دروازه‌بان تیم فوتبال پرسپولیس گفت: اگر در بازی اول برنده شده بودیم، الان بازیکنان ما مسی و رونالدو می‌شدند.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال پرسپولیس در اولین بازی خود در لیگ برتر مقابل تیم فوتبال نفت تهران با نتیجه یک بر یک متوقف شد پس از این بازی انتقادهایی به برخی از بازیکنان پرسپولیس از جمله سوشا مکانی شد. به همین دلیل دقایقی با این بازیکن گفت‌گویی انجام دادیم که در زیر می‌خوانید:

از بازی با نفت شروع کنیم این بازی را چگونه دیدید؟

بالاخره در اولین بازی خودمان در لیگ برتر مقابل تیم خوب نفت قرار گرفتیم. نفت در چند سال اخیر همواره نشان داده که تیمی جوان و بسیار جویای نام است. البته ما مقابل نفت فقط نتیجه برد حق‌مان بود چون همه از کادر فنی تا مردم گرفته از ما برد می‌خواستند. ما بازی‌های تدارکاتی خوبی را پشت سر گذاشتیم و حتی برای این بازی هماهنگی‌های لازم را داشتیم.

اما نتوانستید با پیروزی میدان را ترک کنید.

فوتبال است و همیشه شانس یار یک تیم نیست، ما از خیلی تیم‌ها زودتر تمرینات خودمان را شروع کردیم و به نظرم همه چیز مهیا بود تا با شکست نفت گام اول را محکم برداریم اما در هر صورت اتفاقاتی در این بازی افتاد که توپ‌های ما متأسفانه وارد دروازه حریف نشد تا همه چیز مساوی بین دو تیم تقسیم شود.

 آیا با این نتیجه می‌توان به آینده امیدوار بود؟

بله. باید به آینده امیدوار باشیم تا امتیازها را به هیچ وجه از دست ندهیم ما هدف بزرگی را امسال داریم و باید در مسیری که می‌رویم خیلی دقت کنیم تا دچار مشکل نشویم.

آیا در بازی اول استرس هم داشتی؟

خیر. به هیچ عنوان استرس نداشتم. من بازیکن بی‌تجربه‌ای در این فوتبال نیستم و نزدیک 11 سال در لیگ برتر توپ می‌زنم و بازی می‌کنم من حتی در رده ملی هم به میدان رفتم پس بی‌تجربه نیستم که استرس به من غلبه کند ولی در هر صورت این را هم نمی‌توانم پنهان کنم که بازی برای پرسپولیس هرچه از زمانش می‌گذرد بیشتر یک بازیکن در ترکیب تیمش جا می‌افتد. البته من به عنوان دروازه‌بان در اولین بازی‌ام برای پرسپولیس سرمربی و مربی دروازه‌بان‌ها باید درباره من نظر بدهند.

من اعتقاد دارم به دور از اینکه بخواهم شخصاً درباره خودم حرفی بزنم کلاً پرسپولیس هفته به هفته بهتر و قدرتمند خواهد شد و مطمئن باشید این تیم آینده‌ای در فوتبال ایران خواهد داشت که سالیان سال از نظر فنی تغییراتی در آن به وجود نخواهد آمد. این تیم به نظر من آینده بسیار درخشانی دارد.

فیلم بازی را پس از تساوی مقابل نفت تماشا کردی؟

بله. من همیشه سعی می‌کنم 100 بار فیلم بازی‌ها را ببینم، این تصمیم برای الان نیست و از گذشته نیز این کار را می‌کردم. من هر وقت بازی که تمام می‌شود بازی را برای خودم برای شناسایی اشتباهات مرور می‌کنم و مطمئن باشید روی آن آنقدر تمرکز می‌کنم تا در بازی‌های بعد این نواقص برطرف شود اما در بازی با نفت برای من یک موضوع بسیار جالب بود.

چه چیزی؟

عادل فردوسی‌پور کلاً برنامه 2014 را که برای جام جهانی برگزار می‌کرد اگر یک کم بر روی این برنامه دقت داشت می‌دید که خیلی‌ از بازیکنانی که در جام جهانی توپ می‌زدند از کفش‌های مثل من در بازی با نفت استفاده می‌کردند و حتی دروازه‌بان‌ها از دستکش‌های من می‌پوشیدند. نمی‌دانم چرا پوشیدن لباس، استرج و دستکش من برای او اینقدر عجیب و غریب بود؟! این موضوع برای من هم زیاد مهم نیست و ما باید به اصل کار بچسبیم. من به این مسائل عادت کردم.

فقط همیشه خدای خودم را پشتوانه خودم دیدم و نیاز به هیچ کسی ندارم که بخواهد مرا حمایت کند. اصلاً برایم مهم نیست که چه کسی چه حرفی می‌زند و چه کسی مکانی را دوست دارد یا ندارد.

ضمن اینکه من پرسپولیس را دوست دارم و برای موفقیت این تیم از جان مایه می‌گذارم و مطمئن باشید تمام تلاشم را انجام خواهم داد تا به هدفم برسم. اصلاً برایم مهم نیست که چه کسی چه فردی را دوست دارد و چه کسی از من بدش می‌آید چون بعد از 11 سال این موضوع برای من عادی شده است و دیگر برای من جا افتاده است.

من از نظر فنی همیشه به دنبال رقابت سالم بودم و خارج از مستطیل سبز رقابت با هیچ کسی نداشتم من هرچه دارم در زمین بازی آن را پیاده می‌کنم و حرف‌هایم را داخل زمین می‌زنم مسائل حاشیه‌ای را اصلاً دوست ندارم و این را هم می‌گویم وقتی که به پرسپولیس آمدم برای من کم مشکل پیش نیامد ولی اصلاً  مهم نبود ولی این حرف را می‌زنم من از همه و خیلی‌ها پرسپولیسی‌تر هستم و مطمئن باشید هر روز بیشتر تلاش می‌کنم تا به هدفم برسم.

قبول داری که مقابل نفت گل بدی را دریافت کردی؟

به نظرم بحث گل به خودی و این حرف‌ها مباحثی است که بیان می کنند تا خودشان را شیرین کنند ولی برای من این حرف‌ها معنایی ندارد. گل به خودی گلی است که با بغل پا توپ را وارد دروازه خودت کنی. من در آن صحنه عکس‌العمل سریع و تندی نشان دادم و توپ ناگهان از پشت‌سرم وارد دروازه شد.مقابل نفت خوب بازی کردیم و اگر آن بازی را برده بودیم، آن وقت همه بازیکنان ما دیوید بکهام، رونالد و مسی بودند اما الان که نبردیم این تیم آینده‌ای ندارد و از این حرفها که همیشه زیاد بیان می‌شود، پس ما نباید به این حرف‌ها زیاد توجه کنیم. فقط این را می‌توانم بگویم طرفدار واقعی و کسانی که دل‌شان برای این تیم می‌سوزد می‌دانند که این تیم جوان است و آینده روشنی دارد و این برای پرسپولیس کافی است. ما باید قبول کنیم در هر مجموعه‌ای یکسری آدم‌ها دوست ندارند موفقیت تیم و کادر فنی را ببینید ولی ما تازه ابتدای کار هستیم و بدون شک موفق خواهیم شد. ما تازه اول راه هستیم و حتی در بازی اول به جای مساوی می‌توانستیم برنده باشیم اما الان هم اتفاق خاصی نیفتاده است امیدوارم در بازی بعدی امتیازهای کامل را بگیریم.

خیلی زود در هفته دوم به فولاد خوزستان رسیدید، آیا شرایط برای شما سخت است؟

من کلاً خودم را در پرسپولیس برای روزهای سخت آماده کرده‌ام و همیشه هم خدا را شکر در روزهای سخت سربلند بودم. در بازی با فولاد هیچ حساسیت خاصی برای من وجود ندارد. من فصل گذشته تمام تلاشم را برای سربلندی و موفقیت فولاد انجام دادم و الان هم بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس هستم. امیدوارم همه بچه‌ها به هدفی که در این بازی حساس دارند یعنی 3 امتیاز برسند. من خودم هم شخصاً مطیع کادر فنی هستم و اگر صلاح دانستند که در چارچوب پرسپولیس قرار بگیریم با تمام وجودم کار می‌کنم.

 آیا فکر می‌کردید با حضور نیلسون در اولین بازی در ترکیب اصلی باشید؟

من همیشه حرف‌هایم را در تمرینات و بازی‌ها می‌زنم. زیاد عادت ندارم خارج از زمین به دنبال نفر اول شدن باشم. من خودم این فکر را می‌کردم که در چارچوب باشم اما شاید یکسری‌ها دوست نداشتند این اتفاق بیفتد و از من به عنوان نیمکت‌نشین یاد می‌کردند و می‌گفتند مکانی برای نیمکت‌نشینی به پرسپولیس آمده است اما خدا را شکر در تمرینات و بازی‌ها کار خودم را انجام دادم و بدون اینکه حرف اضافه بزنم یا خارج از چارچوب حرکت کنم به حقم رسیدم اما جای شکرش باقی است که علی دایی کسی است که آنقدر ثروتمند است که مثل کسان دیگر اتفاقاتی مانند لابی و این حرف‌ها نیفتد. دایی اگر بازیکنی را در زمین قرار می‌دهد مطمئن باشید که مسائل فنی در میان است و پای چیزهای دیگر در میان نیست. من با علم به اینکه دایی حق را به حق‌دار می‌رساند و تلاش هیچ‌کس را بی‌نتیجه و بی‌جواب نمی‌گذارد به پرسپولیس آمدم و از روز اول هم خوب تمرین کردم تا به این خواسته خودم رسیدم.

آیا بهزاد غلامپور هم از شما راضی است؟

غلامپور هم به من لطف دارد. من کلاً از وقتی به پرسپولیس آمده‌ام مطمئن هستم یکسری‌ها دوست نداشتند من پرسپولیسی شوم. برایم مهم نیست که چه کسانی بودند اگر قرار باشد بحث پرسپولیس بودن و این حرف‌ها باشد من پرسپولیسی‌ام و از من پرسپولیسی‌تر پیدا نمی‌شود. من عادت ندارم که داد بزنم و با فریاد حرف‌هایم را اعلام کنم. من سرم را در تمرینات پایین انداختم و کارم را تا الان انجام دادم قطعاً بعداً هم همین‌طور روبه به جلو می‌روم. اگر حرفی دارم در زمین می‌گویم نه بیرون زمین، چون می‌دانم آن وقت در زمین کارایی ندارم. امیدوارم در بازی‌های بعدی بتوانم جواب اعتماد دایی و غلامپور را بدهم.

فصل گذشته اهواز بودی و تا چه حد از تیم فولاد شناخت داری؟

بله. 100 درصد فولاد را می‌شناسم ولی افکار پارسال که در تیم فولاد حاکم بود با نگاه فنی حسین فرکی امسال تغییر کرده، چون مربی جدیدی آمده است. قطعاً اگر تغییراتی در هر تیمی به وجود بیاید شرایط جدیدی در یک تیم حاکم می‌شود. فولاد امسال تیم جدیدی است و تا زمانی که بخواهد جا بیفتد نیاز به زمان دارد اما فولاد خوزستان مدیریت بسیار کارآمدی دارد و ان‌شاءالله این تیم هم بتواند موفق شود اما من مطمئنم ما در بازی با فولاد با تلاشی که انجام می‌دهیم فقط به 3 امتیازی فکر می‌کنیم.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس