کد خبر 324761
تاریخ انتشار: ۱۵ تیر ۱۳۹۳ - ۱۲:۵۰

دانشگاه شیراز اعلام کرد متوفیان حادثه سقوط جرثقیل در دانشگاه شیراز راننده و کارگر این جرثقیل بوده اند.

به گزارش گروه اجتماعی مشرق، دانشگاه شیراز اعلام کرد که صبح امروز یکشنبه در اثر واژگوني يك دستگاه جرثقيل 50 تني در پرديس ارم دانشگاه شيراز ، راننده جرثقيل و يك كارگر شركت ساختماني جان باختند.
 
اگرچه اين جرثقيل به ايستگاه اتوبوس دانشجويان برخورد كرد ، ولي به هيچكدام از دانشجويان و كاركنان دانشگاه شيراز آسيبي وارد نشد.
 
به گفته شاهدان عيني اين حادثه بر اثر اشكال در سيستم ترمز جرثقيل رخ داده ولي سرگرد صادق سليمي كارشناس راهنمايي و رانندگي حاضر در صحنه اظهار داشته که علت اصلي حادثه در دست بررسي است.
 
كريم اميري سرتيم گروه آتش نشاني و خدمات ايمني هم گفت: همزمان با وقوع حادثه، بيش از 20 نفر از امدادگران اين سازمان با تجهيزات لازم در محل حضور يافتند و به خدمت رساني پرداختند.


مخاطبان محترم گروه اجتماعی مشرق می توانند اخبار، مقالات و تصاویر اجتماعی خود را به آدرس shoma@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. در ضمن گروه اجتماعی مشرق در صدد است با پیگیری مشکلات ارسالی شما از طریق کارشناسان و مشاوران مجرب پاسخی برای ابهامات مخاطبان عزیز بیابد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس