* این خبر بروزرسانی می‌شود *

گروه بین‌الملل مشرق -
رسانه‌های عربی اعلام کردند: تاکنون بیش از 25 نفر از فلسطینی ها در جریان این حملات به شهادت رسیده و ده ها تن دیگر نیز زخمی شده اند.

اعلام شروط آتش بس توسط خالد مشعل

رئیس دفتر سیاسی حماس، تغییر در سیاست‌های جنگ‌طلبانه اسرائیل در قبال فلسطینیان را شرط برقراری آرامش دانست.

شلیک ۳ موشک به سوی تاسیسات اتمی دیمونا

سخنگوی ارتش اسرائیل از شلیک سه موشک به سوی تاسیسات هسته‌ای دیمونا در سرزمین‌های اشغالی خبر داد.


تماس تلفنی عباس با دبیر کل سازمان ملل

رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین امروز چهارشنبه با دبیر کل سازمان ملل متحد تلفنی گفت وگو و اوضاع نوار غزه را بررسی کرد.

صدای انفجار مهیب در تل‌آویو

منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار قوی در تل آویو خبر داد.

تعداد شهدای تجاوز اسرائیل به غزه به ۳۷ تن رسید

بعد از شهادت یک زن به همراه کودکش در حمله ارتش اسرائیل به منطقه المغازی در مرکز غزه تعداد کل شهدای دو روز تجاوز این رژیم به غزه به ۳۷ نفر رسید.

«سلاح قیامت» باعث ترس اهالی تل‌آویو
پس از آنکه موشک‌های مقاومت با برد بالا و غیرمنتظره خود تل‌آویو و حیفا را هدف قرار دادند، مسئولان امنیتی رژیم صهیونیستی گیج و میلیون‌ها اسرائیلی دچار رعب و وحشت شده‌اند.

استقرار سامانه گنبد آهنین در قدس/ ادامه حملات هوایی به غزه

ارتش رژیم صهیونیستی از استقرار سامانه گنبد آهنین در شهر قدس خبر داد.

پایگاه صدای یهود نیز اعلام کرد که از ساعات آغازین صبح امروز بیش از 40 فروند موشک از سوی گروههای مقاومت در نوار غزه به شهرکهای صهیونیستی شلیک شده است.

رصد تمامی تحرکات در غزه توسط پهپادهای رژیم صهیونیستی

خبرنگار شبکه المیادین امروز در گزارشی از نوارغزه اعلام کرد: تمامی تحرکات در نوار غزه توسط پهپادهای رژیم صهیونیستی که در ارتفاع بالا قرار دارند، رصد می شود.

وی از ارسال تصاویر این پهپادها برای ارتش رژیم صهیونیستی در راستای عملیاتهای بمباران نوارغزه خبر داد.



۳ فلسطینی دیگر به شهدای روز دوم تجاوز به غزه اضافه شدند

 در حمله ظهر امروز هواپیماهای رژیم صهیونیستی به منازل فلسطینیان در اردوگاه «النصیرات» واقع در مرکز نوار غزه «عبدالناصر ابوکویک» ۶۰ ساله و پسرش «خالد ابوکویک» ۲۹ ساله به شهادت رسیدند.

همچنین در حمله رژیم صهیونیستی به منطقه «الشعف» واقع در شرق غزه نیز یک کودک ۱۳ ساله به نام «محمد عریف» به شهادت رسید.

رژیم صهیونسیتی در تجاوز خود به نوار غزه تا به این لحظه به ۴۳۴ هدف در نوار غزه حمله کرده و مقاومت در پاسخ ۲۲۵ موشک به سمت سرزمین‌های اشغالی پرتاب کرده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی: حملات به غزه تا چند روز آینده گسترش می‌یابد

«موشه یعلون» وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی روز چهارشنبه گفت عملیات علیه نوار غزه طی چند روز آینده گسترش می‌یابد.

ارتش اسرائیل بامداد روز سه‌شنبه عملیات تازه‌ای را علیه ساکنان نوار غزه آغاز کرده و ده‌ها بار از دریا و هوا نقاط مختلف این منطقه را هدف قرار داده است. در جریان این حملات، تاکنون دستکم 29 فلسطینی شهید و بیش از 200 نفر نیز زخمی شده‌اند. اغلب قربانیان این حملات، غیرنظامیان و کودکان هستند.

روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست» به نقل از یعلون نوشته است: «ما به حملاتمان که هزینه‌ای سنگین به حماس تحمیل می‌کند، ادامه می‌دهیم. ما در حال نابودی تسلیحات، زیرساخت‌های تروریستی، سامانه‌های فرماندهی و کنترل، نهادها، ساختمان‌های دولتی، خانه‌های تروریست‌ها هستیم و داریم تروریست‌هایی را که در سطوح بالای فرماندهی قرار دارند، می‌کشیم.»

اظهارات یعلون در حالی مطرح می‌شود که جنگنده‌های رژیم‌صهیونیستی مستقیما مناطق مسکونی را هدف قرار داده‌اند. اغلب شهدای این دور از حملات صهیونیست‌ها غیرنظامیان هستند. دستکم 2 کودک فلسطینی نیز در جریان این حملات کشته شده‌اند.

وزیر جنگ رژیم‌صهیونیستی در بخش دیگری از اظهارات خود، گفت: «این فعالیت ادامه یافته و تشدید خواهد شد. از دید ما، این حملات به این زودی‌ها متوقف نمی‌شود... ما به زدن حماس و دیگر سازمان‌های تروریستی از هوا، دریا و زمین ادامه می‌دهیم تا از امنیت شهروندان اسرائیل مطمئن شویم. حملات علیه حماس در چند روز آینده افزایش می‌یابد.»

گردان‌های عزالدین قسام (شاخه نظامی حماس) اعلام کرده‌اند در صورتی که صهیونیست‌ها به هدف قرار دادن مناطق مسکونی پایان ندهند، برد پاسخ موشکی خود را افزایش می‌دهند. در دو روز گذشته موشک‌های نیروهای مقاومت به شهرهایی در فاصله 100 کیلومتری نوار غزه نیز رسیده است.

اوباما خواستار خویشتنداری فلسطینیان و صهیونیست‌ها شد

خبرگزاری رویترز نوشت: «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا، با اشاره به تحولات اخیر سرزمین اشغالی از صهیونیست‌ها و فلسطینیان خواست که از خود خویشتنداری نشان دهند و با روحیه انتقام جویی رفتار نکنند.

اوباما تصریح کرد: در این زمان خطر، همه آنهایی که درگیر در موضوع هستند باید از بی‌گناهان محافظت کنند و به شیوه‌ای حساب شده و معقولانه رفتار کنند.

2/5 میلیون دلار خسارت به شهرک‌های صهیونیستی

 پایگاه اینترنتی شبکه تلویزیونی فلسطین الیوم در خبری نوشت: سازمان امور مالیاتی رژیم صهیونیستی اعلام کرده است که انجام حملات گسترده به نوار غزه، به اسراییل  هزینه های بالایی را متحمل خواهد کرد به گونه ای  که  تاکنون 2.5 میلیون دلار (نزدیک به 10 میلیون شیکل)خسارت بر شهرک های صهیونیست نشین  مجاور غزه وارد شده است.

برپایه  این گزارش، در پی اصابت موشک‌های فلسطینی به اهداف صهیونیستی تاکنون 100 مورد شکایت به سازمان امور مالیاتی اسراییل ارائه شده است که طی آن شهرک نشینان صهیونیستی خواستار پرداخت غرامت در ازای خسارت های ناشی از حملات موشکی مقاومت به دارایی های خود شدند.

این گزارش می افزاید:‌ 35 مورد از این شکایت‌ها به خاطر آسیب رسیدن به خودروهای شخصی و 52 مورد به خاطر تخریب منازل و 12 مورد آن به خاطر زیان‌هایی است که به مزارع شهرک نشینان وارد آمده است.

حمله رژیم صهیونیستی به 434 هدف در غزه و پاسخ مقاومت با 225 موشک

پایگاه خبری «عرب 48» نوشت: گزارش‌های اسرائیلی حاکی از آن است که از دیروز سه‌شنبه که جنگ سوم  (طی یک دهه اخیر) رژیم صهیونسیتی علیه نوار غزه تحت عملیات «صخره سخت» آغاز شد تا به امروز چهارشنبه این رژیم به 434 هدف در نوار غزه حمله کرده است.

بر اساس همین گزارش‌ها نیروهای مقاومت در پاسخ به این حملات تا کنون 225 موشک و خمپاره به سوی اهداف صهیونیستی پرتاب کرده‌اند که «گنبد آهنین» فقط توانسته جلوی 40 موشک را بگیرد.

از مجموع این موشک‌ها 22 موشک مربوط به امروز صبح است که به سوی شهرک‌های مختلف مجاور نوار غزه و همچنین تل‌آویو باصابت کرده‌اند.

استقرار سامانه گنبد آهنین در قدس/ ادامه حملات هوایی به غزه

ارتش رژیم صهیونیستی از استقرار سامانه گنبد آهنین در شهر قدس خبر داد.

پایگاه صدای یهود نیز اعلام کرد که از ساعات آغازین صبح امروز بیش از 40 فروند موشک از سوی گروههای مقاومت در نوار غزه به شهرکهای صهیونیستی شلیک شده است.



معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی خواستار قطع سوخت و برق نوار غزه شد

روزنامه صهیونیستی «جروزالم‌پست»، «دنی دانون» معاون وزیر جنگ رژیم «اسرائیل» امروز از مقامات صهیونیستی خواست تا هرچه سریعتر سوخت و برق نوار غزه را قطع کنند.

وی تصریح کرد: غیرممکن است که از یک طرف ما با حماس مبارزه کنیم و از طرف دیگر در اختیار آنها سوخت و برقی قرار دهیم که برای انتقال موشک‌هایی که به سمت ما پرتاب می‌شود، استفاده شود.

معاون وزیر جنگ رژیم صهیونیستی افزود: ما در مبارزه علیه حماس هستیم که به سمت شهروندان اسرائیلی موشک پرتاب می‌کند.

معاون موشه یعلون تأکید کرد: ما باید از تمامی اهرم‌های فشار که در اختیار داریم استفاده کنیم تا حماس را وادار کنیم که تقاضای آتش‌بس کند.


هلاکت هفت نظامی صهیونیست در عملیات مبارزان فلسطینی

شبکه المیادین نوشت: گردانهای قسام  از موشک باران پایگاههای نظامی زیکیم و یفتاح نظامی رژیم صهیونیستی با 10 فروند موشک کاتیوشا خبر داد.

گردانهای عزالدین قسام شاخه نظامی حماس اعلام کرد یک یگان کماندویی این جنبش به پایگاه دریایی اسرائیل در عسقلان از طریق دریا حمله کرد و درگیریها همچنان ادامه دارد.
   
گردانهای عزالدین قسام اعلام کرد یگان کماندویی این گردانها هفت نظامی صهیونیست را در ساحل عسقلان به هلاکت رساندند.   
   
شاخه نظامی حماس تاکید کرد تلفات سنگینی به نظامیان صهیونیست در عملیات زیکیم در نزدیکی عسقلان وارد کرده است.

موشکهای مقاومت عروسی صهیونیستها را تعطیل کرد+فیلم
عبور موشکهای مقاومت از بالای مراسم عروسی صهیونیستها در اراضی اشغالی فلسطین، این مراسم را تعطیل کرد.

تخلیه سفارت آمریکا در تل آویو
پس از اینکه سفارت آمریکا با صدور بیانیه‌ای از ادامه کار این سفارت با حداق نیرو خبر داد رسانه‌های فلسطینی از تخلیه مقر این سفارت خبر دادند.

مقاومت فلسطین فرودگاه نظامی «نیفاتیم» را هدف گرفت

 پایگاه خبری «المیادین» گردانهای «القسام» فرودگاه نظامی صهیونیستی «نیفاتیم» که در فاصله ۷۰ کیلومتری از نوارغزه واقع است را با موشکی از نوع «75m» بمباران کرد.

منابع رژیم صهیونیستی تا کنون از اصابت بیش از ۱۱۷ موشک مقاومت به سرزمین‌های اشغالی خبر داده‌اند.

پس از حمله گسترده دوشنبه شب رژیم صهیونیستی تحت عنوان «صخره سخت» به نوار غزه، مقاومت نیز عملیاتی تحت عنوان «بنیان مرصوص» را اعلام کرد و در پاسخ دهها موشک به سمت صهیونیست‌ها پرتاب کرده است.
 نفوذ رزمندگان مقاومت فلسطین به پایگاه صهیونیست ها در جنوب تل آویو

 شبکه الجزیره نوشت: گردان های عزالدین قسام ˈشاخه نظامی جنبش حماسˈ اعلام کرد، نیروهای مقاومت به پایگاه نظامی ˈزکیمˈ در جنوب تل آویو حمله کردند.

تعدادی از افراد این گردان ها از راه دریا به پایگاه زکیم نفوذ کردند و با صهیونیست ها درگیر شدند.

برخی اعضای گردان های القسام هم یک تونل در زیر یک مرکز اسرائیلی را در جنوب نوار غزه منفجر کردند.

بر اساس این گزارش ، پاسخ موشکی گروه های مقاومت فلسطین به تجاوزهای اشغالگران به مرحله حملات موشکی به مرکز فلسطین اشغالی رسید.

بر همین اساس ، بخش غربی بیت المقدس، حیفا و الخضیره هدف موشک های مقاومت قرار گرفت.

 فلسطین الیوم:مدارس و دانشگاهها در شهرکهای صهیونیست نشین تعطیل است

مدارس و دانشگاهها سه‌شنبه در شهرکهای صهیونیست نشین اطراف نوار غزه از بیم موشکهای مبارزان فلسطینی که در پاسخ به حملات وحشیانه جنگنده های ارتش رژیم صهیونیستی شلیک می شوند تعطیل بود.
همچنین از شب گذشته تاکنون در شهرکهای صهیونیست نشین اطراف نوار غزه به علت اصابت موشکهای فلسطینی مقررات منع آمد و رفت به اجرا گذاشته شده است.
فرماندهی نظامی اسرائیل تجمع بیش از 40 اسرائیلی را در شهرکهای نزدیک نوار غزه ممنوع کرده است.
مقامات اسرائیلی به شهرک نشینان دستور داده اند در نزدیکی پناهگاههایشان باشند تا بتوانند به سرعت پناه بگیرند و از موشکها در امان بمانند.
مقاومت فلسطین در پاسخ به ترور نه مبارز فلسطینی بیش از 100 موشک و خمپاره به مناطق صهیونیست نشین شلیک کرده اند.

 ۳۸ صهیونیست در نتیجه حملات موشکی مقاومت فلسطین زخمی شدند

شبکه دو اسرائیل اعلام کرد که بر اثر حملات موشکی مقاومت فلسطین 38 صهیونیست زخمی شده‌اند.

بنابر اعلام منابع پزشکی فلسطین، حملات ارتش رژیم صیهونیستی به غزه که از روز دوشنبه آغاز شده است، تا بامداد امروز منجر به شهادت 28 فلسطینی و زخمی شدن 200نفر دیگر شده که حال برخی از آنان نیز وخیم گزارش شده است.

جنگنده‌های رژیم صهونیستی همچنین شب گذشته بیش از 200 هدف را در نوار غزه مورد اصابت قرار داد.

از طرف دیگر مقاوت فلسطین نیز در پاسخ به حملات رژیم صهیونیستی شب گذشته به چند مرکز نظامی اسرائیل  حمله کرد و یک نظامی صهیونیست در نتیجه این حملات کشته شد.

بازگشایی گذرگاه رفح برای انتقال مجروحان فلسطینی به مصر/قطع برق در نوار غزه

 فلسطین الیوم اعلام کرد: به دنبال تشدید اوضاع امنیتی در غزه و ادامه حملات هوایی رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف آن، و درخواست وزارت کشور  فلسطین از مقامات قاهره، منابع مصری از بازگشایی گذرگاه "رفح" برای انتقال افراد زخمی به بیمارستانهای مصر خبر دادند.

این گذرگاه از ساعت 8 صبح امروز برای انتقال مجروحان فلسطینی به بیمارستانهای مصر و نیز ارسال کمکهای بشر دوستانه به نوار غزه بازگشایی شد.

از سوی دیگر منابع فلسطینی اعلام کردند که در جریان حملات متعدد جنگنده های رژیم صهیونیستی به مناطق مختلف نوارغزه طی شب گذشته و بامداد امروز، جریان برق در مناطق مختلفی از نوار غزه قطع شده و این امر محله های مختلف را به خاموشی کشانده شده است.

یکی از فرماندهان جنبش جهاد اسلامی فلسطین به شهادت رسید

 به گزارش المیادین، "حافظ محمد حمد"، یکی از فرماندهای گردان‌های "سرایاالقدس" شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی و پنج نفر از اعضای خانواده‌اش، نیمه شب گذشته در حمله هوایی رژیم صهیونیستی به منزل وی به شهادت رسیدند

 حمله توپخانه‌ای ارتش رژیم صهیونیستی به فرودگاه بین‌المللی غزه

 منابع فلسطینی اعلام کردند: توپخانه ارتش رژیم صهیونیستی فرودگاه بین المللی غزه را گلوله باران کردند.

این در حالی است که رژیم صهیونیستی از روز سه شنبه 450 حمله هوایی به نوار غزه انجام داده است که بر اثر آن 28 فلسطینی شهید و بیش از 200 نفر دیگر زخمی شده‌اند.

مقاومت اسلامی فلسطین نیز با بیش از 200 موشک مناطق مختلف فلسطین اشغالی را هدف قرار دادند که بر اثر آن بیش از 38 صهیونیست زخمی شده‌اند.

در نتیجه این حملات بارها آژیر خطر در شهرک های صهیونیست از جمله تل آویو به صدا درآمد که صهیونیست‌ها را وادار کرد به پناهگاه ها فرار کنند و تعداد زیادی نیز به فرودگاه ها رفتند تا سرزمین های اشغالی را ترک کنند.

جنگنده‌های اسرائیلی مرز مصر با فلسطین را هم بمباران کردند

 العربیه نوشتک جنگنده‌های رژیم صهیونیستی خط مرزی مصر و نورا غزه را بمباران کردند.

نیروی هوایی ارتش رژیم‌صهیونیستی عملیات گسترده‌ای را از روز گذشته تحت عنوان «صخره سخت» علیه نوار غزه آغاز کرده است.

16 فلسطینی در پی این حملات به شهادت رسیده‌اند که دو تن آخر این شهدا دو کودک هستند.

در مقابل گردان‌های مقاومت بیش از 100 موشک را از شب گذشته به سمت شهرک‌های صهیونیستی پرتاب کرده‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین خواستار کمکهای فوری دارویی و پزشکی به غزه شد

 خبرگزاری فلسطینی معا نوشت: "یوسف أبو الریش" معاون وزیر بهداشت فلسطین بی توجهی و سکوت غیر قابل توجیه برخی از نهادهای بین المللی فعال در زمینه فعالیتهای انسان دوستانه را در بحران کنونی غزه به شدت محکوم کرد.

وی در ادامه ضمن تأکید بر کمبود شدید امکانات دارویی و پزشکی خواستار ارسال کمکهای پزشکی و دارویی در سریعترین زمان ممکن از سوی نهادهای بین المللی شد.


** گردان های عزالدین قسام از گلوله باران فرودگاه نظامی نیفاتیم خبر داد

گردان های عزالدین قسام شاخه نظامی جنبش حماس امروز چهارشنبه اعلام کرد برای نخستین بار فرودگاه نظامی ˈنیفاتیمˈ را با دو فروند موشک هدف قرا داده است .

گردان های قسام در بیانیه ای اعلام کرد، نیروهای مقاومت به وسیله دو فروند موشک از نوع M75این فرودگاه را هدف قرار داد و افزود : این نخستین بار است که این فرودگاه که 70 کیلومتر با غزه فاصله دارد ، از سوی نیروهای مقاومت موشک باران می شود .

**صهیونیست ها 50 خانه فلسطینی ها را ویران کردند

وزارت کار و مسکن فلسطین اعلام کرد، از دوشنبه شب گذشته تا کنون صهیونیست ها 50خانه مسکونی فلسطینی را به طور کامل ویران کرده اند .

ˈ مفید الحساینه ˈ وزیر کار و مسکن فلسطین گفت : در جریان این حملات هزار و 700 واحد مسکونی نیز به طور جزئی آسیب دیده است.


**شماری از فلسطینی ها در درگیری با اشغالگران در بیت المقدس زخمی شدند

بر اساس اعلام رسانه های منطقه ای و بین المللی ، شماری از فلسطینی ها بر اثر درگیری های بامداد امروز چهارشنبه با نیروهای اشغالگر در محله های مختلف شهر بیت المقدس زخمی شدند.

نیروهای اشغالگر در جریان این درگیری ها تعدادی از جوانان فلسطینی را بازداشت کردند.

تعدادی از فلسطینی ها هم در جریان درگیری های امروز با اشغالگران در شمال شهر ˈالبیرهˈ در کرانه غربی رود اردن زخمی شدند.

این درگیری ها پس از آن آغاز شد که تظاهراتی به دعوت جنبش های جوانان برای محکوم کردن تجاوز رژیم صهیونیستی به نوار غزه در البیره و رام الله برگزار شد.


**گردان های قسام تونل گذرگاه کرم ابوسالم را منفجر کرد

گردان های القسام اعلام کرد، تونلی که زیر گذرگاه ˈکرم ابوسالمˈ در جنوب شرقی رفح قرار داشت منفجر کردند.

گذرگاه یاد شده تنها گذرگاه تجاری بین نوار غزه و اراضی اشغالی 1948 محسوب می شود و تحت تدابیر شدید امنیتی و دارای استحکامات متعددی از سوی ارتش اشغالگر قرار دارد.


**گردان های قسام حملات موشکی ضد فلسطین اشغالی را عملیات دهم رمضان نامید

گردان های القسام با انتشار بیانیه ای حملات موشکی علیه شهرهای حیفا، بیت المقدس و تل آویو را ˈعملیات دهم رمضانˈ نامید و اعلام کرد این عملیات را به ارواح شهدای ارتش مصر که در جریان جنگ اکتبر 1973 میلادی به شهادت رسیدند هدیه کرده است.


**ارتش رژیم صهیونیستی از حمله به 200 هدف در نوار غزه خبر داد

ارتش رژیم صهیونیستی سه شنبه شب اعلام کرد، نیروی هوایی و دریایی این رژیم از دوشنبه شب یعنی ابتدای حمله به غزه به 200 هدف در نوار غزه حمله کرده است .

ارتش رژیم صهیونیستی در بیانیه ای اعلام کرده است، عملیات خود را همچنان ادامه می دهد .


**شهرک نشینان صهیونیست به اطراف شهر البیره حمله کردند


شهرک نشینان صهیونیست سه شنبه شب به اطراف شهر البیره در استان البیره و رام الله واقع در کرانه باختری حمله کرده و اقدام به شلیک گسترده ضد جوانان فلسطینی کردند .

گفته شده آن ها از ساکنان شهرک ˈ بیت ایل ˈ بودند .

هنوز گزارشی در خصوص زخمی های احتمالی این حمله اعلام نشده است .


**صهیونیست ها یک بیمارستان را در غزه هدف قرار دادند


ˈ اشرف القدرهˈ سخنگوی رسمی وزارت بهداشت در نوار غزه گفت : نظامیان رژیم صهیونیستی دو بار به بیمارستان اروپایی غزه حمله کرده و بر اثر این حملات شماری از غیر نظامیان فلسطینی زخمی شدند .

وی تاکید کرد، بر اثر این حمله همه پنجره های بیمارستان شکسته شد و شماری از پرستاران شاغل در آن نیز زخمی شدند .

** حماس آمادگی خود را برای دفاع از مردم فلسطین اعلام کرد

جنبش مقاومت اسلامی ( حماس ) اعلام کرد، همچنان به جنگ با رژیم صهیونیستی ادامه می دهد و آمادگی کامل دارد از مردم فلسطین و عزت و کرامت آن ها دفاع کند .

ˈ فوزی برهوم ˈ سخنگوی حماس گفت : در سایه تجاوز گسترده رژیم صهیونیستی به غزه و مردم آن و با ادامه جنایت های این رژیم ، جنبش حماس اعلام می کند با تمام توان از مردم فلسطین و عزت و کرامت آن دفاع می کند .


**اتحادیه عرب تجاوز به غزه را دارای اهداف سیاسی دانست

ˈ محمد صبیح ˈمعاون دبیر کل اتحادیه عرب در امور فلسطین و اراضی اشغالی گفت : اتحادیه عرب با نگرانی تجاوزات و حملات کنونی اسراییل به مردم فلسطین را دنبال می کند.

وی خاطر نشان کرد، رژیم صهیونیستی با این حملات اهداف سیاسی خاصی را دنبال می کند و دلیل اصلی آن این است که ˈ لیبرمن ˈ تهدید کرده است اگر حملات کوبنده و سختی به نوار غزه نشود ، از ائتلاف با نتانیاهو در انتخابات این رژیم خارج می شود .

صبیح افزود : هدف از این حملات به هیچ وجه حفظ امنیت اسراییل نیست زیرا پیش از این میان فلسطینی ها و اسراییل آتش بس برقرار شده بود اما اسراییل این آتش بس را نقض و همه مذاکرات را با شکست مواجه کرد و اکنون نیز مداوم به غزه حمله می کند .

وی در پایان خواستار دخالت کشورهای عربی و آمریکا و سازمان ملل برای متوقف کردن این حملات و تجاوزها شد .

** 160 حمله به فلسطینی ها

نیروی هوایی رژیم صهیونیستی چهارشنبه شب 160 حمله به فلسطینی ها داشته است .

ژنرال ˈموتی الموزˈ سخنگوی رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گفت ، از ابتدای حملات تا کنون 430 بار به فلسطینی ها حمله کرده است.



نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 14
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • جوادیان ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    مرگ بر اسرائیل...
  • ناشناس ۱۳:۲۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    لعنت بر صهیونیست ها
  • ۱۳:۳۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    نمیدونم چرا این موشک ها فقط زخمی میکنن! نمیکشن!
  • ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    باز جام جهانی و باز جنایت
  • نیلوف ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    سازمان لل ببخشید متل کجاست
  • ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    لعنت الله علی القوم الظالمین...
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    فلسطینی ها که از داعش حمایت میکردند و اسماعیل هنیه پرچم سوریه را با رنگ سبز در دست میگرفت حالا هم بروند از داعش کمک بخواهند
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    یک فاجعه بزرگ می تواند صهیونیست ها را برای همیشه بسوزاند . فلسطینی ها باید نقشه ای برای نفوذ در اهداف بزرگ بکشند . مثل کندن تونل که در آن تیحر دارند . فرودگاه بن گوریون ، پالایشگاه ها و مخازن امثال آمونیاک و همچنین حمله و نابودکردن شناورهای بزرگ تجاری صهیونیست ها و بمب گذاری در ساختمان های حساس بهترین اهداف هستند . چون فلسطینی ها موشک نزدیک به نقطه زن هم ندارند .
  • علی 1994 ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    چون راکت هستند و دقیق نیستن
  • علی اصغر ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    تو داعش ضربان قلبته بعد فیلم بازی میکنی اسحاق بن الیاس جان
  • ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/325926/کشته-شدن-سه-صهیونیست-در-تل-آویو
  • بهرنگ ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    0 0
    شكسته حماس براي اسرائيل مثله آبه خوردنه
  • ۰۳:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    0 0
    این کدوم احمقیه که به شعار مرگ بر اسرائیل منفی داده، احتمالاً سگ کاسه لیس اسرائیلی؟
  • ناشناس ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    0 0
    تعداد زیادی صهیونیست تو این جنگ کشته شدند اما اونا می ترسند بگند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس