همینو میگیم. ملت فکر کردن ما باید قهرمان می شدیم .به نظرم اگر تو قهرمانی جهان قهرمان نشیم میریزن تو خیابان. بابا چه خبره یواش یواش
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    عجب ادم های نمک نشناسی تو ایران پیدا میشه بابا تا دیروز بزرگترین افتخارتون قهرمانی تو اسیا بوده با ولاسکو هم بزرگترین افتخارتون بردن ایتالیا و امریکا و صربستان بودش الان کواچ شما رو با یه تیم که 2 تا بازیکن اصلیش مصدوم بودن رسوند جزو 4 تیم نهایی خداییش خیلی بعضی ها پر رو هستن رو که نیست سنگ پای قزوینه
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    زمان ولاسکو هر بازیکن جوانی میومد تو بهترین بازیش میشد،زمان این برعکسه.نمیدونم واسه چی اینطوریه؟ بازیکنایی که برای درافت خط عقب وامیستن اگه رو دریافتاشون کار نکنن،باز هم کارمون زار خواهد بود.دریافت اول مهاجمان که موقع دریافت واقعا بده. تیم باید از لحاظ فکری وهم ازلحاظ جسمی قدرت جنگندگی داشته باشه.تو بازی قبلی جسمشون خسته بود،تو این بازی مخشون کار نمیکرد.وقتی محمودی مصدوم شد وموسوی، مربی تازه فهمید که بازیکنای ذخیره را درست نمیشناسه تا خوب ازشون استفاده کنه.مثلا قرا ازبهترینهای لیگ پارسال بود ولی وقتی ازش استفاده میشد که تیم عقب بود وکلی فشارروانی روش بود ودرنتیجه بازدهی مناسبی نداشت.اگه رو نقطه ضعفا کارکنیم راحت میتونیم سال دیگه هم جزو 4تا باشیم،وگرنه.....
  • علی 1994 ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    شیر علی جان ایده ی خوبی است. بهشون میگم.
  • ۲۳:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    عبادی پور خیلی هم خوب بودش برای بار اول تو تیم ملی خوب بودش
  • ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    دوروزه والیبال نگه میکنی توهم کارشناس بودن برداشتی؟ این حرفا واسه فوتبال مفت خوره:شاهکاربود،بیشترباید هزینه کنیم و...
  • علی 1994 ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    پس ایراد از تلویزیون ما بود. من از صدا و سیما عذرخواهی می کنم.
  • ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    داداش بعضی ها مثل عباس و علی 1994 اینا جو گرفته فکر میکنن الان باید فقط قهرمان میشدن اینا رو ول کن اصلش اینه والیبال ما دیگه بینالمللی شده و این برای ما بهترین نتیجه هستش که از اسیا جدا شدیم متاسفانه بعضی ها از ولاسکویی تعریف میکنن که کواچ گفت گفته بیشتر از لیگ جهانی و مقدماتیش بالا نمیاد حالا این ولاسکو با این طرز فکرش برای بعضی ها شده الهه
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    گر صبر کنی زغوره حلوا سازی .عبادی بور هم هنوز غوره است عبادی بور با تو ام ها زود زود زود
  • علی 1994 ۲۳:۱۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    حرفمو درباره ی عبادی پور تلطیف تر می کنم. عبادی پور جوان است و نیاز به راهنمایی داره باید آقای کواچ یه مقدار او رو راهنمایی می کرد.
  • ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    مهمترین صحنه ها از نظر صدا و سیما "صحنه صحبت کردن داور با بازیکن" و "صحنه نگرانی کواچ" و "صحنه تماشاگر ایرانی" که بیش از دویست بار در طول این مسابقه پخش شدند، بودند! واقعا این صحنه ها مهم بودند...
  • سهیل ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    والا،بلا،توی کشورخودمون خبلی مربیان بهتری نسبت به کواچ داریم،امشب باتعویض هاووقت استراحتهایی که گرفت باعث باخت ایران شد.
  • علی 1994 ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    راست میگی پاک فراموش کرده بودم. آدم رو همه چی بگیره اما جو کارشناسی نگیره. بابت تذکرتون ممنون.
  • فرهاذ ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    انشااله موفقیت والیبال مقطی باشه و برگردد به ده هفتاد با این پخش تلوزیون کافر شدم
  • ۲۳:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    فقط یاد گرفتیم همه چیز رو توجیه کنیم. خوب حداقل نصف بازی برابر روسیه و برزیل رو دوباره تکرار کنیم فرانسه در سال 1998 و اسپانیا در 2010 برای اولین بار اومدن فینال و قهرمان شدند پس اونجام بگیم این سال چهارم بشند وپله پله سالهای بعد اول بشند . چه توجیهیه. یه وقت هست که ما خوب بازی میکنیم و میبازیم اما یه وقت هست که در حد یه تیم ضعیف هم بازی نمیکنیم. باید نقد همیشه باشه. با این مربی به هیچ جا نمیرسیم
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    بازهم ازجوانان کشورمان درتیم ملی تشکرمیکنیم.انهاهرچقدرتوان داشتند،بکاربردند.گاهی درورزش سیاست کثیف ورودپیدامیکند!بماندکه فقط اهل فن متوجه خواهندبودچه اتفاقی افتاد!
  • عباس ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    باید یک اسپانسر کلفت پیدا کنیم تا شرط کنه که بازیها رو بدون سانسور فقط ،حمایت مالی میکنه!! پول چرب به صدا سیما بدی کار حله!!!
  • علی 1994 ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    ناشناس 22:58 قرار نیست که ایران در همون قهرمانی آسیا باقی بمونه. البته که تیم های دیگر هم تلاش می کنند. اما توانایی که بچه ها دارن به من میگه که با پرویی حرف بزنم.
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    این مرحله از بازیها جای حلوا درست کردن نیست!!! در مرحله مقدماتی جلوی لهستان باید حلوا درست کرد نه وقتی که یک قدم مانده به مدال جهانی!!
  • والیبالی ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    اقا این عباس چه گیره !!!!!!!!!!!!! همینشم خوبه مربیی که به قول تو هیچ اسمی تو جهان نداره میاد برا اولین بار یه تیم اسیایی رو چهارم جهان میکنه بالاتر از روسیه صربستان لهستان داداش کفر نعمت از کفت بیرون کند
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    ولاسکو چه تیمی رو تحویل گرفت و کواچ چه تیمی رو؟؟؟
  • علی 1994 ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۹
    0 0
    هرچه پیشرفت کنه صدا و سیما پس رفت می کنه. دلایل: 1. مدیران محترم صدا و سیما این سانسور مربوط به زمانی است که اینترنت اینقدر فراگیر نبود البته به شما حق میدهم باید برخی از موارد را سانسور کنید اما نه وسط آبشار زدن تیم ملی. 2. این همه عجله کردید که دستگاه دیجیتال بگیرید اما هنوز ما در دریافت تصاویر sd هم مشکل داریم و فرستنده ها خیلی ضعیف هستند و در حالی که دنیا درحال گذر از فرمت فول اچ دی هستند ما اندر خم sd هستیم. لطفا کمی برنامه ریزی بهتری کنید.
  • علی ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    جنبش ضد سانسور...
  • مهدی ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    قبل از بازی فینال استاد محتشمیان چندتانکته گفتن که جاداره به نظر بالام اضافه کنم: 1- کار بچه های ما عالی بوده و خیلی وقتا از تیمای حاضرم بهتر بوده 2- کواچ حالا حالاها جاداره تا به ولاسکو برسه 3- چرا کواچ با تیم اصلی به دو بازی تشریفاتی مقابل لهستان رفت؟ میتونس به تیم اصلی استراحت بده، بچه های ذخیره رو بسنجه و تجربشون بالا بره 4- چرا وقتی تیم خوب کار میکنه فقط نگاه می کنه ؟ درحالی که باید سرعت تیمو زیاد کنه و اگر میتونه تغییری ایجاد کنه تا تیم روندشو ادامه بده 5-چرا وقتی حریف روند پوین گیریش قطع نمیشه و اختلافش با ما زیاد میشه وقت استراحت نمیگیره؟ 6- و چرا از لحاظ روحی روی تیم برای این دو بازی کار نشده؟
  • کربلايی ۰۰:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    این آقای کواچ بیشتر تماشاچی بود تا مربی همینجور بر و بر وایساده بود ذول زده بود بازی رو تماشا میکرد اصلاً کار بلد نیس حیف پولی که به اون بدن . هیچ عکس العملی از خودش نشون نمیداد. دوربین چی صداو سیماهم گندشو درآورده بود، بنظرم لج کرده بود با تکرار صحنه های بی مزه رو اعصاب بیننده ها راه میرفت چند دفعه نزدیک بود خودمو بزنم ، به اون که دسترسی نداشتم.
  • مهدی ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    ایشالا برا جهانی این مشکلات رفع میشه
  • حسام ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    فقط و فقط اعتماد به کــــــــــــــــــــــــواچ
  • ۰۰:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    علی 1994 شما بهتره به جای اینکه پشت کام به تقسیم کردن اعضا به خوب و بد بری یه بار تو زمین والیبال بازی کنی چنان حرف میزنی که انگار داشتیم با تیم محلات شما والیبال بازی میکردیم ادم های ناسپاس چون شما نوبر هستن
  • لبیک ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    کافیه مصاحبه بازیکنارو بعد بازی امشب بخونید . همشون از چهارمی راضین. این یعنی نبود انگیزه و نجنگیدن برای قهرمانی
  • غزل ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    اگه این دوتا باخت ما به خاطر خستگی بود چرا ایتالیا و برزیل خسته نبودند
  • پریا ۰۰:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    ببینید این ولاسکو بود که والیبال ایرانو بالا آورد و یه جورایی به جهان معرفی کرد که ما هم هستیم.توش حرفی نیست ولی ناشناس عزیز راس میگه منم تو مصاحبه کواچ خوندم که نظر ولاسکو این بوده که سطح نهایی ایران همون سطحیه که قبلا بود و نمیتونه بالا بره ولی کواچ مخالف بود پس ایرانو باور کرد.من نمیگم کواچ عالی بود ولی بنظرم عملکردش خوب بود و اینجور کوبیدنو ناعادلانه قضاوت کردن بعضیا درست نیس
  • یاسر ۰۰:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    ما احیامون رو با مشرق میگیریم :)
  • علی 1994 ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    برخی از اظهارکنندگان تصور می کنند که چون من مخالف کواچ هستم طرفدار ولاسکو هستم. اما از زمانی که ولاسکو گفت که سطح والیبال ایران مرحله ی گروهی است از طرز تفکرش خوشم نیومد. ضمنا ببخشید مدام اظهار نظر می کنم.
  • کهکشانی ها ۰۱:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    خوب بزرگسال...وقتی غلامی تو ترکیب عین سه تا آبشارشو دفاع میشه تو رو به جای غلامی ببره تو زمین؟؟؟ خوب مثلا کی رو نیمکت نرفت تو زمین؟؟؟ هییییی الکی میندازین گردن اون بیچاره دیگه... والا من یکی یادم نرفته همین غفورو چه قدر وقتی پشت خط محمد کاظم بود گور به گورش کردن ملت...
  • کهکشانی ها ۰۱:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    کلا ما حتی اگر 1 میلی لیترم لیوانمون خالی باشه ...همون یه ذره رو فقط می بینیم نه قسمت پر لیوان رو...
  • محدثه ۰۱:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    تیم ایران باید تیمی باشه که ذخیره هاش هم یه پا تیم باشن وبااومدن به زمین بازی افت نکنه واین یه بازیکن پروری بزرگ می خواد و همچنین میدون دادن به عبادی پور ها تازه اول راهه جام جهانی ها و لیگ جهانی های دیگر در راه است
  • کهکشانی ها ۰۱:۲۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    یک مدیر مث داورزنی داشتیم تو فوتبال الان وضعیت فوتبال این نبود..هی الکی ایراد می گیرین
  • محدثه ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    چه حرکت زشتیه وقتی یه ملت داره بازی حساس تیمشو میبینه و صداوسیما وسط یه پوئن حساس صحنه آهسته میذاره..
  • کهکشانی ها ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    ممنون از نصیحتت...ولی میشه بگی به جاا عبادی پور کی تو زمین می بود؟؟؟ اصولا کی امشب خوب بازی کرد؟؟؟ نمیگم عبادی پور در حد زایتسفه...ولی چرا همه کاسه کوزه ها رو می شکونین سر اون بیچاره... همیشه وقتی یه بازیکن از تیم های پایه میاد بزرگسالان ملت همین جوری له می کنن بیچاره رو... اولین بازیکنی نیست که باهاش این طوری برخورد میشه
  • ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    بر عکس تلويزيون سوريه کسي که خجاب داشته باشه بعنوان مجري نشون نميده همه مجرياي زن کشورر دوست وبرادر سوريه بي حجابن
  • محدثه ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    تیم های اول تا چهارم هیچ فرقی ندارن ما خسته بودیم و خوب ریکاوری نشدیم
  • محدثه ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    قبول دارم ما تو بازی حساس به تعویض های حساب نشده کواچ باختیم ولی عوضش کواچ برای بازی های جام جهانی میفهمه کیو بذاره کیو برداره
  • کهکشانی ها ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    میشه بگی فرانسه و اسپانیا الان کجان؟؟؟ موفقیت هاشون تداوم داشت؟؟؟ چیزی که ما تو والیبال می خوایم حضور مستمر تو لیگ جهانی و قدرت های برتره...مث ایتالیا و برزیل و روسیه که شاید بعضی سال ها ندرخشن ولی همیشه قدرتمندن... فرانسه و اسپانیا اصلا نمونه های خوبی برای مقایسه نیستن والا ملت چه اصراری دارن بگن والیبال بد کار کرده...اگه این دو بازی بد بود دلیلشو باید پیدا کنن که می کنن...شما نمیخواد حرص بخوری
  • محدثه ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    تورو خدا یه کوچولو حرفه ای باشید
  • کهکشانی ها ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    خوب شد فوتبال نتیجه نمی گیره کلا....اگه نتیجه می گرفت یهو یه بازی می باخت مردم همون دم فرودگاه تیربارون می کردن بازیکنا رو اون وقت اون برزیلی ها 7 تا می خورن از آلمان بازم تشویق میشن... ایرانی = یه آدم که فقط از این و اون طلب داره
  • hamid ۰۱:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    یعنی حالم به هم خورد...همش صحنه آهسته...بعد میگن چرا ماهواره میخرن مردم؟
  • 123 ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    فکر کنم صدا و سیما تصور میکنه مردم مریض جنسی هستن..این چه وضعشه آخه!!!90 درصد بازی صحنه آهسته بود..
  • ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    چرند محض
  • ورزشی ۰۲:۰۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    کاملا با نظر مهدی موافقم ... اینجور که شما میگید باید همه رو می آورد بیرون ... البته دیگه ست سوم این کارو کرد بنده خدا... وقتی بازیکن تعطیله مربی کاری از دستش نمیاد نمیتونه خودش بره بازی کنه که ... تعویضیامون از اصلیامون بدتر بودن ... وگرنه فکر نکنم هیچ مربی دوست داشته باشه تیمش ببازه ... فقط انتقاد نکنید
  • علی 1994 ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    درود بر سعید معروف
  • مهدی ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    برای کسانی می نویسم که تیغ آخته ی نقد رو بر گردن کواچ فرود می آورند: کواچ بهترین مربی لیگ ایتالیا در سال ۲۰۱۳ شد.
  • ناشناس ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    همه اونایی که کواچ قبول ندارن برن خجالت بکشن.درسته ولاسکو خیلی باتجربه بود ولی ما با اون فقط تونستیم ایتالیاوصربستانو شکست بدیم اما امسال کواچ اومده و با اینکه هیچ شناختی از تیم نداشته ایرانو تو دومین سال حضورش تو لیگ جهانی چهارم میکنه تازه اولین تیم آسیای والا به خدا خیلی قدرنشناسین به نظر من باید بهش افتخار هم بکنیم درآخر جای داداش شهرام هم خالی
  • ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    امید وارم از اشتباهات درس بگیرن
  • ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    در هر صورت نباید از همین اول راجع به کواچ قضاوت کرد همون طور که گفتم برنامه اینا برای دراز مدته
  • ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    دقیقا،یکی از دوستانمون گفت ولاسکو چه تیمی رو تحویل گرفت کواچ چه تیمی رو؟باید در نظر گرفت که کواچ اولین تجربه اش در سطح ملی و تیم رو تا رتبه 4 ام پیشبرد باید ببینیم در ادامه چه خواهد کرد...!
  • ۰۳:۱۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    علی گوشتون خوب بازکن چون هم اعصاب ندارم هم میخوام دلیل منفی دادنموبگم:اولابازیکن بد نه بازیکن ضعیف دوما عبادی پورهمش۲۱سالشه اولین حضورملیشه بزرگترشان بایذهدایتش کنند،مجتبی درست میگه مردم عقلشان دادن دست یه گزازشگر که ۸رواز۷تشخیص نمیده؛میززاجانپور وغفورخطاهاشونم ازعباذی بیشتربوداماچون۳سرویس پشت نم خراب کرده اسمش بددررفته؛موسوی مصدومه بخاطرکمک ب تیم اومدی زمین اوکی?وکواچ!ولاسکوازبازیکنان سواری گرفت(واقعاعذرمیخوام ازهمه ی بچه ها)برای رسیدن خودش ب خواسته هاش ولاسکوهیچ بود این بچه ها بودن ک تیم رفت بالا وکواچ ازهمه استفاده میکنه وتنهامشکل کوچا اینه که وقت استراحت رو دیر میگیره همین
  • س ۰۳:۲۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    عباس نمیخوای بگی که برنامه التماس و لا سکو?!!! بخدا ولا سکو هیچی نبود
  • س ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    لایک داری شدید...!دمت گرم!
  • رضا ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    با تشکر از بچه های والیبال ایران و تبریک به خاطر موفقیتشون تو دومین دوره حضور. یک تشکر ویژه هم از گروه ورزشی مشرق باید کرد که اخبار لیگ جهانی رو عین جام جهانی عالی پوشش داد و مهمتر از اون انتشار نظرات در اسرع وقت بود. ورزشی مشرق کارت عالیه. خدا قوت
  • ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    کربلایی محترم شما چرا اصلا متوجه نیستی؟!عزیز من با این همه نظراتی که دوستان راجع به عملکرد کواچ البته در دفاع ازش دادن من تعجب میکنم شما چرا هنوز قانع نشدی...بابا مسئله از این واضح تر که کواچ تجربه ملی نداشته و تازه 1ماهه وارد تیم شده و با این اوصاف تیم ما با این سرمربی الان چهارمه در جهان...خواهشا یه کم رو این مسئله فکر کنین
  • ۰۴:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    آفرین
  • ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    منم دقیقا با همین جر کو بیدن و قضاوت کردن مخالفم...
  • س ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    لایک
  • علی ۰۴:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    ولاسکو سابقه چندین بار قهرمانی به همراه تیم ایتالیا در لیگ جهانی.
  • ۰۴:۳۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    از کجا میدونی اگه کواچ پارسال میبود همین بردهارو کسب میکرد و اگه ولاسکو امسال میبود تیمو قهرمان نمیکرد
  • ۰۴:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    و استفاده از عبادی پور و باختهای پشت سر هم
  • ۰۴:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    آقاجان خب همیشه که نمیشه یکی مثل ولاسکو رو پیدا کرد کواچ با این سابقه ای که آقا مهدی گفت تیم رو چهارم کرد
  • سارا ۰۶:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    آقایون انتظار معجزه از مربی که دوتااز بازیکنای اصلیش مصدوم بودن نداشته باشین بابا چطور وقتی با همی مربی از برزیل امتیاز می گیریم می گید به به حالا شد پیف پیف
  • solale ۰۶:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    کهکشانی ها واقعا باهات موافقم
  • solale ۰۶:۳۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    منم با نظر کهکشانی ها موافقم.واقعا اوناییکه میان انتقاد میکنن و طلبکارن نه خودشونو بجای بازیکنا میزارن نه بجای کوواچ که هنوزهیچی نشده اومده ولی مقام تیم رو ازنهم رسونده به چهارم.شما اصلا میدونین چهارم شدن ینی چی ؟؟تا چقدر ناشکری
  • solale ۰۶:۴۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    بنظرم چون اونا تجربشون تو مراحل نهایی بیشتره و عادت کردن به استراحت های کم مدت
  • کریم26 ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    همه عشقم ایران وایرانی بودنه ولی ارزو میکنم که مجبورنباشم پخش زنده قهرمانان ایران را ازسیما ببینم به هرقیمثی که بشه توهین به شعور مردم ازطرف هیچ بی شعوری خوب نیست
  • ۰۷:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    علی 1994 شما کاملا" درست میگید الهی لال بشه اون کسی که عبادی پور به تیم فراخووند . ای کاش جاش با محمودی عوض میشد .نه سرویس بلده نه آبشار بلده نه توپ گیری بلده فقط خدا 2 متر قد بهش داده و کلی استرس
  • مهران ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    حیف این تیم که به نظر من حقش گرفتن مدال بود ولی به خاطر داشتن یک مربی بی تجربه چهارم شد. در ورزش مدال ارزش داره به نظر من تیم چهارم با تیم دهم هیچ فرقی نداره .ولی به هر حال خسته نباشید به بازیکنان تیم ملی والیبال میگم.
  • ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    خدارو شکر برزیل قهرمان نشد مثل آرژانتین تو فوتبال این هم با بدبختی خودشو به فینال رسوند حتی لیاقت نایب قهرمانی هم نداشت بازیکناش بیشتر به درد بوکس و کینگ بوکسینگ میخوردند تا والیبال با اون مربی روانی و احمقش
  • ۱۰:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    اقا تصاویر مستقیم تصاویر خوبی نداره اقا صدا و سیما مجبوره بعضی از صحنه ها رو قطع کنه خیلی اوقات خانما لباس مناسب هم ندارند
  • solale ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    کوواچ لحظه آخر به تیم اضافه شد... تیم بسته شده را تحویل گرفت... در طول مسابقات یکی از بهترین سرعتی زن هایش مصدوم شد.. پشت خط زن اصلیش مصدوم شد زمانی که تیم می برد او فنی ترین مربی جهان بود.. تیم را به جمع 4 تیم برتر رساند... سنارگان بسیار جوانی برای آینده والیبال معرفی کرد... اما زمانی که باخت افرادی از وی خرده گرفتند... افرادی که هنوز نمی دانند چرخش والیبال در زمین به چه صورت است.. کسانی که تفاوت پست قدرتی زن و سرعتی زن و پشت خط زن را نمی دانند... اما به خود اجازه می دهند تا قابلیت فنی اسلوبودان کواچ را زیر سوال ببرند... کواچ عزیز پس از رفتن برای ما عزیز خواهی شد.. آری این چنین ملتی هستیم ما..
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    این دفاع وسط آمریکا(لی) چرا اینطوری بود؟ یه جورابش مشکی وبلند واون یکی سفید وکوتاه؟!! خرافاتیه؟شیطان پرسته ؟ کمبودامکانات؟ مشرق یه تحقیقی بکن
  • محض اطلاع ۱۲:۴۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    لایکت کردم شدیدا
  • حاجی ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    جالبه ! ولاسکو هیچی بود! من هنوز بازیای زمان ولاسکو یادمه. انگا چند سال گذشته که فراموش کردین، زمان ولاسکو بازی اصلی بچه ها از امتیاز 16 شروع میشد.بارها بارها دیدم که ایران از این امتیاز به بعد به چند تعویض از این رو به اون رو میشد
  • حاجی ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    دقیقا مهدی جان! حرف من همینه! برزیلو نگاه کن مرحله به مرحله بهتر میشد ، افتی تو کارشون نبود. حتی بنظرم باختشون با ایران با سیاست بودتا به آمریکا نخورن. باید تو بازیا یر مهم از ذخیره ها استفاده میکرد تا تجربشون بره بالا.
  • ۱۷:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    اره داداش ما فهمیدیم
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    معذرت میخوام منظورم شرط سر مرگت?! اقای محترم ولاسکوهیچی نبودمفهمومه
  • م ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    هی ناشناس اخری داری زیادی قد قدمیکنیا
  • نازنین ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    دمشون گرم چون ما قهرمان المپیک که روسیه بودرو حذف کردیم همین جای شکر داره بابا کدوم تیمو دیدید توی دومین سال حضورش چهارم بشه یکم انصاف داشته باشید بچه ها مچکریم
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    بابا دوستان چرا جوش می کنین این کواچ بیچاره 5ماهی نیست که به ایران اومده چرا اینجوری می کنین آیا تو 5ماه میشه همه ی تفکراتو اجرا کرد؟؟؟؟؟
  • ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    بابا عباس خان دیگه داری شورشو درمیاری اگه عرضه داری برو سرمربی تیم ملی والیبال شو نه اینکه مثل مرغ قد قد کنی.
  • ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    تو یکی فکتو ببند
  • ساناز ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    اول از همه براي كسب مقام چهارم به واليباليستاي خوبمون تبريك ميگم دومن شما هايي كه ميگيد كواچ كارشو بلد نيست بايد بهش افتخار كرد چون براي اولين بار تو جام جهاني سرمربي بود دوما بچه هاي ما پيشرفت داشتن سوما عبادي پور اينده كشور ماست شمايي كه ميگي هيچيو درست نزد بايد بهتون بگم اگه ميتونستين خودتون ميرفتين بازي ميكردين بعدشم هرچي بود بهتر از ميرزا جانپور بازي كرد و اينكه موسوي بيچاره مصدوم بود همين كه اومد تو بازي خودش كلي و غفور بازي خوبي كرد ولي اخرش نتونست جاي خالي محمودي رو پر كنه لطفا شما هايي كه واليبال بازي نكردين و نميدونين چقدر سخته نظر الكي ندين واقعا دستشون درد نكنه اميدوارم همشون موفق باشن كسب مقام چهارم تو جهانم خودش كلي حرفه واليباليستاي عزيزم بهتون خسته نباشيد ميگم و دستتون درد نكنه
  • mehrnoosh ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    کارشون معرکه بود.دلیل بالانرفتنم شاید کم تجربگیشون نسبت به سه تا کشور دیگه بود اونا بنیه شون بهتر بود. بعدشم خدایش فک نکنم اونقد که برا اونا خرج شده برا بچه های ایران خرج شده باشه.قسم میخورم اگه بودجه فوتبالو بدن والیبال خییییلی راحت هرسال اول شیم چون بچه ها بااستعدادن و غیرتی.
  • محض اطلاع ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    شما لطفا مقایسه نکن خوبه شما سرمربی نسیتی وگرنه تیم نابود میشد بعدشم داش شهرام هر توپی واسش می یومد امتیاز میکرد حالا هی با این غفور مقایسش کن
  • ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    به تو هیچ ربطی نداره . فقط نظرمو گفتم تو هم اگه خون به مغزت میرسه نظرتو بگو وگرنه ببند حلقتو
  • sara ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    ینی دمت گرم با این نظرت...حرف نداشت!واقعا کواچ بعد از رفتنشه که عزیز میشه که ایشالا هیچ وقت نره...
  • مجتبی ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۰
    0 0
    مشرق جان سلام. باعرض خسته نباشید خدمت دست اندرکارن این سایت خواستم ازتون تشکر کنم. شما از جمله معدود سایتهایی هستید که تمام نظرات رو منتشر میکنید. واقعا دستتون درد نکنه
  • ۰۰:۲۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    شما ها اصلا در جریان هستید که با همه ی تلاش هایی ک کردن ؛فقط نفری 9میلیون بهشون میدن؟؟؟؟؟؟ منم ب جای اونا بودم بد بازی میکردم تا سال دیگه بیشتر هزینه کنند و میلیاردی واسه فوتبال خرج نکنننننننننند
  • غزل ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۳۱
    0 0
    می شه لطفا زمان برگذاری بازی های ایران در لیگ جهانی 2015 را بگید
  • ایرانی ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    مشرق حیا کن یکم از سایت ورزش سه یاد بگیر. همه از سایت مشرق بیاید بیرونو بیاید توی Www.varzesh3.com
  • عاشق ورزش 3 ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    بله ایرانی جان مشرق چیزی بلد نیست بهترین سایت دنیا ورزش3 مشرق دیگه نمیام تو سایتت
  • توانپور ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۵
    0 0
    سایت مشرق اصلا خوب نیست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس