کد خبر 324772
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۳:۰۳

مجوز برگزاری تجمع حجاب و عفاف توسط استانداری تهران صادر شد.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق؛ در پی تلاش‌های صورت گرفته توسط حوزه علمیه آیت‌الله ایروانی مجوز برگزاری تجمع احیای فرهنگ حجاب و عفاف بیست و یکم تیرماه مصادف با روز ملی حجاب و عفاف توسط استانداری تهران صادر شد. این تجمع قرار است ساعت 17:30 شنبه، 21 تیرماه مقابل درب اصلی پارک ملت برگزار شود.
{$sepehr_album_14858}

سید علی موسوی، مسئول روابط عمومی تجمع حجاب و عفاف در گفتگویی که هفته گذشته با خبرنگار فرهنگی «خبرگزاری دانشجو»، انجام داد، در خصوص هدف از برگزاری تجمع حجاب و عفاف در 21 تیرماه گفت: وضعیت حجاب در جامعه روز به روز بدتر می شود و هدف ما از برگزاری این تجمع احیای حجاب و عفاف در جامعه است. مطالبه اول ما هم از مسئولینی است که در این زمینه وظیفه دارند و باید پاسخگو باشند، اما تا کنون پاسخگو نبوده‌اند.

وی با بیان این مطلب که تجمع پیش رو چندمین تجمعی است که در رابطه با موضوع حجاب و عفاف برگزار می شود، اظهار داشت: تجمع قبلی ما در خصوص حجاب و عفاف در میدان فاطمی برگزار شد.

مسئول روابط عمومی تجمع حجاب و عفاف بیان داشت: ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر در وزارت کشور وجود دارد، اما متأسفانه توجه چندانی به حجاب و عفاف نمی‌شود. در صداوسیما نیز با وجود گذشت 35 سال از انقلاب حتی یک فیلم درباره حجاب ساخته نشده است و این جای تأسف دارد.

موسوی افزود: مطالبه ما احیای امر به معروف و نهی از منکر به خصوص در حوزه عفاف و حجاب است که مسئولان باید در خصوص آن کار کنند و پاسخگو باشند.

مسئول روابط عمومی تجمع حجاب و عفاف در خصوص کارهای ایجابی که حوزه علمیه آیت‌الله ایروانی و کارگروه حجاب و عفاف انجام داده است، خاطرنشان کرد: استاد ما کتاب ها و مقالاتی در این زمینه نوشته و تنها این گونه نیست که ما در کارهای اجرایی وارد شویم. اکنون هم که قصد برگزاری این تجمع را داریم به دلیل ضرورتی است که ایجاب کرده؛ زیرا مسئولان به وظیفه خود در این زمینه عمل نکرده‌اند و خواسته ما نیز در درجه اول مطالبه از مسئولینی است که در این زمینه وظیفه دارند.

وی اظهار داشت: تنها ما نیستیم که به مسأله حجاب و عفاف توجه می کنیم، بلکه تشکل های مردمی زیادی در این زمینه فعالیت دارند. در تجمع قبلی تشکل های زیادی مانند تشکل های دانشجویی، بسیج دانشجویی، حوزه علمیه خواهران، هیأت های مذهبی، مساجد و ائمه جماعات حضور داشتند و این مسأله یک خواست عمومی است.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: خبرگزاری دانشجو

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمد ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    احسنت حالا مغرضین دهنشون بسته میشه
  • محمد ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    ان شاء الله همه مي آييم
  • وحيد ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    بايد به مسئولين صدا و سيما تذكر داد ... ديگه شورشو در آوردند ...........
  • عظیمی ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    قال على علیه السلام : وَماأعمالُ البِرِّ كُلُّها وَالجِهادُ فى سَبيلِ اللّه‏ِ عِندَ المرِ بِالمَعرُوفِ وَالنَّهىِ عَنِ المُنكَرِ إِلاّ كَنَفثَةٍ فى بَحرٍ لُجِّىٍّ؛ همه كارهاى خوب و جهاد در راه خدا در برابر امر به معروف و نهى از منكر چون قطره‏اى است در درياى عميق. نهج البلاغه، حكمت 374
  • سید همدانی ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۵
    0 0
    خدا خیرتون بده انشا الله 21تیر ماه همه خواهیم امد
  • ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۶
    0 0
    همه باید بیان و به مسولین بگن ک هیچ کاری واسه عفاف و حجاب نکردن صدا و سیما بگه بعد 3 ده از عمر باشکوه انقلاب اسلامی چیکار کرده بخصوص در زمینه عفاف و حجاب ما خواهیم امد یا علی
  • مطهره ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    0 0
    ما خواهیم آمد...
  • ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۹
    0 0
    بهترین کاره
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۱
    0 0
    می آیم . اما مطمئن هستم حجاب و عفاف اون افرادی که حجاب و عفاف ندارند تا زمانی که روزی حلال نمی خورند هرگز درست نخواهد شد و خیلی چیزهای دیگرشون هم درست نخواهد شد . ختم کلام.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس