کد خبر 332097
تاریخ انتشار: ۱۱ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۳۳

رضا قوچان نژاد مهاجم ملی پوش تیم چارلتون انگلیس به لیگ یکی از کشورهای عربی نزدیک شده و در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاید تا چند روز آینده قراردادش را با این تیم امضا می‌کند.

 به گزارش مشرق، در حالی که هنوز یک هفته از حضور اشکان دژآگه در تیم العربی قطر نمی‌گذرد، رضا قوچان نژاد دیگر بازیکن تیم ملی فوتبال ایران هم که عضو تیم چارلتون انگلیس است در آستانه پیوستن به یکی از لیگ‌های حاشیه خلیج فارس قرار گرفته.
 
قوچان نژاد از اینکه به صورت ثابت در تیم چارلتون بازی نکرده، ناراحت است. از سوی دیگر عملکرد خوب این بازیکن در جام جهانی و گلزنی مقابل بوسنی با تیم ملی ایران باعث شده تا چند تیم عربی به شدت خواهان این بازیکن شوند. مذاکرات قوچان نژاد با این باشگاه به خوبی پیش رفته و به زودی قرارداد طرفین امضا خواهد شد.
 
همچنین کریم انصاریفرد دیگر مهاجم ملی پوش ایران هم که اعلام کرده بود امسال در لیگ برتر ایران بازی نمی‌کند، کار انعقاد قراردادش با یک تیم روسی در مراحل پایانی است و در صورتی که مشکل خاصی پیش نیاسد تا چند روز آینده قراردادش را با این تیم روسی امضا می‌کند.
 
یک منبع آگاه گفت: با تایید این اخبار، گفت: اگر مانع خاصی ایجاد نشود، این بازیکنان تا پایان هفته قراردادشان را امضا خواهند کرد.
 
دیگر بازیکنی که این روزها صحبت از حضورش در لیگ‌های خارجی شنیده می‌شود، مهرداد پولادی است. برای این بازیکن هم مشکلاتی از قبل وجود داشت ولی به نظر می‌رسد موانع حضور وی در یک تیم اروپایی برطرف شده و پولادی هم به زودی پیراهن این تیم را به تن خواهد کرد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس