کد خبر 32494
تاریخ انتشار: ۱۰ اسفند ۱۳۸۹ - ۱۶:۴۱

قيمت انواع سکه و طلا در بازار امروز به شدت افزايش يافت، به نحويکه هر قطعه سکه طرح جديد براي اولين بار به ??? هزار تومان و نيم سکه ??? هزار تومان شد.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، قيمت انواع سکه امروز سه شنبه رکوردهاي جديدي را در بازار به ثبت رساند، به نحويکه براي اولين بار قيمت سکه تمام بهار تصوير امام (ره) به ??? هزار تومان رسيد.

قيمت هر قطعه سکه تمام بهار آزادي امروز سه شنبه در بازار ??? هزار تومان، نيم سکه ??? هزار تومان، ربع سکه ??? هزار تومان و سکه يک گرمي ?? هزار تومان شد.

هر قطعه سکه تمام بهار آزادي طرح قديم ديروز در بازار از قيمت ??? هزار تومان تا ??? هزار تومان، طرح جديد ??? هزار تومان، نيم سکه ??? هزار تومان و ربع سکه ??? هزار تومان اعلام شد.

مقايسه قيمت سکه ها در روز جاري با قيمتها در يک ماه پيش (?? بهمن ماه) نشان مي دهد که هر قطعه سکه طرح قديم ??? هزار تومان، طرح جديد ??? هزار تومان، نيم سکه ??? هزار و ??? تومان و ربع سکه ?? هزار و ??? تومان بوده است که حاکي از روند افزايشي شديد قيمتها است.

نرخ هر گرم طلاي زرد ?? عيار امروز سه شنبه ?? هزار و ??? تومان و هر اونس طلا در بازارهاي جهاني ???? تومان است.

در پي تحولات قيمتي در بازار سکه و طلا بانک مرکزي اطلاعيه هايي را صادر کرده است، در اين اطلاعيه آمده است، بانک مرکزي به منظور پاسخگويي به نياز بازار طلا و ايجاد تعادل در معاملات، علاوه بر فروش سکه مطابق رويه معمول، نسبت به فروش شمش طلا از طريق حراج حضوري در محل بانک کارگشايي از يازدهم اسفندماه از ساعت ?? تا ?? بعد از ظهر اقدام مي‌کند.
همچنين اين بانک در اطلاعيه ديگري اعلام کرد: به منظور تسهيل امکان خريد سکه از سوي هموطنان علاوه بر شعب منتخب بانک‌هاي صادرات و ملت، سکه‌هاي طلاي گرمي با بسته‌بندي امنيتي از طريق شعب منتخب بانک ملي نيز از روز چهارشنبه به متقاضيان عرضه خواهد شد.

بر اين اساس، بانک ملي ايران، روزهاي دوشنبه و چهارشنبه از ساعت ?? و ?? لغايت ?? و ?? و هفته‌هاي بعد تا اطلاع ثانوي‌ در همان ساعت آماده فروش سکه به متقاضيان خواهد بود.

نرخ دلار امروز در بازار آزاد ???? تومان و هر يورو به قيمت بازار آزاد ???? تومان است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس