کد خبر 32505
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۷:۰۳

رئيس هيات فوتبال استان قم با انتقاد از صحبت‌هاي سرپرست کميته داوران، گفت: عسگري نبايد هيات فوتبال و فدراسيون را زير سؤال ببرد.

مجتبي رمضان‌بيگي در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، در مورد اظهارات حسين عسگري مبني بر اينکه در قم براي داوران مشکلاتي پيش مي‌آيد، گفت: شخصي که خودش دنبال اجراي عدالت است، بايد منصفانه اظهار نظر کند و به فرمايش حضرت علي (ع) حق را بگويد حتي اگر به ضرر خودش باشد.
اظهاراتي که حسين عسگري در برنامه تلويزيوني مبني بر اينکه عوامل مسابقه براي برگزاري شرايط لازم را نداشتند، نشان از عدم اطلاع ايشان است.

وي ادامه داد: عسگري با پيشينه خوبي که در قضاوت دارد بايد با منطق و اطلاع کافي صحبت کند. ايشان صحبت از عوامل برگزاري مسابقه مي‌کنند در حالي که تمامي عوامل از جمله زمين، داور، ناظر، آمبولانس و ... مهيا بوده که نماينده فدراسيون اجازه برگزاري چنين بازي را داده است. اينکه در پايان مسابقه و در يکي از راهروهاي ورزشگاه اتفاقي رخ مي‌دهد چه ارتباطي با عوامل برگزاري مسابقه در قم دارد؟ اين نشان از بي‌اطلاعي وي دارد.
رئيس هيات فوتبال استان قم در مورد اينکه عسگري اعتقاد دارد نبايد داور را در پايان مسابقه به حال خود رها کرد، گفت: اتاق داوران در ورزشگاه يادگار قم نزديک‌ترين اتاق به زمين چمن است. اين را همه داوران مي‌دانند. ضمن اينکه شخصي که ظاهرا اطلاعات داوري داشته در پايان مسابقه نکاتي را به ناظر داوري گوشزد مي‌کند که البته کار او و ادبياتش مورد تائيد نيست، اما سعيد مظفري‌زاده خودش از اتاق داوران بيرون مي‌آيد و آن حوادث رخ مي‌دهد. داور نبايد بدون هماهنگي از رختکن بيرون مي‌آمد. در ورزشگاه آزادي نيز گاهي اوقات داوران براي آنکه شرايط براي خروج مهيا شود، مدتي در رختکن منتظر مي‌مانند.

رمضان‌بيگي تاکيد کرد: عسگري هيات فوتبال استان قم را زير سؤال مي‌برد در حالي که بايد بداند هيات فوتبال بازوي اجرايي فدراسيون فوتبال است و در واقع ما يک فدراسيون محلي هستيم که بازي را در استان برگزار مي‌کنيم. صحبت‌هاي ايشان در واقع زير سؤال بردن فدراسيون است. هر چند ايشان ابتدا از نيروي انتظامي انتقاد کردند و سپس از هيات فوتبال ايراد گرفتند در حالي که نيروي انتظامي نيز وظايفش را به خوبي انجام داده است.
وي با گلايه از عادل فردوسي‌پور که در برنامه نود گفت براي محسن قهرماني در قم مشکلي پيش آمده بود، گفت: اين که داوري در 15 کيلومتري ورزشگاه قم تصادف مي‌کند چه ارتباطي به هيات فوتبال دارد؟ اين حادثه مي‌توانست براي هر کسي پيش آيد. عسگري هم در اين رابطه گفت در استان قم چنين مسائلي سابقه دارد، مگر ايشان چند وقت است که سرپرست کميته داوران شده‌اند؟ بهتر است ايشان در مورد زمان تصدي‌گري خود صحبت کند. چرا براي داوران ديگر در قم مشکل ديگري پيش نيامده است.

رمضان‌بيگي افزود: از اظهارات عسگري تعجب کردم و گلايه‌مندم اگر مي‌خواهيم فوتبال ما حرفه‌اي شود بايد شرايط و فضا براي حرفه‌اي شدن آماده باشد نبايد به طور آماتورگونه‌ اظهار نظر کنيم و همه را از خودمان دلگير کنيم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس