کد خبر 332229
تاریخ انتشار: ۱۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۰:۰۴

«آذر، شهدخت، پرويز و ديگران» به کارگرداني بهروز افخمي به فروش 225 ميليون توماني در تهران رسيد.

گروه فرهنگی مشرق - فيلمهاي اکران عيد فطر توانستهاند اينروزها چراغ گيشه را پر رونقتر از قبل کنند تاجايي که تقريبا همه فيلمها در بسياري از سالنهاي سينما تا نيمههاي شب سانس فوقالعاده داشته‌اند.

در اين ميان «ردکارپت» و «کلاشينکف» بهتر از ديگر فيلم هاي روي پرده فروختند. «ردکارپت» در روزهاي تعطيلات به مرز فروش يک و نيم ميليارد رسيد.

«کلاشينکف» هم طي 9 روز اکران در تهران 315 ميليون تومان و طي 6 روز اکران در شهرستانها 145 ميليون تومان بليت فروخته است. طبيعتا فروش 460 ميليون تومان در حدود يک هفته براي يک فيلم، فروشي خيلي خوب محسوب ميشود.

با توجه به استقبال مخاطب در چند روز گذشته هر دو فيلم در سانسهاي فوقالعاده به نمايش درآمدند. به عنوان مثال، پنجشنبه شب (9 مردادماه)، «رد کارپت» و «کلاشينکف» تا نيمههاي شب در سانس ويژه سينماهاي آزادي، ايران، ملت، زندگي، ماندانا و شکوفه مخاطب داشتند.
هر يک از دو فيلم «رد کارپت» و «کلاشينکف» اکنون در کل کشور، 50 سينما براي اکران در اختيار دارند.
 
*«فرشته‌ها با هم مي‌آيند» 160 ميليون توماني شد
غلامرضا فرجي مسئول پخش حوزه هنري هم درباره آخرين وضعيت استقبال مخاطبان از «فرشته ها با هم ميآيند» گفت: با توجه به اينکه «فرشتهها با هم ميآيند» يک فيلم خانوادگي است، توانسته در روزهاي گذشته که تعطيل بوده است با استقبال مخاطبان روبرو شود و شاهد افزايش جدي تعداد مخاطبان فيلم بوديم.

وي ادامه داد: فروش اين فيلم در روز دوشنبه اين هفته 15.5 ميليون تومان، سهشنبه 22.5 ميليون تومان، چهارشنبه 23.5 ميليون تومان و پنجشنبه 23 ميليون تومان بوده است که اميدواريم اين روند صعودي همچنان ادامه داشته باشد.

مسئول پخش حوزه هنري خاطرنشان کرد: به طور کلي فروش «فرشتهها با هم ميآيند» در 9 روز اکران در 16 سينماي تهراني 120 ميليون تومان بوده است. همچنين فروش فيلم طي چهار روز اکران در 10 شهر به 35 ميليون تومان رسيده است. به طور کلي مجموع فروش اين فيلم به 160 ميليون تومان رسيده است.

غلامرضا فرجي در پايان ابراز اميدواري کرد که روند صعودي استقبال مخاطبان از «فرشتهها با هم ميآيند» به عنوان يک فيلم خانوادگي مفرح ادامه داشته باشد.
 
*فروش 225 ميليوني «آذر، شهدخت، پرويز و ديگران» در تهران

«آذر، شهدخت، پرويز و ديگران» به کارگرداني بهروز افخمي به فروش 225 ميليون توماني در تهران رسيد.

اکبر شاپوري پخشکننده «آذر، شهدخت، پرويز و ديگران» در گفتوگويي با ايسنا، درباره فروش اين روزهاي اين فيلم بيان کرد: استقبال مردم از «آذر، شهدخت، پرويز و ديگران» فوقالعاده بود و در روزهاي گذشته فروش قابل توجهي را تجربه کرديم.

وي توضيح داد: استقبال مردم از فيلم جديد بهروز افخمي آنقدر خوب بوده که اکثر سينماهاي اکران کننده «آذر، شهدخت...» مانند آزادي، ملت، زندگي، فرهنگ، زندگي، عصر جديد، فلسطين، راگا، موزه سينما و...، پنجشنبه شب (9 مردادماه) براي اين فيلم سانس فوقالعاده درنظر گرفتند.
شاپوري همچنين درباره آخرين آمار فروش اين فيلم گفت: فروش «آذر، شهدخت، پرويز و ديگران» تا پنجشنبه شب و در 9 روز اکران در 20 سينماي تهران به 225 ميليون تومان رسيده است.
پخشکننده «آذر، شهدخت، پرويز و ديگران» درباره اکران اين فيلم در شهرستانهاي نيز بيان کرد: اين فيلم در چند شهر اکران خود را آغاز کرده اما قرار است اکران گسترده آن در سينماهاي شهرستان را بعد از عيد فطر آغاز کنيم.
 
*استقبال از «امروز»
فروش فيلم سينمايي «امروز» رضا ميرکريمي به 180 ميليون تومان در تهران رسيد.
 بر اساس اعلام دفتر پخش شرکت سينمايي نور تابان پخش کننده فيلم سينمايي «امروز» ميزان فروش اين فيلم در طي 10 روز به رقمي حدود 180 ميليون تومان رسيده است.

فروش اين فيلم شب گذشته 9 مرداد در سينما آزادي نزديک به 7 ميليون و 500 هزار تومان و در سينما استقلال به 3ميليون و پانصد هزار تومان رسيده است.
ميزان فروش فيلم «امروز» در روزهاي سه شنبه 7مرداد و چهارشنبه 8مرداد همزمان با عيد سعيد فطر 64ميليون تومان بوده است.

فيلم «امروز» در تهران به سر گروهي سينما استقلال و در سينماهاي آزادي، استقلال، مرکزي، پرديس ملت، سمر قند، پرديس زندگي، ماندانا، شکوفه، سپيده، فرهنگ، اريکه ايرانيان، آغاز شده است.

به دنبال استقبال مخاطبان از اين فيلم سينماهاي جوان و ايران در تهران و سينماهاي هويزه و سيمرغ در مشهد مقدس و سالن هاي سينمايي در اصفهان، کرج، اهواز، سنندج، کاشان، تبريز، يزد، به تعداد سالن‌هاي نمايش دهنده فيلم درکشور اضافه شدند.

نمايش فيلم «امروز» در تهران در تعداي از سينماها به سانس اضافه کشيده شده است.

در سينما فرهنگ براي اولينبار، سانس 12تا 2نيمه شب درنظر گرفته شد و تماشاگران تا ساعت 2 به تماشاي اين فيلم نشستند. در سينما آزادي هم سانس 2تا 4 صبح براي فيلم در نظر گرفته شد.

در سينما استقلال هم سانس ويژه 12:30 تا 2:30 نيمه شب براي فيلم «امروز» درنظر گرفته شد.
 
*بانی فیلم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    در مورد برترین فیلم شدن "آذر ،شهدخت . . . "تو جشنواره: تو شهر کورا یه چشمی پادشاست. (البته دیدن اون یک چشمش هم چشم بصیرت می خواد.)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس