سرمربي تيم فوتبال استقلال درگيري هاي صورت گرفته در دقايقي از نيمه دوم را موجب برهم خوردن تمرکز بازيکنانش دانست.

به گزارش مشرق و به نقل از خبرگزاري دانشجويان ايران، پرويز مظلومي در نشست خبري پس از بازي مقابل السد قطر درباره اين بازي گفت: بازي مقابل السد سخت بود. نيمه اول را خوب شروع کرديم و با حمايت هواداران توانستيم به گل دست پيدا کنيم که جا دارد از هواداران‌مان و خبرنگاران تشکر کنم. اگر دقت مي‌کرديم، مي‌توانستيم در همان نيمه اول با دو گل از زمين بيرون بياييم.

وي ادامه داد: حريف چيزي براي از دست دادن نداشت و در نيمه دوم به مهاجمان خودش اضافه کرد. ما هم سعي کرديم با تغييرات در خط هافبک نبض بازي را به دست بگيريم؛ اما در دقايق آخر روي يک اشتباه گل خورديم. اگر زودتر اين گل را دريافت مي‌کرديم، مي‌توانستيم آن را جبران کنيم. البته فشار حريف هم باعث شده بود که ما در دقايق آخر عقب بکشيم.

سرمربي استقلال با اشاره به شروع ليگ قهرمانان اظهار کرد: همانطور که در آغاز ليگ هم دچار مشکل شده بوديم، در شروع ليگ قهرمانان نيز دچار مشکلاتي شديم. فکر مي‌کنم بازيکنان در جريان بازي‌ها شرايطشان بهتر خواهد شد. نمي‌توانم کسي را مقصر تساوي بدانم. در واقع قطري‌ها هم خيلي ساده به گل رسيدند.

پرويز مظلومي در پاسخ به سوال يکي از خبرنگاران که گفته بود آيا او قصد تغيير در خط دفاعي‌اش را ندارد؟ گفت: از داشته‌هايي که داريم استفاده مي‌کنيم. اگر ديده باشيد، در بازي با نفت از جواد شيرزاد استفاده کرديم. يادمان نرود که ما هر 5 روز به 5 روز بازي مي‌کنيم. براي همين نسبت به بازي‌هاي قبل تغييراتي را انجام داديم. 4 روز ديگر هم بازي سختي در ليگ داريم که آن هم براي ما مهم است. در هر صورت تغييراتي را انجام مي‌دهيم و خيلي‌ها هم ايراد مي‌گيرند چرا مظلومي تغيير مي‌دهد اما بر اساس موقعيت‌هايمان اين تغييرات را انجام مي‌دهيم و بيشتر از اين هم نمي‌شود به ترکيب تيم دست زد. خط دفاع کارش را خوب انجام مي‌دهد و در بازي گذشته هم خوب بوده‌اند. موقعي که خوب هستند آن‌ها را تغيير نمي‌دهيم.

سرمربي استقلال درباره عملکرد آرش برهاني گفت: آرش زحمت خود را کشيد و تا آنجا که در توانش بود تلاش کرد.

وي افزود: امروزه در فوتبال بازي خارج و داخل خانه معنا ندارد و همه تيم‌ها براي نتيجه‌گيري برنامه‌ريزي مي‌کنند و السد هم آمده بود که يک امتياز را بگيرد. ما هم دنبال سه امتياز اين بازي بوديم و اين سه امتياز در دست ما بود اما در چهار دقيقه آخر گل خورديم. اي کاش زودتر گل مي‌خورديم چون در آن صورت مي‌توانستيم جبران کنيم. در هر صورت چيزي عقب نيستيم و تلاش مي‌کنيم در بازي‌هاي آينده نتيجه بگيريم.

مظلومي با اشاره به عملکرد تيم السد قطر گفت: السد هم يکي از رقيبان ما در اين گروه است و يک سري از دوستان مي‌گفتند که تيم السد قطر ضعيف است، در حالي که اينطور نبود و آنها بسيار پرقدرت بودند. اين تيم يکي از تيم‌هاي قديمي قطر است و توانايي آن‌ها نيز بالا بود.

مظلومي در پايان گفت: درگيري‌هايي که در بازي ايجاد شد، تمرکز بازيکنان ما را به هم زد و باعث شد در دقايق پاياني نتوانيم به بازي دلخواه خود دست پيدا کنيم. ما از همان نقطه‌اي که مي‌ترسيديم گل خورديم، هرچند که تغييرات زيادي را در آن نقطه ايجاد کرده بوديم. السد در نيمه دوم بي‌مهابا حمله مي‌کرد و در پايان نيز به هدف خود دست يافت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس