کد خبر 325899
تاریخ انتشار: ۱۸ تیر ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۲

بعد از شهادت یک زن به همراه کودکش در حمله ارتش اسرائیل به منطقه المغازی در مرکز غزه تعداد کل شهدای دو روز تجاوز این رژیم به غزه به ۳۷ نفر رسید.

به گزارش مشرق، یک زن فلسطینی به همراه کودکش در حمله جنگنده های اسرائیلی به المغازی در مرکز غزه به شهادت رسیدند که به این ترتیب تعداد شهدا به 37 تن رسید.

جنگنده‌های رژیم صهیونیستی صبح روز سه‌شنبه حملات هوایی شدیدی را به  نوار غزه شروع کرده‌اند و در طی این دو روز بیش از 400 تن مواد منفجر را بر سر مردم بی دفاع غزه فرو ریخته‌اند.

وزارت بهداشت فلسطین پیش از این اعلام کرد بر اثر حملات رژیم صهیونیستی 35 تن شهید شده‌اند که در بین آنها 20 کودک و زن به چشم می‌خورند. همچنین تعداد زخمی های 300 تن اعلام شده است.

ارتش اسرائیل از روز گذشته بیش از 430 حمله به نقاط مختلف غزه انجام داده است و مقاومت نیز در پاسخ با این حملات بیش از 200 بار شهرک های صهیونیست نشین را هدف قرار دادند که بارها صدای آژیر خطر در این شهرها به صدا درآمد.

مقاومت فلسطین چندین بار فرودگاه بن‌گوریون در تل آویو را هدف قرار داد که موجب وحشت صهیونیست‌ها شده است و منابع صهیونیستی گزارش دادند که اسرائیلی ها در حال فرار از سرزمین های اشغالی هستند.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۸:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۸
    0 0
    چشم سعودی و قطر روشن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس