کد خبر 332598
تاریخ انتشار: ۱۳ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۰۲

پس از کش و قوس های فراوان و پیشنهاد چند تیم انگلیسی و اسپانیایی حال خبر می رسد طی جلسه ای که مهرداد پولادی با مدیران پرسپولیس داشته از تمایل خود برای ماندن در این تیم خبر داده است.

به گزارش مشرق، مهدی خواجه وند درخصوص آخرین وضعیت پولادی گفت: عصر روز گذشته جلسه بسیار خوبی در باشگاه برگزار شد و آقای پولادی مذاکرات مثبتی با باشگاه و شخص آقای رحیمی داشت. خبر خوش برای هواداران این است که به احتمال زیاد ایشان فصل آینده هم در خدمت پرسپولیس خواهند بود و به زودی در تمرینات حاضر می شوند. در یکی دو روز آینده تکلیف حضور پولادی در پرسپولیس مشخص می شود.

عملکرد درخشان پولادی در جام جهانی نگاه بسیاری از باشگاه های معتبر اروپایی را متوجه این بازیکن سرخپوشان کرد اما آنگونه که از شواهد امر پیداست مدافع ملی پوش سرخپوشان حضور در لیگ برتر ایران را به پوشیدن پیراهن تیمی از لیگ برتر انگلستان ترجیح داده است.

منبع: ایپنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • محسن دوست ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    جو گیر شده بود بنده خدا کسی نخواستش برگشت سرجاش .. خدا کسی رو متوهم نکنه
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    بهتره از کسایی که رفتن تیم های آخر لالیگا
  • amir ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    شما تا حالا یک نفر تو تیم های برتر اروپا داشتید؟خوبه ابروی فوتبال ایران اسطوره های پرسپولیس هستند
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۳
    0 0
    تیم ملی چقد لژیونر تحویل اروپا داد :خخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخخ پولادی گفته 2 میلیارد میگیرم ثبت میکنم
  • مراد ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۵/۱۴
    0 0
    در جواب اون پرسپولیسی که در بالا گفته آبروی فوتبال ایران اسطورهای پرسپولیس هستن ...میخام بگم :زهی خیال باطل ...اینو بدون که اگر استقلال از ابتدا( از 30 سال پیش ) در رسانه و نشریات وامثال آن نفوذ داشت و این همه براش تبلیغ میکردن مطمئن باش که لژیونرهای استقلال بیشتر بودن...فکر میکنی بازیکن برای چی میاد تیم های استقلال و پرسپولیس بازی کنه ؟ فقط برای این که در این تیم ها سریع بولد میشه و مورد توجه قرار میگیره ..فکر میکنی همون لژیونرهایی که میگی چقدرعاشق پرسپولیسن؟ اونها هدفشون فقط شهرت و پول و محبوبیته که از این تیمها بدست بیارن !!! اگر همون لژیونرها دراستقلال بازی میکردن ...تحت حمایت مافیاهای فوتبال نبودن ..چون تبلیغات کار خودشو کرده و بازیکن میخاد در تیمی بازی کنه که آرامش داشته باشه و بعدش هم به هدفش که همون لژیونر شدنه برسه!! رسانه ها مطبوعات و آژانس های ترانسفر بازیکن همیشه دنبال تیمهایی هستند بیشتر در کشور به آنها توجه میشه و از اینجور باشگاهها در آمد زایی میکننن....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس